if i were a boy

Idag har ting virkelig gått i ett – jeg har ikke hatt noen sekunder for meg selv, og nå som jeg blogger sitter faktisk en fotograf fra en av de største avisene i norge på rommet her sammen med meg. Vi har nettopp tatt bilder helt siden jeg var ferdig på skolen, men jeg tror resultatet ble veldig bra! Dere får se det til helgen eller neste helg når det kommer, gled dere til å se bildene – veldig annerledes fra tidligere ting jeg har gjort. . Og i morgen er det photoshoot igjen, mest sansynlig i bikini på en strand mens det er STORM ute! Men det er litt hysj-hysj hva det skal være til enda tror jeg, men det kommer dere til å se når det kommer ut – og nei, det er ikke FHM eller noe sånt!

Ellers hadde vi “bytte-kjønn-dag” på skolen, men jeg kunne ikke delta siden jeg skulle på photoshoot rett etterpå. Amanda derimot, hun ble deilig! Synes ofte jenter som kler seg ut som gutter er deilige jeg, haha. Rart det der. . Mange av dere synes hun ligner sånn på kjæresten min Mathias, men nei det gjør hun ikke, og nei de er ikke i slekt. Men Amanda; jeg ville tatt deg om du var gutt. 

UTROLIG fælt bilde av meg, men dere skjønner poenget

38 kommentarer

Siste innlegg