good day

I dag er en god dag! Jeg er den type person som bare utsetter alt til siste sekund, så ender det med at jeg må stresse som en gal for å få ting gjort. I dag satt jeg meg endelig ned og tok tak i et par ting jeg bare måtte gjøre + jeg fikk gjort litt ekstra så nå ligger jeg faktisk i forkant av skjemaet, og det skjer ALDRI! Snart kommer Mathias til meg, skal bli godt å få sove i armene til verdens beste gutt. Dere som har kjæreste vet vel hvordan det er, når man sover alene føles alt litt. . tomt. Men det er jo bare et tegn på at man er veldig forelsket, da! Alle fortjener å føle det slik. Eller, ikke dere som plager dyr, da. Hehe dere fortjener kjærlighetssorg! 

Foresten, om dere vil ha et lite tips, så koster clip on maxi på luxushair 1199 kr nå, og er på tilbud. Kanskje noen av dere som skal kjøpe litt extensions nå som dere har blitt konfirmert? Tilbudet gjelder til 17.mai!

Fine toppen er fra chiquelle.com – og til dere som spør, ja jeg handler alt av klær på nettet. Jeg elsker klærne på f.eks BIKBOK, men jeg tar meg aldri tiden til å gå i byen å se på klær. . Og så er det jo så godt utvalgt på nettet av klær ikke alle andre har! 


 

27 kommentarer
    1. Vet godt hvordan det er å sove uten kjæresten, har vært sammen med kjæresten min i 1 år og 6 mnd snart, og jeg syntes det føles så tomt ut når jeg sover uten han 🙂 haha

    2. Enig! Tar meg aldri tid til å se etter klær i byen, men på nettet så gjør jeg det alltid 😀
      Pena!

    3. Veit mange folk har sterke meininge om rosablogging, brune lår og trutmunn.. e ikke spesielt tilhenger sjøl heller, men av mangel på eget sosialt liv hende d nu at man les førr underholdninga sin del. Første gang æ så denna (og nån andre lignanes blogga) måtte æ jo himle litt me øyan å tenke mitt.. Men jo meir æ leste, jo meir positivt så æ. Å når æ så korsn du bruk bloggen din også tel vektige ting førrandra æ veldig meining. Fikk faktisk litt dårlig samvittighet førr korsn syn æ hadde på dæ før. Prøve å ikke dømme andre, men så åpenlys blogging om sminke, brunkrem, botoxleppe og silikon gjer jo et visst overfladisk inntrykk.. anyway; d æ sku fram te va at å se korsn du førsvare dyran å prate om dem varme hjerte mitt nå heilt sykt! Elska dyr å hat korsn menneska behandle dem. I mine øya e dem sååå mye meir verd enn menneska. Man får sæ ikke unga førr så å gje dem vidre førr at man ikke har tid eller ska på ferie eller e “allergisk” eller ska fløtte i ei leilihet der d ikke e tillatt… bli så sint å lei mæ når æ tenke på kor feil verden e at æ har ikke ord. Og etter å ha lest om korsn du skriv om det her på bloggen din så blei æ dritgla! E ufatteli takknemlig førr at d fins menneska som dæ. Å spesielt d at du har mang lesera å bruk bloggen te å førrmidle nå livsviktig i tillegg! Folk kan si ka dem vil, men du vis at selv om du e over middels opptatt av utseende (som såklart ingen jente lik, førr da føle vi oss trua) såhar du faktisk viktige verdia å e en flott person på innsia å.

    4. helluu.. Det er sikkert mange av leserne dine som skal på hove i år, og du var jo der i fjor, kunne ikke du skrevet ett innlegg om hvilke ting man må huske? det hadde hjulpet veldig 🙂

    5. Da fortjener du kjærlighetssorg da! Der er jo sånn det blir, ifølge deg selv. Du spiser jo fisk og andre sjødyr, så ikke kom her og snakk om at du elsker alle dyr, valgene dine viser noe helt annet! Digger deg 🙂 men det blir for dumt…
      Da kan du jo bare innrømme at du faktisk ikke bryr deg om de dyrene du velger å putte i deg da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg