svar på spørsmål ; restylane

Jeg skal straks dra til byen for å hente pakker på posten, dra å fikse brynene, solarium og kjøpe bursdagsgave til lillesøsteren min. Men før jeg drar tenkte jeg å svare på et spørsmål jeg egentlig aldri har svart ordentlig på her i bloggen! :)

Det handler om restylane ; ja, jeg har tatt restylane en del ganger, første gangen var i mai i fjor, sist gang var rett før jeg dro til syden, altså i mars i år. Jeg har aldri hatt noe kjempekompleks når det kommer til leppene mine, jeg har vel mest tenkt at “det hadde vært fint om de var litt fyldigere” ettersom de var ganske tynne fra før, og siden inngrepet hverken er risikofylt eller permanent ( resultatet holder seg bare i noen måneder) så ville jeg teste.
Materialet jeg fyller leppene med heter juviderm og jeg er kjempefornøyd med resultatet! Men jeg får se opp slik at jeg ikke blir helt størrelseblind, den risikoen er jo ganske stor. Og jeg har vel merket det selv etter bare noen dager når man har vendt seg til størrelsen så synes jeg ikke de er store lengre overhode. Men jeg personlig synes at leppene mine er i perfekt størrelse nå, og jeg vil absolutt ikke at de skal være noe større! Men om dere merker at det begynner å gå over styr får dere gjerne advare meg, haha!

Her har dere før og etter – det ene fra april i fjor, det andre fra april i år. Og på det i fjor, når jeg ikke hadde restylane, lager jeg egentlig SYKT duckface for å få litt lepper – nå gjør jeg aldri det, det kommer bare “Naturlig”, haha. 

95 kommentarer
    1. Jeg syns desverre at du har alt for mye. : Leppene dine ser unaturlige ut, og det er ikke mye pent. Jeg forstår at du vil ha litt større lepper, og det er egentlig okei, men på mange av bildene dine ser de alt for store ut. De ser rett og slett hovne ut.

    2. Jeg tror jeg hadde foretrukket en mellomting, fordi det fort kan sette seg over leppa, om du skjønner. Men du har fine lepper nå, altså 🙂

    3. I think it looks absolutely gorgeous. Because of you, I have decided to get it myself 🙂 It’s not too big, it’s beautiful.

    4. Bra svar! Synes du kledde Restylane kjempegodt! 🙂 har også tenkt til å ta når æ blir 18 <3 men koss fikk du tatt det når du va under 18? Korr tok du d? <3

    5. var finere før… eller var fint i begynnelsen når du ikke hadde så mye, men nå er de altfor store!

    6. uansett hva du gjør med kroppen din så er du bare Sophie den personen som vi elsker 😀 ♥ digger deg og bloggen din

    7. Var finere og mer naturlig før. Fyldige lepper er jo fint det og, men jeg selv syntes litt mindre enn det du har nå er finest!:)

    8. Du ser så utrolig mye bedre ut nå enn i fjor, du ser mye mer naturlig ut! Jeg personlig synes at leppene dine ser mye bedre ut nå, MEN de ser litt hovne og “uekte” ut…Kanskje litt mindre hadde vært bedre, men det spiller ingen rolle hva vi synes så lenge du er fornøyd selv! Uansett hva du gjør vil du alltid være vår Sophie. 🙂

    9. Du så mye eldre ut på før bildet enn du gjør nå :S men jeg selv syntes det er kjempefint med store og fyldige lepper men det er kun noen “heldige” her i verden eks. Jessica alba, angelina joilie. (Sikkert skrivefeil på navnene men orker ikke å søke de opp)
      Men vi andre som ikke er født med store lepper må bare være fornøyde med de vi har fått, det ser bare utrolig unaturlig ut med store lepper på en som ikke ble født med det. Annsiktsformen, utrykk i ansiktet osv. Passer ikke til det om det ikke er naturlig størrelse altså, den man ble født med!

    10. jeg har tatt både restylane og juviderm. Juvidermen sitter i nå 1,5 år etterpå faktisk, men restylanene gikk ut etter 3mnd.. Har du prøvd begge?? Synes juvidermen var dobbelt så vondt og ble ikke så fornøyd med resultatet.. Nå er leppene skeive siden det begynner å gå ut.

    11. Du er ei jente som passer det meste og jeg syntes både små og store lepper klær deg(slik som på høyre bildet)
      Selv syntes jeg at det er noe unikt med det venstre bildet. Jeg syntes du er heldig som ser SÅ bra ut med mindre lepper, sidendet er ikke alle som gjør det. Jeg syntes at leppene dine var finere før, men som sagt ser du bra ut uansett!

    12. Synes egentlig det er finest nå, men som du sier selv, det hadde blitt for mye med enda mer 🙂 men nå er de perfekte, har lyst på selv!

    13. Det viktigste er at du er fornøyd, men etter min mening er du allerede “størrelsesblind”. Eller det bare ser unaturlig ut. Fyldige lepper kan være fint det, men som oftest er det når det kommer fra naturens side. Du har et vakkert ansikt, og dine naturlige og “tynne” lepper er det som kler det best, uten tvil!

    14. Jeg synes det var finest før, definitivt! Det ser unaturlig og hovent ut nå, men hvis det er sånn du liker det, så har jeg ingenting i mot det! Du kler å være naturlig, synes nå i hvert fall jeg! <3

    15. I think that you should have bigger than before but certainly a bit smaller than now! They look a little too much unnatural now, so somewhere in between those two 🙂
      xo

    16. har alltid syntes at store lepper er det mest sexy, så skjønner du ville ha det:) men å si at du ikke hadde særlig komplekser for leppene dine før er jo ikke sant..man ser på gamle bilder der du tar en svart greier foran leppene dine, eller filmer der du holder foran munnen din når munnen din kommer veldig til synet..så jo, du hadde jo komplekser..men det er ikke noe å skamme seg over det, jeg ser grunnen til at du ville ha det, den naturlige leppene dine er veldig tynne og smale og jeg skjønner du ville ha større:) men jeg synes du er fin så lenge det ikke blir for mye av gode. pers hadde jeg tatt restylan for å få mer fylde, og nesten ikke syntes. men du har jo lepper som skriker restylane..og pupper som skriker silikon, og hår som skriker extensions, og vipper som skriker extensions der og.
      dette var sikkert super slemt, men bare en heads up, du er en så fin og vakker jente, men det blir liksom borte med alt du gjør for å fikse deg til det “penere”; det er ikke pent med too much!
      du er vakker mer naturlig men skulle virkelig ønske du så det selv. noen ganger kan det lett bli litt drag queen og det er VIRKELIG ikke sånn du ser ut!! du er søt!!!

    17. Det har gått over styr allerede etter min mening. Duckface er aldri pent enten du går inn for å lage det eller får det automatisk fordi du har restylane. Oppblåste lepper er ikke pent uansett!
      Er HELT sikker på at du er MYE penere med naturlige lepper!

    18. Du har jo tatt et par kilo for mye da,,, JA KILO!!!!! Du er sikkert 10 ganger penere uten alt det overfladiske tullet du holder på med… Silikon, restylan, drikking, 1000 lag med foundation, og alle dine fake vipper og exstension… Bare sier det..:)

    19. Jeg tror restylane blir testet på dyr? Også en ter det nye forbudet fra eu desverre..

    20. Så lenge du er fornøyd selv det burde du hvertfall være siden det har vell gått en del penger på å “fikse” deg på kroppen.
      Vil bare at du skal vite hvordan folk som ikke vet hvem du er, at du blogger osv. Noen venner av meg både samme alder som meg (17) og eldre så deg for første gang. Og de bare herregud! Hva er det der for noe’ :O altså du ser ikke naturlig ut med andre ord. De ble liksom overrasket at enn så ung jente som deg hadde gjort så mye med seg selv og så rimelig fake ut. Litt som de 40 åringene i Hollywood som har tatt en opperasjon for mye..

    21. for en nydelig hårfarge du hadde i fjord! sånn har jeg lyst på.
      pass deg så du ikke ender opp som michael jackson da 😉

    22. Syns du ser dritfin ut når du smiler med tennene, nå som du har restylane! Men bortsett fra det får duckface looken deg bare til å se slem ut :/

    23. Jeg selger 1 sitteplass billett til Justin Bieber 16.april! Skrik ut om det er noen som vil ha den:)
      Kontakt meg nærmere på 90509512 🙂

    24. Quack, quack.
      Ikke ta mer, hvertfall! Da jeg saa deg paa ettermiddagen og du snakka saa det ikke helt bra ut, etter min mening.
      🙂

    25. Sntes du er en av de få som kler det veldig godt! Men du var like fin altså, både før og etter 🙂

    26. Fyll i mer.Både det ene og andre.Du blir ikke finere uansett.Diiiigert hode på en bitteliten,tynn kropp.ikke din feil,sånn er du skapt,men syns du trenger og høre sannheten da du er sykt opptatt av deg selv.

    27. Jeg synes du var veldig søt med de naturlige leppene dine for å være helt ærlig!
      Men er ingen ting galt å fylle på litt 🙂
      Litt mye for etter min mening kanskje, men er da ikke det som teller ;p Du har uansett et utseende jeg kunne drept for <3 (ikke på ordentlig så klart meeeen.. :p)

    28. Syns du blei fin jeg 🙂 Var det ikke vemmelig når du kjente at det bare kom inn i leppa de på en måte,og var det ikke akkurat som å ta en sprøyte?

    29. WOW Du har forandret deg sykt! Ser helt klart best ut nå. Det er veldig mange som alltid skal kommentere at folk var finere før når det kommer til slikt som restylane og sillikon. Rett og slett fordi de tror det er galt siden det er unaturlig. Om skjønnhetsidealet var omvendt og du forminsket leppene dine for å se finere ut, hadde se sagt det var finest med større! Er du ikke enig? 🙂

    30. Det som er skremmende er jo at du ikke ser det selv nå, nå som de faktisk er altfor store. Ser jo bare dumt ut.

    31. Det er gått over styr! Syns du kunne hatt litt mindre, de ser liksom så pølsete ut nå. Så min menig; litt mindre, så blir det bra! 🙂

    32. jeh ha spurt főr, men spör igjen hva salgs hórfarge er det du brukte til bildet pó venstre??

    33. Syns det er fint på bilder av deg med restylane! Da jeg så videoen av deg, den med FHM synes jeg det så veldig unaturlig og veldig “falskt” ut .. Det viktigste er at du er fornøyd selv 🙂 Jeg syns at du kunne hatt litt mindre i dem da 🙂

    34. Det ser bra ut, men når du smiler med tennene ser det veldig hovent ut på en måte, det ser ut som du prøver drithardt å klare å smile normalt.

    35. du ER størrelseblind. de er jo gigantiske. de ser skikkelig hovne ut, du ser ut slik som vanlige folk ser ut når de har fått seg en på tryne og deretter får “snusleppe, bare enda mer en det og.

    36. du kunne ha hatt litt mindre, synes nå jeg, men du var fin da, og er fin nå! Ikke ha større hvertfall, det blir for mye! Ellllsker deg <3

    37. Du er jo fin på begge, men du ser faktisk eldre ut før enn det du gjør nå 🙂 Du får litt en barnslig look, i tillegg til at det ikke er naturlig.. liker den gamle deg bedre 🙂

    38. Hallo! 😀 Du er kjempepen, og dette er bare konstruktiv kritikk rett og slett; jeg synes at leppene dine er litt for store nå, og det er mange som er enig.. det ser unaturlig ut, og når man ser at man har restylane/fyll i leppene, så er det ikke fint rett og slett. Leppene dine på det første bildet var faktisk veldig fine, og hvis du skulle fikset på dem burde de sett sånn ut etter min mening. Men leppene dine naturlig er jo kjempefine, og jeg synes du ser mye friskere, sexy og naturlig ut med de naturlige leppene dine 😀

    39. Syns det er fint nå, men så syns jeg også du har blitt mye penere en du var i fjor! Ikke det at du var stygg i fjor men du har forbedret deg veldig!

    40. Er mange som har prøvd å advare deg allerede da. Hadde sett bedre ut om de var litt mindre. For når du snakker så former munnen din seg som et hovent “nebb”, og det ser merkelig ut. Og når du smiler ser det ut som at du sliter veldig med å få det til. Det virker som at du ble størrelsesblind for lenge siden. Mye finere med en mellomting 🙂

    41. Nei,verdensproblemene og dyr og mennesker som lider blekner liksom helt i lys av dine store tanker!! Du må virkelig våkne snart kjære deg… du er ikke verdens navle.

    42. Du har vært størrelseblind lenge! Både med silikonet og restylanet. Med de leppene der ser det ut som du har sugd kuk altfor lenge.

    43. haha,syns jeg skulle komme me en liten komentar denne gang. Har lest boggen din en stund nå, leser ikke andre blogger kan si jeg er lit gutte jente så blogger er ikke helt min ting. Men akkurratt din blogg intresere meg faktis. ikke stopp å blogge, så må du alddri bry deg om va folk sier, om de kommer me spydige komentarer, hahah alle vett de er sjalu så det er så tragisl at de kommentere det, jeg ler når jeg lesre mange av kommentarene til folk mye tragisk. fyntes leppene va fine eg forresen, du er blitt mer naturlige nå enn før, sell om du har fult leppene.

    44. Du har fine lepper, men syns overleppa og underleppa har alt for “lik” størrelse, så det ser litt unaturlig ut. Hadde vært fint hvis underleppa ikke var så stor som overleppa, eller motsatt! Det kan se ut til at overleppa di er hoven noen ganger og..

    45. jeg kjenner jeg blir utrolig frustrert på dere som sier det ikke er naturlig og pent..
      helt ærlig tror dere henne hadde fylt på leppene sine hvis henne ville se naturlig ut??
      jeg syns det er veldig pent gjort, og hadde jeg ikke visst hvem henne var og sett henne på gata hadde jeg virkeig ikke tenkt over det!! hadde jeg ikke vært så redd for sprøyter hadde jeg gjort det selv !
      men skal du tatovere bryna dine? eller bare nappe dem? 🙂
      d

    46. “får gjerne advare deg….”?øh…har du ikke fått med deg alle innleggene som ble skrevet etter artikkelen om deg i FHM f.eks? Det har allerede gått over styr. 99 % av innleggene var forresten skrevet av menn… noe som kanskje tyder på at veldig få liker duckfaces…..Åh gud…kan dere ikke bare være normale?? Så mye penere dere kunne vært.

    47. Jeg har veldig lyst på større lepper, hva er det du betaler for det ? og hvor ofte må man gjøre det for å opprettholde dem slik resultatet blir ? 🙂

    48. Synes de var penere før..
      du kledde å ha restylane, men ikke så mye som du har nå..
      leppa ser jo nesten firkantet ut ;/

    49. HHei kjære sophieelise jeg digger deg men jeg tror vi alle synesåt det var litt for mye da♡♥♡♥ og forresten jeg har kjøpt bladet med deg i bh og trusa.. du er hot men hvorfor ble du med??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg