sykt skummelt

Hei hei, sitter nå og venter på kjæresten min. Før i dag så vi en sinnsykt skummel film, Sinister heter den! Anbefales virkelig, tror det er den skumleste filmen jeg har sett i mitt liv og jeg har sett MYE rart. . Ble sliten av å se på den, så skummelt var det! Hva er den skumleste filmen dere har sett? Vil høre! 

Tok et bar bilder i sta når jeg holdte på å fikse meg, og da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne vise dere hvordan jeg fester på extensions i ekstremt korte trekk. Jeg fester overhåret i et strikk på toppen, og så fester jeg alle festene (8 stk) rundt omkring på hodet og så tar jeg ned overhåret, så FERDIG! Slik er det, veldig enkelt og greit. Jeg er ikke noe flink til å fikse på hår, men når man har gode extensions fra luxushair i super kvalitet er det ikke noe problem. Jeg bruker farge #2 og har 50 cm, synes det er det fineste synes jeg. Det kan kjøpes HER ♥ 

Genseren er fra sheinside 

 

41 kommentarer

Siste innlegg