hengepupper liksom

Tidligere i dag var jeg på sykehuset pga smerter i magen, og jeg lurer på om leger har en slags intern konkurranse seg imellom om hvem som klarer å ligge lengst bak skjema. Jeg skulle inn til legen klokken 14:15, jeg kom inn 15:50. Tror jeg aldri har kjedet meg så mye i hele mitt liv, men takk gud for at det finnes telefoner! I min kjedsomhet sendte jeg meldinger om meg selv til sms-tjenesten ADAM, de hadde jo faktisk ganske rett på noen ting, haha.

Brukte sikkert 200 kr på det her. . 

Ellers synes jeg man alltid skal være seg selv, med mindre man kan være batman – da må man såklart være batman, og det er jeg idag! Den er fra romwe.com. Ellers har jeg bestilt dagspass for meg og min kjæreste til øyafestivalen! En liten god ide’ jeg fikk idag mens jeg hadde lunsj med dagbladet, journalisten snakket om øyafestivalen så tenkte jeg ” dit vil jeg også!”. Og slik blir det, vi har dagspass til den 8. august og det er vel hovedsaklig for å se Kendrick Lamar. Møter jeg noen av dere der?

Ser ut som om jeg har syke hengepupepr her, men tro om igjen – det får man ikke med silikon, ikke noe ekkelt heng og sleng her i gården! Det er fordi jeg har på meg russebuksen under med sellene oppe, da ser det passe merkelig ut.


35 kommentarer
    1. Altså, du er veldig pen, og søt, MEN du trenger ikke poengtere at det ikke er noen feil med deg hele tiden :p

    2. vanligvis bryr jeg meg ikke når du kommer med sånne “ironiske” utsagn eller hva du enn velger å kalle det. men nå følte jeg meg faktisk litt tråkket på. hva er vitsen med å poengtere at det er ekkelt med hengepupper? ikke alle har 30-40 tusen å bruke på nye pupper slik som du…. greit at du syns du er perfekt, men det er ikke noe vits å si sånt, folk rundt om i verden har dårlig nok selvtillitt og komplekser som det er.

    3. Stå på Sophie Elise, jeg synes du virker så herlig!
      Men det er en liten ting jeg lurer på. Jeg har en kjæreste som er russ nå, og er veldig mye bekymret, selv om jeg vet jeg ikke har noe grunn. Du virker så avslappet til dette (kanskje fordi du er russ selv, men anyway) Kan du ikke skrive et cheering-up innlegg så ikke jeg dør her hjemme jeg ligger? hahah

    4. viktig å poengtere hvor feilfri du selv synes du er…
      Bare vent noen år du, da henger nok silikonklumpene dine ved ankelene på deg (:

    5. Koselig at du syntes naturlige store pupper er stygt da.. For vi som har “naturlige” store pupper har litt henge pupper, koselig sagt.

    6. Ingen vits å skrive ekkle henge pupper, tenk på dei så faktisk har henge pupper, som nå kansje føler press for å ta silikon! Pass på ka du seie når du e topp blogger, tross alt mange som lese!
      Just saying!

    7. Du skjønner det at silikon og vanlige pupper vil bli hengte ut i årene. Bare at silikon holdes lenger oppe, men de vil uansett bli hengete for musklene du nå har som holder silikonpupper oppe vil minske, derfor får man henge pupper. Desverre vil du få (tyngere) henge pupper som vil henge lenger ned pga tyngden.
      Desverre så har alle gode ting en negativ side..

    8. Hahah så vittig det er å lese det du skriver innimellom.. Hvordan i all verden klarte du å få til hengepupper ut i fra det bildet der??? Første bildet på leeenge hvor vi ikke ser titsa dine engang 🙂

    9. Bare vent til du har fått barn!! Da får du ekle hengepupper, selv med silikon! Skjønner ikke hvorfor du hele tiden er så fokusert på brystene, mtp bilder og hva du skriver! Husk at du har 10-12 åringer som leser bloggen din!

    10. Ikke noe ekkelt heng og sleng her i gården? Hmmm, der tok virkelig ordet overfladisk over hele bloggen din! Er det en ting som er sikkert så er det det at du må ha sinnssykt dårlig selvbilde. For hvem må vel rakke ned på naturlige jenter som faktisk er selvsikre nok til og være stolt av kroppen de ble født med. Du oppfordrer hvertfall de unge jentene som leser bloggen din til og få et unaturlig og skremmende syn på kroppen sin. Syntes det var gøy og følge med bloggen din og at du hadde en del kjekt og skrive om, men dette ble rett og slett for dumt.

    11. Jenturrrr!! Hvorfor ikke bare sette pris på at vi i det minste har klart å forsone oss med kroppen vår? Alle har forskjellige meninger, og denne bloggen er definitivt ikke skrevet fra et objektivt synspunkt.. Selv om det ideelle hadde vært at alle bare var fornøyd med seg selv, og lot være å sprøyte inn masse greier i kroppen, så er det jo så klart noen som mener at hvordan livet utvikler seg avhenger av utseende. Sophie Elise foretrekker silikonpupper og restylanelepper, mens andre mye heller vil være helt naturlig fra topp til tå – supert!

    12. Ingenting er så stygt som når silikonpuppene først begynner å henge. Og det gjør de, spesielt om de tas tidlig i livet. En lang pupp med en klump i enden. Mye finere med litt naturlig heng 🙂

    13. Lyst å bli ukens blogg?
      Får å melde seg på må man lage et bilde der det står ukens blogg, du velger bildet. Send det til meg og du er med i konkuranssen 🙂
      Så vil dere få mere lesere er det bare å melde seg på, meld deg på ved å skrive at du vil bli med eller noe sånt i komentar-feltet!

    14. Det er jo veldig naturlig at folk med store pupper får litt hengepupper da, og dessverre skjer det med silikon også, kjenner folk med silikon og hengepupper selv.
      Kul genser forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg