verdens beste

Her har dere en liten kollasj som jeg har laget av leserbilder jeg har fått på mail! Jeg mangler enda mange, så om du har et bilde med meg er det bare å sende på [email protected] – jeg blir superglad for bildene, og for de fine ordene dere sier til meg både her og i virkeligheten. Når dere skriver i mailen at dere ble glad for å møte meg / starstruck / at det betydde mye blir jeg helt rørt og sitter med tårer i øynene. Jeg kan ikke tro at noen faktisk ser opp til meg og blir glad for å møte meg. Dere er de beste og fineste leserne i hele verden, håper dere vet hvor utrolig takknemlig jeg er. Glad i dere! 

Ellers tenkte jeg å fortelle litt mer om osloturen ettersom jeg bare har brukt dagen på å slappe av, heldige meg har fri fra skolen – dermed, ikke noe spesielt å meddele fra huset her. 

Når vi var i oslo bodde vi på holmenkollen park, hvor Justin Bieber egentlig skulle bo (og kanskje bodde en natt likevel. .?;)). Det var iallfall fult av beliebers i gangene der som lette etter han! Hotellet var sykt fint og med den beste frokosten noen sinne, dere vet jo jeg er et godterimonster så sammen med tre store rundstykker spiste jeg også muffins med flytende sjokolade i midten. NAM!!! Rommet var også kjempestort, men hotellet er veldig dyrt så  jeg kommer nok ikke til å bo der under neste oslotur. . som forhåpentligvis blir en stund til. Siden 2013 startet har jeg vært i oslo 11 ganger, og vi er i april! Men men, drøyer vel et par uker så vil jeg tilbake igjen ;) 

Det var en koselig tur, men jeg er glad for å være hjemme. There is no place like home . . 

Her har dere meg på hotellrommet – eller roterommet som det fort ble til.



Haha, var LITT tørst på frokosten. .

32 kommentarer

Siste innlegg