new

I morgen har vi eksamen igjen, i norsk denne gangen! Det tror jeg kommer til å gå helt fint så lenge vi ikke må tolke dikt, da klikker jeg. Det er det eneste jeg ikke klarer i norsk! Derfor har jeg bare slappet av idag, og det skal jeg gjøre resten av kvelden også. Jeg har endelig klart å sove ordentlig igjen, og det føles sååå herlig!

Snart kommer Mathias hit, håper vi skal se på frusterte fruer, er på sesong 2 nå, woho! Jeg har jo sett det tusen ganger før så vet alt som skjer, men det er gøy å se det sammen med noen som ikke har sett det før. I mellomtiden kan dere se noen av de nye tingene mine fra nelly! 

Skoene koster 293 kr og kan kjøpes HER – elsker fargen!

Sko fra tommy hilfiger, nye favoritter! Kan brukes til alt, og synes faktisk de er finere enn converse, og billigere. De koster 699 kr og kan kjøpes HER 

Bikini kan kjøpes HER – gleder meg til å bruke den i barcelona! Det koster 399 kr for overdel og underdel. 

Kjolen koster 249 kr og kan kjøpes HER 

En til kjole det var UMULIG å ta et bra bilde av med stativ og selvutløserkontroll, haha. Den er ialfall dødssøt, og dere kan se bedre bilde av den på nettsiden HER 

33 kommentarer

Siste innlegg