we dont need no drugs

Haha, se hva jeg fikk igår! Nå er hver tannpuss både morgen og kveld en LEK. Justin synger på tennene mine, han synger at jeg skal elske han og at han trenger noen å elske (love me og somebody to love, haha). Vel, det kan vi vel sikkert få til. . Neida, hørte de hadde funnet narkotika i turnebussen hannes (ikke lur dere selv beliebers, det var nok Justin sin narkotika som han har fått andre til å bære for han). Jeg er ikke heeeelt der enda, men noen av dere vil sikkert ha han enda? 

Og ja, etthvert innlegg må vel ha et bilde av meg. Her er jeg når jeg tar det der ” hehe kom å legg deg i senga” blikket. 

38 kommentarer
    1. Orker ikke å forklare hvorfor han ikke driver med narkotika til deg fordi du tydeligvis har bestemt deg for at han driver med det, men nei han har avkreftet ryktene. Justin er clean.

    2. Det var ikke Justin, Justin ville aldri ha gjort det.
      Og crewet hans sier at det var DJen, siden han røyket hasj osv. Men Justin sa at han ikke skulle men han hørte ikke. ♥;#nohate

    3. har sånn tannkost eg og, men du har ikke montert den rikig,, du må trykke tannkosten helt nedpå, er bare å legge mye trykk på han. fikk det ikke til først.. men han sitter ikke ordentklig på.. hehe <3

    4. Tror du tar grundig feil når det gjelder tankene dine om Justin.
      Du kjenner han absolutt ikke godt nokk til å anklage han for slike rykter. Det er slike ting som får kjediser til å knekke, nemmelig at alle henger seg på rykter og ikke tror på selve hovedpersonen. Syns vi skal la han ta seg av sin egen bizniss på egenhånd uten at alle skal begynne å spekulere uten å ha en eneste peiling engang.

    5. dere er klar over at justin innrømma at han røyka weed, men at han var lei for det? no offence beliebers, men dere er så hjernevaska. Han er ikke den samme gutten han var når han var 16!

    6. Jeg ler av alle de stupide belibersene som tror justin er den perfekte gutten, som aldri gjør noe galt.. Dere vet ikke en drit om han.. HAHA. Så dere kan jo faktisk ikke si at han ikke røyker 🙂

    7. Man skal være veeeeldig flink om man klarer å holde seg unna slikt når man er så høyt oppe på kjendisranken, var ganske forventa at dettte skulle skje
      Og alle beliberne som benekter det, ijah…

    8. Justin har selv avkreftet ryktene på twitter og sa at dette ikke var sant, men virker som du har bestemt deg for at han driver med narkotika, så du kan vel tro hva du vil og kose deg med det.

    9. Helt ærlig, jeg pleier aldri å kommentere noe negativt fordi da mener jeg at man heller kan pelle seg ut av siden hvis man ikke liker noe, men her blir jeg helt frustrert.
      Vi er alle klare over at justin røyker weed, noe jeg personlig syntes er helt greit egentlig. Det jeg er syntes er dumt her er at du sprer rykter og kaster et negativt lys over han om noe som ikke er bevist sant engang. Du er med på å spre rykter, noe jeg trodde du skulle vite bedre enn alle andre er utrolig kjipt. Kan hende bloggen din er helt ubetydelig i det store og hele når det gjelder ryktet hans, men likevel syntes jeg du synker lavt her. Aldri tro på alt du leser, ærlig talt trodde jeg du skulle visst bedre.

    10. hvor har du kjøpt tannbørsteeeeeeeeen????!?!?!??!?!? den var såååå kuuuul!!!!!!! PLIIIIIS SVAR, DET HADDE BETYDD ALT FOR MEG, PLISPLIS!!!!

    11. hun synker ikke lavt….dere elsker han..sóklart dere finner pó alt og sier alt at det ikke er sant..men sanheten er de som beynner med weed ofte gór lavere..og han har só mye penger at han ikke hvet hva han skal kaste det bort pó…og at det er DJ-en sin… sóklaaaaart..hvemellers!!?..
      de pröver ikke ó fó stjernen unna dette, són at ikke fansene hans skal snu ryggen til ham..neida…heltsikkert..
      uansett hvor mye dere vil at dette ikke skal bli sant…trist er trist..

    12. Justin skrev selv på Twitter at det ryktet der IKKE var sant. Hadde det vært sant så tror jeg ikke han hadde skrevet noe om det, så akkurat det der er faktisk ikke sant. Tror ikke akkurat han sitter å lyver til sine egne fans på Twitter.

    13. han sa det pó twitter?? at det ikke er sant…uuuu…da er det helt sikkert slik..fordi han sadet..jadda…

    14. LER, ingen eneste person her eller ellers av “fansen” hans kjenner han! Ja de som er helt crazy av han vet veldig mye men kun det media har sagt/jugd om han.
      Dere som tror dere kjenner han såå godt, har du sittet ved siden av han som en venn og ikke en “crazylitenfjortis” og snakket med han om det private, noe han nok aldri ville sagt til små jenter uansett.

    15. Til dere som skriver det Twitter greiene om at justin har sagt at han ikke gjorde det. Selvfølgelig skriver han det! Hvor dumme er dere ja greit om han hadde fans i 30 års alderen som viste selv hva som er farlig eller ikke. Men selvfølgelig sier han ikke at han har røyka når han har fans helt nede i 8 årsalderen. Sier seg selv at dere tror på det, dere er jo i nettopp den alderen som ikke vet forskjell på rett og galt. Dere går jo rett på hva han har sagt og tror fullt og helt på det. Smart av han å si at han ikke gjør det, hadde sett for meg alle fjortisene røyke weed i gata.

    16. Nå skal man jo ikke tro på alt man leser heller, da. Som sagt går det RYKTER om at det er finnet narkotika i bussen hans.

    17. kan du ikke plis slutte å dra det oppi trynet våres når justin har gjort noe galt. verså snill slutt. du aner ikke hvor vondt det gjør. for vi bryr oss veldig mye om han og tror og håper de beste for han, så jeg ber deg.. slutte

    18. JUSTIN SKREV SELV PÅ TWITTER AT ALT DETTE VAR IDIOTISKE RYKTER. Faen ta Sophie, kjeftn din om alt dritten du slenger om Bieber. Bare fordi du dreit deg ut da du betalte flere tusen for å bo på ett hotell hvor han ikke engang var.

    19. Du skal aldri si at det var hans narkotika, for da er du ståkk stein dum! Du er Stygg i trynet! Du ligner på Donald Duck!<3 eller vent det er slemt mot Donald! Men du er i alle fall kjempe stygg med silikon i puppene!

    20. LER av alle de sårede justin fansene som kommenterer, det er da lov å ha litt vett i hodet da. Selvfølgelig skriver han ikke på twitter at han har gjordt det, han har jo fans som er bare barna, det er jo ikke noe å oppmuntre etter. Ingen vet noe mer enn den andre, det kan være hans, det kan ikke være hans, alle har et like stort grunnlag for å si det, for alt dere vet er gjennom media. Dere kan ikke betegne media som fakta.

    21. haha søt tannbørst.
      om jeg ville hatt hann i første omgang hadde det garantert ikke forandret seg fordi han røyker litt hasj.

    22. Du sier vi ikke må kommentere dritt til deg, men du gjør det om Justin. Ja, påstand uten fakta er dritt. Jeg bare lurer på hvorfor? Men elsk på tannbørsten, nå har du lik som han i senkveld.

    23. ehm.. altså. Det er INGEN andre enn Justin som vet best om det er hannes eller ikke.
      Det er så utroolig barnslig og komme og si: ”jo men jeg leste det, så da har jeg rett”. I mean: wtf?
      Ja, kanskje han røyka weed engang. MEN! Det betyr vell ikke at det som var i bussen er hannes narkotika.
      Det kan da være noen andre enn Justin.
      Selv om Justin er ”midtpunktet” i crewet hvis jeg skal si det sånn. Så betyr det da for helsikke at det er hans.
      Det er, med en gang det er noe narkotika, weed stuff rykter som pågår. Så er alle nettsteder, aviser,blader og alt sånn så utrolig opphengt i det.
      Det jeg mener: Det virker som alle sammen bare peker mot det negative. Han er virkelig et godt menneske.
      Han donerer flere tusen til ting. Men skal media henge seg HELT opp i det? NEI. Men hvis han har gjort en, EN liten feil, nei wups da må vi fortelle det til hele verden.
      Han har røyka: Media lager en kjempestor sak ut av det.
      Han donerer FLERE TUSEN: media lager ikke noe stor sak av det nei.
      Påenget mitt er : Ingen vet det bedre enn Justin. Så plis . Ikke bare pek mot det negative hele tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg