svar på noen spørsmål

Hvorfor lyver du om at du ikke trener?
HAHA!? Om jeg hadde trent og hatt en sunn livsstil hadde jeg sikkert skrevet mye om det, for det er jo bare en bra ting? Mens jeg klarer ikke, jeg vet at bikinisesongen er rett rundt hjørnet. . men narvesen er liksom enda nærmere, haha.

Tror du virkelig det hjelper at dere river ned sirkusplakater og styrer? 
Ja, jeg tror det! For jo mer negativ oppmerksomhet man gir sirkus med ville dyr, jo mer fokus blir det kanskje på hvorfor dette er galt.  Men jeg er glad, fordi det virker som om de fleste fra vår generasjon skjønner at dette ikke er rett, så om 20 år når vi har egne barn, kanskje det ikke blir så mye sirkus . .?

Hva er du mest fornøyd med på kroppen din?
Hmm, kanskje magen min. Den er flat uansett hvor mye jeg spiser, takk gud!:)

Hvor ofte er du sammen med kjæresten din? Og hvor ofte snakker dere? Er det “normalt” at kjærester skal snakke på melding hele tiden osv?
Jeg vet ikke om det er “normalt”, i alle forhold tror jeg man må finne ut hva som passer best mellom dere! For oss funker det best å snakke litt hver dag, men ikke heeeele tiden. Blir vel et par meldinger om dagen, snakker noen ganger i telefonen (jeg har telefonskrekk så han får ringe meg såfall, haha) og en sjelden gang på facebook om begge er pålogget samtidig. Jeg synes det er godt å savne hverandre litt, lure på hva den andre gjør osv. . Da holder man jo på den spenningen mye lengre, vi har vært sammen i 7 måneder og samtidig som det føles veldig trygt føler jeg enda at vi “holder på”, om dere skjønner. God følelse! :)
Jeg vet faktisk ikke hvor mye vi er sammen? Nå er det torsdag, og vi har vært sammen en dag, og sovet sammen tre ganger så langt denne uken. Så vi sover mye sammen, og finner på noe 2-4 ganger i uken hvor vi gjør andre ting. Synes det er nok faktisk, og jeg tenker som så at om vi skal være sammen lenge har vi jo gud vet hvor mange år på oss til å være sammen “hele tiden”. Man må “nyte” denne tiden hvor ikke alt er så seriøst. Vi kjenner vel alle en jente som drar kjæresten med på jentekveld, og det er NO GOOD!! 

Er du nær venn med søsteren din?
Nær og nær. Vi krangler om alt og vi snakker om alt.

Hvordan kan du være så utrolig brun? Tar du mye sol?
Jeg soler meg nesten aldri, hverken ute eller i solarium. Har ikke tålmodighet til det, desverre! Men når jeg først soler meg bruker jeg div. solariumskremer fra  solariumskrem.no og synes det funker kjempebra, da blir man mye brunere enn man ville ha blitt uten. Man kan kjøpe slike i automater ved solariumenne også, men jeg synes det funker hundre ganger bedre å bestille på nett, det blir mye billigere da også 🙂 

 

 

36 kommentarer
    1. Skal du fortsatt på ferie med tcmn?
      Har du tatt brystreduksjon? Puppene dine så så små ut på de siste bildene du har postet:P

    2. Er du klar over at restylante som du har i leppen er testet på dyr?
      er du klar over at hunden som du har var et vilt dyr frem til du fikk/kjøpte det?
      er du klar over at alle dyr som bor under et takk kor de blir ”styrt” av mennesker har det akkurat som den elefanten?
      Det at media ikke skriver at du er så ”flink” til å hjelpe dyr er for at du har rett og slett brukt mer tid på utsende ditt en dyrene.
      Du bruker kun en gang i åre og være så hær engasjert, å da er det kun tull som du kommer med !
      Jeg er en jente på din alder, som også kommer fra Harstad. Og om du virkelig brenn for at dyr skal få være fri så burde du slutte å bruke sminke, silikon og restylante, og heller skrive mer om dyrene på bloggen enn om utsende ditt osv … !

    3. Åherregud, du er en dum fitte. Tror du at du klarer å få folk til å tro på at du aldri tar sol og ikke har tålmodighet til det ? Alle har fått med seg at du gjør alt du kan får å bli brun! Du skrev selv for litt siden at du hadde tatt masse solarium får å prøve å slå typen din med brunfargen, dumme dumme deg -.-

    4. Du har flat mage fordi du er 18 år. Alle 18 åringer tror at de kan fortsette å leve usunt og likevel ha tynn og stram kropp. Det blir helt annerledes etter man fyller 20

    5. det hjelper jo å protestere mot sirkus! hørte på radion om en kommune oppi nord, husker ikke hvordan kommune det var, men ordføreren var hvertfall veldig enig i det å forby sirkus i den kommunen, å han var veldig engasjert når han hørte at det ble demonstrert mot det 🙂 så det ble faktisk vurdert der!

    6. “Tror du det hjelper å rive ned sirkusplakater?” Dumt spørsmål, det hjelper iallefall ikke om man ikke gjør det. Hver minste ting kan bidra til å hjelpe, og en plass må man begynne. Du er flink Sophie, stå på!
      Har laget en blogg om min hjertesak nå, altså dyrs rettigheter. Gjerne ta en titt!

    7. Pinkpie: Herregud. Skal plutselig husdyr også være negativt nå? Nå drar du den for langt, velger å tro at det kun er pga. Sophie det er snakk om.

    8. designet ditt er fucka. Du burde få fikse det for man ser ikke hele teksten pluss at mann ikke ser kommentarene. Bare sån tips 🙂

    9. Du soler jo deg som faen i solarium for å oppnå like bra brunfarge som typen din, det har du skrevet om på bloggen før. Herregud dette blir for dumt!

    10. før så likte jeg ikke magen din, men fyysøren så fin den er nå! slapp av, du er VIRKELIG klar for bikinisesongen! 😀

    11. Vess du læs i nån av de tiliare innlæggan dine skreiv du “skriver ikke om trening og kosthold på bloggen, for vil ikke påvirke dere” hahah, flirte når æ læste det første svare.

    12. Fikk to spørsmål nå..
      Hvor er kjørtet/kjolen på første bilde fra? 🙂
      Og er det mye lukt fra den solariumskremen? Altså lukter det vondt når du er ferdig med å ta sol og kler på deg?

    13. Silje: nei, alle husdyr var også ville frem til dem blei tadd inn i huset. Skal du først klage på hva jeg skriver så burde du sørge for at du kan om det.

    14. Wtf? Alle vet at du er i solarium timesvis for å bli like brun som typen din, dumme barbie. Du skrev det selv -.-

    15. Er så glad for at du bruker så mye tid på dyrs rettigheter! Dere som bare har negativt å si om det kan slutte.
      Stå på sophie!:)

    16. Siden du er så opptatt av dyrevern og politisk engasjert, hvilket parti holder du med? Det dyreglade, liberale partiet venstre?:)

    17. Man treng jo ikke tren når man er ung og slank..kroppen holder seg slank gjerne hele livet uten trening og om man er født med høy forbrenning…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg