jeg er gal

Akkurat nå er jeg sykt sliten, dette har absolutt vært en lang dag MEN mye morro har vi hatt! Blandt annet har vi danset i en rundkjøring, hoppet ut av bilen og danset på rødt lys, hatt vannkrig og mye mer. Det er en god følelse! Har foresten funnet ut at jeg er jentegjengens tøffeste når det kommer til vannkrig, det skulle dere kanskje ikke trodd..? Jeg løper og jeg skyter og bryr meg ikke om alt vannet jeg får på meg, haha! Og i morgen kjører vi vannkrig igjen (en liten warning til alle blåruss, jeg er gal..).

Herlig gjeng!

Nå skal jeg og Mathias se frusterte fruer, han godtar faktisk å se på det sammen med meg, haha. Og til dere som lurer, JA, han er også russ i år!

Tar av meg russebuksa når jeg kommer hjem, så da er det på med finklærne. Idag har jeg på et superfint smykke fra madlady.se!

 

26 kommentarer

Siste innlegg