i ett rosa helikopter

Idag har vi vært på stranden og badet – eller, badet og badet. . Jeg var den eneste som gikk litt ut i vannet og det er jo grenser på hvor lenge jeg klarte å holde meg i vannet, haha! Men det var koselig da, og nordnorge er virkelig det fineste på sommeren. Vi hørte på rosa helikopter hele bilturen hjem, og en venninne presterte å si at hun fikk FRYSNINGER av den sangen! Av rosa helikopter, liksom. Sykt! 

Tok masse bilder mens jeg var ute i vannet, men nesten ingen ble bra nok til å vise på bloggen! Jeg hadde jo det sjokka uttrykket i ansiktet også, hadde virkelig ikke forventet at vannet skulle være så kaldt. Men men! Har dere tatt årets første bad? 

Hadde på meg noe veldig enkelt idag ettersom jeg skulle på stranden! Shorts fra chiquelle og topp fra madlady

49 kommentarer
    1. Kroppen din er nydelig, personligheten din er nydelig! Mange sier at du oppfordrer mot aneroksia ved å legge ut bilder av deg selv i bikini. Jeg synes ikke det! Jeg synes du skal fortsette og ikke la andre stoppe deg bare fordi DU er fornøyd med kroppen din. Du er langt ifra anerokis osv.. du har en slank og fin kropp og det skal du være stolt av! Jeg synes det er egentlig ganske morsomt, de som sier du har anerokia må virkelig lære seg hva det er før de sier det.
      STÅ PÅ SOPHIE ELISE! Jeg heier på deg!

    2. Badet i helgen, faktisk! Fettkaldt, men det var nå deilig allikevel 🙂 Skal forresten til Nord-Norge til uken, gleder meg sånn! Det er Norges vakreste plass, jeg sverger.

    3. Wow, Så utrolig vakker natur.. Bakrunnen var bare spetakulær..! Utrolig fine bilder Sophie! <3
      mvh Rosa 🙂
      ( Ja,Det er mitt ekte navn )

    4. Flere har sagt at ikke de syntes puppene dine ble noe fine med silikon, men nå når man ser de i bikini, så syntes jeg de ble veldig fine og passe til deg! De har pleid å se for store ut liksom, for du er jo ikke den største jenta 🙂 men de passer perfekt!

    5. Hei sophie elise!
      Jeg har sendt deg en mail ang dyrevrn, og den haster litt. ville bare si ifra her så sjansen for at du ser mailen fortere er der! 🙂

    6. Haha 🙂 badet faktisk idag i tre timer 😀 jeg kommer også fra
      nord- Norge (Andøya) <3 jeg har badet 4 ganger i år pluss idag 🙂
      Nord-Norge <3<3;**;*
      Love your blog <3;* Sophie Elise <3;**

    7. sitter for øyeblikket og ser på forskjellige dyreorganisasjoner, og kom over denne videoen om hvordan elefanter blir behandlet i sirkus. Det er så jævlig stygt at folk bruker elefanter og andre dyr som ikke hører hjemme, og tjener penger på det!!! Kom til å tenke på din interesse for dette da jeg så den!
      http://www.peta.org/tv/videos/graphic/86648813001.aspx
      Men når det er sagt, sirkuset jeg er imot i Norge er Arnado, da de bruker dyr som ikke egner seg til norsk klima i det hele tatt, og generelt ikke kan og ta seg av dyrene sine. Zorba derimot har jeg vært kjent med i mange år, og vet at dyrene blir behandlet veldig bra, og de har heldigvis bare norske husdyr! Husk å ikke trekke alle under en kam, for jeg selv har vært med på treningen deres, og sett “backstage” hvordan dyrene har det. Må si at de heller lever i velstående hos Zorba i hvertfall! 🙂

    8. Skjønner ikke hva folk mener når de sier at puppene dine er så store… de er jo ikkje sååå store, liksom.
      De ser ganske normal size ut når du går i bikini, men ikke med vanlig bh 😉
      Men de passer perfekt til deg, du ser helt utrolig nydelig ut sophie! 😀
      Ikke noe var ment som hate 😛

    9. Så fin strand! Sykt hvor varmt det har vært i nord, eller generelt hele Norge!! Var i Spania ikke mange uker siden, og var mye kaldere der!!

    10. Hei!
      Bare lurte på hva som er forskjell på restylane og restylane vital? Og tok du ordentlig restylane eller har du sånn at du fyller på igjen innen så lang tid? Hjeelp meg, kan du skrive ett innlegg om det? Og hvor mye silikon du tok?
      Kan du anbefale ett sted du kan gjøre sånt i Oslo-området?

    11. Hei Sophie!
      Ved første øyekast kan du se ut som en typisk bimbo som ikke har noe mellom øra. Jeg har lest bloggen din en stund, men har aldri kommentert. Jeg har heletiden synes at du virker som en smart og oppegående jente, og nå som jeg ser du er aktiv på dyrevern fronten måtte jeg bare kommentere å si at jeg er stolt av deg. Etter bloggen å bedømme synes jeg du er helt topp, Sophie! Du står på ditt og er deg selv, men du er ikke som alle andre som har store pupper og lepper..du er noe mer, og det liker jeg 🙂
      Synes det blir for dumt når folk sier du oppfordrer til anoreksi ved å legge ut bilder av deg selv..du er slank..mange er slanke OG sunne. Og det er like sårende for en tynn person og heletiden få kommentarer på det, som hvis man er tykk..har selv vært i den situasjonen. Du har en flott kropp, vær stolt!
      Jeg skulle ønske jeg kjente deg jeg, Sophie!
      Ha en fin dag 🙂

    12. Du er skikkelig søt og du har mye finere kropp enn TCMN! Hun har tatt altfor mye silikon så det ser helt overnaturlig ut,men du har ikke det!

    13. Hei Sophie!!
      Etter jeg så Earthlings som du la ut på bloggen din, har jeg fått vondt inni meg hver eneste gang jeg spiser kjøtt. Jeg har nå bestemt meg for å prøve å bli vegetarianer. Det er virkelig helt sykt at vi dreper andre vesener for å få god mat. Virkelig. Takk for at du har hjulpet meg til å se det! Jeg har jo vokst opp med at det er helt normalt å spise kjøtt, så det har tatt sin tid å venne meg til tanken om å faktisk slutte helt.
      Uansett, jeg har et forslag til et innlegg jeg håper du vil skrive. Kan du skrive et innlegg om hva du spiser og hvor man får kjøpt det? Jeg vet at linser, bønner, soyaprodukter som erstatning for kjøtt er å få tak i. Men om du kunne skrive noen eksempler på hva du spiser, ville jeg satt stor pris på det. Klarer nemlig ikke tanken på å spise linsesuppe til middag hver dag, haha. Jeg trener styrke, og trenger proteiner, så jeg vil gjerne vite hva du spiser for å få nok næring. Jeg spiste for eksempel vegetar-kjøttboller, det var jo seriøst like godt som vanlige!
      Jeg håper du kan skrive et innlegg om dette. Jeg tror flere ville sette pris på det, siden det kan virke vanskelig å kutte ut noe som for mange er sentralt i kostholdet. Jeg tror at det er hindringen for at flere ikke blir vegetarianere, at de ikke vet helt hva de skal erstatte det med. Også vil jeg bare si at du har klart å få meg til å ville bli vegetarianer. Takk for at du åpnet øynene mine!

    14. Ååå, du har fine tær! Jeg HATER tær men dine var søte 🙂 Du er fantastisk pen, fra innsiden og ut! (slik virker det på bloggen iallefall 😉 )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg