min 17. mai

Gratulerer med dagen alle sammen ♥ Vi ble kåret til årets russ! Halleluja! Fine skolen min! 

Der var russetiden over, og det er en rar tanke at jeg aldri skal ha dette å se fram til igjen – hele livet ser man jo fram til russetiden, til russetoget, å dele ut russekort (som jeg sikkert har 500 igjen av, foresten..) og å ha den beste tiden i livet med vennene sine. Nå er det over, og hvilke andre store begivenheter har jeg å se fram til som man ligne på denne? Neste år kommer jeg til å være grønn av missunnelse når jeg ser russetoget!

Klarer dere å se temaet vårt, om dere ser på plakatene? Vel, jeg var “bloggdronning” og ble bært av noen gutter i klassen på en slags “trone”, mens jeg hadde høytalere forann meg som spilte “barbie girl” på fullt volum. Rektoren på skolen har nettopp fått blogg, så temaet i klassen var min blogg vs rektoren sin blogg. Som dere kanskje skjønner så er selvironien min på topp og at dere enda tror jeg tar meg nært av kommentarer som “dårlig forbilde, duckface, restylane” osv er litt merkelig. Jeg synes det er dødsgøy!

Det har vært en veldig fin dag om jeg skal oppsummere , bortsett fra noen DRITTUNGER som kastet vannballonger og skøyt med vannpistoler på oss som gikk i toget. Hva i all verden? Det hadde ALDRI jeg turt når jeg sto å så på russetoget mens jeg var 10-15 år gammel, jeg hadde noe som heter respekt for de som er litt eldre enn meg selv. Jeg viste fingeren tilbake, og foreldrene ga meg ett surt blikk. Vel, når dere oppdrar barna dere rett. . . Da kan vi snakke. 

Ble tilsendt en kjempekort liten video, haha! Morsomt 🙂 


De her ungene “plaget ” meg hele dagen, og Mathias som den gentlemannen han er ble like gjerne med på å plage meg og kaste vann på meg. Thank you dear. Neida, det var morsomt det! 

Husk å kjøp dagbladet i morgen, jeg er intervjuet i magasinet! 

40 kommentarer
    1. du skrev jo på bloggen din at du eeeeelsket vannkrig og var den gærneste. da må du jo tåle litt vann:P og ja det er helt normalt at småunger ypper med russen

    2. Åh herregud, dette var skikkelig kleeint.. Synd at du ikke skjønner at folk gjør narr av deg, ler av deg ikke med deg.

    3. dritt unger! æ ble også sprutet på når du gikk. og æ hadde bunad på!!! grrrr
      De dritt ungene hadde før i dag hadde kastet vannballonger med solo i så nå er det mange som må sende klærene på rens + at de kastet en metallboks med nokka i på en av bilene etter at du hadde gått videre.Han som satt i bilen var ikkje happy. Tror det ble en bulk eller nokka får man kunne se hvor den hadde truffet! Grrrr På tide at folk lærer ongan sine lit folkeskikk!

    4. Så deg i russetoget, det var skikkelig kult å få se deg på ekte, men fikk ikke russekort ;( ;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;;'(;'(

    5. For noen drittunger som kastet vannballonger og skøyt med vannpistoler da. Passer ikke foreldrene på ungene sine lenger eller? Tydligvis ikke -.-
      Fin du er. Blir nesten litt kåt!

    6. Ja – du har noe å se frem til hvis du velger å studere på høyskole/universitet! Fadderukene, 2 uker med fest og moro og bli kjent med mange nye folk! Synes den er bedre enn russetiden for andre bestemmer hva som skjer dag for dag, det er virkelig til å anbefale

    7. Respekten min for deg økte med det resterende som gikk an 😀 Elsker selvironien din oppi alt dette med russetog, haha, kjempegøy 😀

    8. Haha, stod rett atmed når de spruta på dæ, dårlig gjort vet! Har noen bilder av deg som jeg tok så kunne jeg ha send deg de? 🙂 er venn med deg på face kan sende meld bare husk å vær nøye å sjekke❤

    9. Ååhhh så kult det det ser ut ! <3
      Jeg digger deg bare mer og mer for hver dag haha <3
      Kan du ikke ha en konkurranse der du gir bort russekort til leserene dine ? Bor i Oslo og jeg dør sv misunnelse på de spm bor i Harstad og fikk russekort av deg ... <3

    10. vent hva faen? Det er jo faen meg mening å kaste vannballonger osv på russ, FIN OPPFØRSEL MÅ JEG SI, SOPHIE!

    11. kan du lage et innlegg om extensionene dine?
      jeg bruker extensions selv men jeg sliter med at jeg må gre håret mitt hele tiden. Det er utrolig irriterende og det samler seg i ” tarzan hår ” extensionet mitt er fra californiahair

    12. så du påstår at russen skal få gjøre hva faen de vil til alle andre, mens du synes det er uhøffelig at folk spruter litt vann på dere? Hva faen. En grunn til at jeg ikke gleder meg til å bli russ, for alle er bare noen jævla drittsekker

    13. Var mange andre som blei meir spruta på enn dæ! Tenk alt dokker gjør i russetida dokker må tåle litt tebake også, selvom æ ikke va en av dem som spruta på dæ

    14. ikke for å være frekk eller noe, du synes de er små dritunger når de kaster vannballonger og terger russen litt? Men igjen så er det liksom helt greit at russen får styre som de vil og spyle ned barn. Tror du som som alle andre russ har misforstått noe.

    15. Ting å se frem til:
      Hvis du begynner å studere – fadderuke (hvert år!)
      Første gangen noen i gjengen kjøper leilighet
      Første gangen DU kjøper leilighet
      Første “ordentlige” jobben man får
      Kunne ramset opp så mye mer, men som du skjønner vil det vi gleder oss til og ser frem til endre seg med tiden…
      Hilsen ei på 25:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg