i dag

Hei hei! Kom akkurat hjem til Anne-Sofie, har vært og tatt solarium og straks skal vi gå til byen – livet uten lappen! I dag skal vi sikkert gjøre endel russekrav, vet ikke hvilke enda. . Kan sikkert skrive et oppsummeringsinnlegg på slutten av russetiden på hvilke krav jeg har gjort, om dere vil det? Det er syyyykt fint vær ute, så jeg gleder meg til å gå ut å gjøre masse masse krav ute i sommerværet.

Ellers så er det mange av dere som spør hvordan jeg blir så brun, og først må jeg bare si at unaturlig brun er jeg ikke. Jeg har en ganske mørk undertone i huden så jeg får fort farge, sikkert litt fordi jeg gikk på melanotan for et år tilbake siden, men også fordi jeg har tatt sol i flere år og bygget opp pigmentene i huden min. Ellers bruker jeg solariumskrem hver gang jeg tar sol, som fukter huden å gjør at man blir ekstra brun og får en sykt fin farge! Det anbefales på det varmeste, jeg kjøper mine på solariumkrem.no og det er mye billigere enn å kjøpe i en automat på solsenteret. 

50 kommentarer
    1. Misunner deg som er brun, men ville aldri tatt so mykje solarium. Huden din skal du ha resten av livet. Den kjem til å sjå gammal og rynkete ut, i ein tidlig alder.

    2. Hadde vært gøy å se hvilke krav/ russeknuter du har gjort! Du skal ikke til Arendal snart? Vil ha russekortet ditt!! Hahah;)

    3. Sophie, kan du lage noen videoer da du tar noen russeknuter !! Please !!!! Kan ikkje det ? Legge ut, hva du har gjort av russeknuter !:D
      I wish u good Luck !!

    4. Kordan krem anbefaler du, altså kordan blir du mest brunn av, men som har solfaktor med også?
      – Ska te utlandet og vil bli brun, men vil også ha beskyttelse på!

    5. Hvordan får du tid til å smøre hele kroppen før solariumet begynner? Og hvordan får du det fint uten det blir skjolder osv.?

    6. Hadde vært gøy å se en liste over alle russekrave nå, og at du filmer mens du gjør noen av dem 🙂

    7. Hvordan får du håret ditt så smooth som på bildet?Håret mitt er alltid så frizzy :/ hjelper ikke med morrocan oil.

    8. All den solariumen kommer til å synes på huden din om noen år. Just wait and see 🙂 Da slutter du nok med det etterhvert tenker jeg 😉

    9. Hei !
      Lurer på om du har prøvd ”Jwoww” Selvbruningen?
      Og var den bra? har du brøvd ”Snooki” selvbruningen? og var DEN bra ? :p De selger visst bare jwoww sin på den nettsiden du linket til, men er veldig nyskjerrig på den 🙂 håper du svarer her eller på PM 🙂

    10. Gjør du deg ikke litt mye til? Altså med sminke og det der? Og hva i all verden har du i leppene? Trutmunn skal man ha når man kysser det. Men men..Folk har forskjellig smak. Jeg synest bare det er så dumt at jenter ikke kan ha det utseendet de er født for å ha. Går det an..

    11. Hei ! 🙂
      Først og fremst vil jeg si : du er forbildet mitt ( noe du sikkert hører hver dag )
      Men jeg mener det, du er ikke bare mitt forbilde, men alle som driver på samme blogg som meg
      får inspirasjon fra deg! vi digger deg og håper du fortsetter og blogge leeeeenge! 🙂
      you go girl! Elsker alt du blogger om, føler liksom at du blogger om meg for jeg kjenner meg så godt igjen !
      Også hadde vært så kult og fått drømmen vår oppfylt om at dere kan dele våres blogg ? vi har alltid
      hatt lyst til at du skal dele våres blogg. Du er tross alt forbildet vårt ! og hvor mange ønsker
      vel ikke at forbildet skal legge merke til personen ? <3
      Derfor legger jeg igjen en link under her som fører til min blogg og håper du tar turen innom
      og slenger igjen en kommentar, kanskje du til og med kan dele bloggen ?
      -Hadde vært supert!<3
      -Klem fra oss jentene i bloggen bieberish
      forresten, hadde vært kult om du la ut russeknuter som du har gjort, og lagt ut diverse bilder fra diverse ting du har vært med på under russetiden

    12. Jeg er så utrolig glad for at en som deg er så høyt på topplista. Du fortjener 1.plassen! Du er ett stort forbilde for meg. Det er sykt teit av folk å si at du ødelegger småbarns liv og sånt tull. Javel, hvis de syns det så er det foreldrene sine ansvar. Du burde ikke få skylden for det. Elsker folk som ikke skal være helt like andre! Stå på Sophie! Vi er alle glade i deg <3

    13. du motsei dæ sjøl? du sei brunfargen ikke e fake, så ramsa du opp alle mulige fake produkta!! haha 🙂

    14. Trur æ så dæ i Harstad i dag, men måtte række bussen så fikk ikke tid tell å komme bort å sei hei. Tar mæ uansett kun 10 min med færga og 15 min med buss, så står å i Harstad sæntrum, så får heller jøre det en anna gang.
      Også må æ bære sei at æ ELSKE bloggen din, æ læs den omentrent vær dag. Og Sophie Elise, det e helt fantastisk korr nydelig du ser ut.
      LOVE YOU <3

    15. hei jeg vil gjerne at du skal svare på spørsmåle mitt i ditt leste innlegg så fort såmulig er det lett med studie? i vgs

    16. Gikk forbi deg i byen idag! Hadde lyst å gå bort å spørre om bilde osv men hadde ikke tid. Tror kanskje du så på meg eller noe, men hadde ihvertfall en knallrosa jakke på meg og så spiste jeg en is, haha. Tror neppe du husker meg da men. Håper jeg ser deg en gang til sånn at jeg rekker og gå bort. c:

    17. er skikkelig overraska over at du ikke la ut ett bilde der du flasha titsa dine sonn som du vanligvis gjør. og solarium er jo rene gullklumpen av en unnskyldning for å flashe i dine øyer.

    18. Melanotan er barbie dopet, ikke sant? Tenkte å ta det selv rett før sommeren men vet ikke helt hvordan det fungerer.. Åssen virkning hadde den på deg, og fikk du blåmerker på forskjellige steder som veldig mange sier man får? 🙂

    19. du burde kutte KRAFTIG ned på solingen. Du ødelegger virkelig huden din, pluss at du har mye større sjanse for føflekk/hudkreft. Dette er fakta, og det er synd om man tenker “det skjer ikke meg”..
      tenk på hvordan huden din kommer til å se ut når du er 25/30 😮

    20. Hei Sophie Elise! Du er mitt største forbilde. Alle de som sier du er dum og stygg og alt det der, de er bare noen digre drittsekker. Jeg vet hvordan du har hatt det med mobbing og selv mordsplaner. Du har vært tøff og du er tøff. Tenk på alt du har klart. Du er en smart jente. Du er en barbie på utsene, men du er mye smartere enn en barbie. Du behandler ikke mennesker anderledes. Du er opptimistisk. Jeg elseker deg <3

    21. takk for russe kortet du ga meg det var veldig verdi fult. æ va de ngale jenta i å mandag som flipa ut når æ så deg 🙂

    22. du kommer til å se gammal ut om noen år. kan godt hende du har merket noen rynker innerst i øyekroken allerede?! eller rundt munn?! og kanskje du har sett at du får stygge flekker steder på kroppen? hvis ikke, er du nå advart…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg