enda gravid – no joke

Nå har jeg akkurat sagt hadet til familien og pakket kofferten, det sykeste skjedde nemlig tidligere i dag – jeg bestilte spontant biletter til Russland, en rik eldre herre som har mailet meg en stund bor der og nå tentke jeg bare- YOLO, jeg drar på besøk! APRILSNARR GIKK DERE PÅ DEN!? Okei, den var dårlig. Dagens aprilsnarr er såklart at jeg skulle lage smoothie til kjæresten min. Det skjedde aldri, som forventet haha. 

Og ja, jeg er enda gravid. Til dere som lurer på hvorfor jeg har drukket selv om jeg har vært gravid, så har jeg ikke drukket – det er bare noe jeg har sagt sånn at dere ikke skulle misstenke noe før jeg var helt klar for å komme ut med den store nyheten selv. Og jeg bare FØLER på meg at det er en gutt, og han skal hete Kendrick ♥ ♥ Neida, såklart er jeg ikke gravid. Dere var ikke så lettlurte som jeg hadde håpet på, og de aller fleste har jo kjørt på med samme spøk som meg haha :( Jaja, noen få gikk på den! Jeg ville aldri klart å tatt vare på et barn nå, og vil vente noen år. Men, når det er sagt, så gleder jeg meg UTROLIG mye til den dagen det faktisk blir meg, og jeg kan annonsere at jeg skal få et barn på ordentlig. 

Har noen av dere blitt lurt idag? Det har faktisk ikke jeg! Men fortell gjerne om dere har! :) 

Her har dere foresten mitt framtidlige barn – er ganske sikker på at min unge kommer til å se ut noe som det her!

82 kommentarer
    1. Søsteren min lurte meg med at nevøen min på to år hadde knust vinduet mitt med en hammer… heheheheeeeeee

    2. Haha, trudde faktisk litt på deg der! Så har blitt lurt av deg, men ikkje nokon andre:) Har lurt 2 personer, men var ikkje noko store greier! hehe, ha ein finfin kveld!

    3. Ble lurt av bestefar…. Skal kjøre opp nå på fredag, så fikk ganske noia når han sa det var en diger bulk i bilen min

    4. har du spurt babyens foreldre om lov til å legge ut bildet her på din blogg? det er utrolig straffbart å legge ut andres bilder uten tillatelse!

    5. håpet at jeg ble lurt når venninnen min sa at hun ble lagt inn på sykehuset i dag.. men det var desverre ikke en spøk

    6. Æ vekke lillesøstra mi med å si at ho måtte forte sæ å stå opp, for One direction skulle spille gratiskonsert på Finnsnes, så vi måtte dra med en gang.. haha kom ikke på no bedre spøk, men hun trodde nu på det og hoppa opp av senga å va nesten i ytterklærne før det hadde gått to minutt!

    7. kunne du ikke ta dette i morgen eller noe? så kanskje kan vi tro deg 100%. Å hvorfor ta det i det hele tatt 1.april? vist du vil bli trodd?

    8. hahahah
      voknet i morest med meling fra ei venninde om at hun hadde dotte ned trappa og broke foten.. sende henne melding tilbake med sånn “går det bra? Herre gud!! Huff!!” – satt og syntes såå synd på henne, så får jeg svar: “HHAHAHAH lurte deg!!” ;P <3

    9. Sorry sophie men blir på en måte litt skuffet over deg, for du sa at du selv ikke syntest det var noe å tulle med og det er det jo ikke. Så ja, jeg var aldri helt sikker på hva jeg skulle tro men ville bare si at det er litt respektløst å tulle med det:)

    10. TAKK GUD! SOPHIE ER TILBAKE! Hadde dødd om du var gravid cx
      Jeg ble skikkelig skremt i dag! Bestevenninnen min sminket på seg et brannsår i fjeset og sendte snap: Varm te. Hos legen. Ibux.
      Haha, jeg skjønte ikke at det var en aprilsnarr før rett før hun sa det selv cx

    11. Lurte venninna mi med at 1D skulle til Oslo nå om en dag å at vi hadde fått lovt til og reise, men vi måtte reise nå! Og hun begynte bare å grine fordi hun gleda seg så! <3 hahahha ! Elsker hun <3

    12. Min mor lurte meg nesten med at de skulle sette id brikker på hundene slik at de visste om hunde eier hadde plukkt opp basjen haha.

    13. Jeg har ikke blitt lurt, men lurte en kompis av meg med at jeg var gravid 😛 Hehe, han gikk rett på.
      Elsker bloggen din forresten, stå på! ♥

    14. Jeg trodde jeg hadde blidd lurt men dette er helt sant jeg hadde sex med en i klassen min å nå er jeg gravid jeg trodde det ikke nårr jeg tok testen siden det var 1april. Jeg tok tre tester å alle viste positive så der ble jeg ikke lurt.
      JEG ER GRAVID.!!!! 13 år blir 14 år snart jeg går i åttende å er gravid.
      DETTE ER IKKE APRILSNAR jeg vet ikke hva jeg skal gjøre skal snakke med en lege i morgen håper alt går fint♡ god 1 april..♡

    15. Haha den var god. Jeg trodde faktisk på det en stund. Men sophie? Hvorfor skriver du at du HATER når folk lager aprilsnarer om at de er gravide, så gjør du det selv? Lol, det synes jeg er barnslig gjort av deg. Tenk deg om før du skriver ting du gjør selv! Lol..

    16. Jeg trodde ikke på deg, men valgte forde å tro deg! Du har vært mitt forbilde, men sånt tuller mann ikke med! Mistet virkeli respekten for deg.

    17. Forundrer meg ikke om din baby kommer til å se sånn ut. Den babyen ser jo også ut som en Fake baby, perfekt

    18. Har verken blitt lurt eller lurt noen, bare en vanlig mandag men jeg syntes det er morsomt av de som har kommentert har blitt lurt og hva det er om, hihi 😀

    19. trodde faktisk litt på deg! hehe, jeg ble lurt… en kompis sa han hadde følelser for meg og jeg ble SINNSYKT klein og bare, hehe ja, ser bare på deg som en venn egentlig, så fulgte en pinlig stillhet LENGE før han avslørte spøken, var så kleint at jeg trodde jeg skulle dø

    20. Er det deg som baby eller noe? Super cute <3 Kjæresten min slo opp med meg på facebook som aprilsnar, jeg visste om det og ingen andre trodde på det, unntatt bestevenninnen min som spammet oss begge og var så bekymret og virkelig ville være dær for oss begge. Da fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg måtte avsløre det. God venn 🙂

    21. Noen kamerater kom brasende inn med masker og softgun pistoler (som vi da trodde var ekte) og lata som de skulle rane leiligheten til meg og venninna mi. Ble litt skremt ja 🙂

    22. Gikk ikke på nei. Du hadde jo skrevet APRILSNARR GIK DERE PÅ DEN? i store bokstaver så det var det første jeg så når jeg åpnet bloggen din:’D jaja, lykke til neste gang.

    23. Hei Sophie!
      Jeg ble lurt av venninna mi i dag!
      Henne tekstet meg og sa at henne hadde brekket beinet i Trysil når henne sto på slalom og at henne verken fikk bli med på Justin konserten eller håndballcupen! Og jeg gikk 5på!
      Haha, så lettlurt er jeg 😉

    24. Hahahh du er rå Sophie!!
      Jeg skulle i kirken i dag, så plutselig når vi kommer og er rett utenfor så sier søstera mi: Du har et stort hull bak på ræva på skjøtet ditt!! Jeg bare: hæ? Hva? Serr? (Får helt panikk) så står hun bare der å ler åååååh.. Jaja

    25. Bra aprilsnarr da, Sophie. Haha ♥
      Bestevenninna mi lurte meg, hehe ^^
      Vi spiller begge to i korps. Og vi spiller akkurat det samme og sitter ved siden av hverandre. Men i går sa hun at hun skulle bytte instrument, og jeg holdt på å klikke fordi vi alltid har sittet ved siden av hverandre. Hun lurte meg jo. Men jeg ble sur, haha ^^

    26. Trodde faktisk litt på deg, men jeg var skeptisk! 😛
      – Når kårer du vinneren av konkurransen btw? 🙂

    27. Jeg vil inrømme det at jeg er veldig flink til å bli lurt av andre, men når det gjelder at jeg lurer andre, så er jeg ikke helt på topp. hehe.. veldig fin blogg du har. fortsett med den gode jobben 🙂

    28. hvorfor tror du babyen din kommer til å se sånn ut? den babyen der ligner OVERHODE ikke på deg? du ser jo helt annerledes ut nå, og du så HELT annerledes ut da du var liten (etter bilder du har lagt ut) ?haha
      nei, din baby kommer ikke til å se sånn ut!;)
      ta heller en som ligner på deg som liten;) – men du var jo sikkert en super søt baby du og da!

    29. Skjønner ikke hvorfor folk sier at de har mista respekten for Sophie? Jeg er sikker på at alle som har sagt det har sett 100 statuser på facebook om folk som er gravide, og dere har sikkert ikke mistet respekten for de. Bare fordi hun er en toppblogger kan hun ikke ta en sånn spøk? Kanskje grunnen til at hun lurte folk med nettopp det at hu var gravid, er fordi alle vet at hun hater det og da går alle fem på med en gang. La hu få lov til å tulle med det, som alle andre:-)

    30. Du lurte meg! Men jaja, du er jo litt ung enda. Best å bli ung så lenge som muleg, slik du får muligheten til å oppleve mest mulig før et barn skal komme 😉

    31. Dette er første gang jeg kommenterer på et blogginnlegg. Vanligvis leser jeg, ler og kanskje irriterer meg over andre som kommenterer usaklige ting. ALVORLIG TALT!! Dere som nevner den abort-tingen til støtt og stadighet: get a life!! Har du tatt abort før, så vet du at det ikkje er noe å slenge rundt med. Har du aldri tatt abort før, så ikkje uttal deg!
      Har selv tatt abort en gang, før denne episoden var jeg en av de som mente det var det værste en kunne gjøre! Jeg gikk på prevensjon, men ble alikavell gravid. I den situasjonen jeg var i da, var det ikkje aktuelt med noe barn (derfor gikk jeg på prevensjon). Å ta de valget om å fjerne det, var det vanskeligste jeg har gjort – og det å se enkelte folk skrive om det som om det skulle være en stor synd at hun har ( hvis hun har) tatt abort – dere vet ikkje en damn shit om omstendigheter eller noe! Abort er for all del ikke en nødløsning fordi man ikkje gidder å gå på p-piller eller lignende, men i noen tilfeller der en blir gravid og selv er klar over at en ikkje kan gi barnet det livet en ønsker å gi et barn, så er abort – etter min mening – fult lovlig. Jeg vil avslutte dette innlegget med at grunnen til at jeg følte for å skrive, var p.g.a. En lusen kommentar om at det ikke ville vært første gang hunnvar gravid, for hun har jo tatt abort før. Spar deg….. Har ikkje lest noe på denne bloggen om at hun har tatt abort, med andre ord så er det ikkje noe hun hverken deler med verden eller snakker om. Enten det er sant eller ikkje.

    32. DRIT av deg og si noe sånt, åsså på toppen så sier du at det er ikke noe du spøker med… DU er EN spøk

    33. Kan du vær så snill å svare meg på hvordan bikinien fra todiefor (den med blonder på trusen og toppen) var i strl? 😀 Det er den perfekte bikinien men våger ikke å bestille for er redd den skal være for liten! Takk for svar 😀

    34. Skjønner ikke helt hvorfor det er respektløst å tulle med å være gravid første april. Er det ikke respektløst å tulle med at man ligger på sykehus med brukket fot? Sånn seriøst, ser ikke hvorfor det er så respektløst. At andre sliter med å få barn, er ikke hennes problem. Da kan man jo kanskje vinkle det litt annerledes; hva med alle de som sitter hjemme nå med en faktisk brukket fot, som ikke synes det er det minste gøy?

    35. mari; en brukket fot blir mest sannsynlig bra igjen. kan man ikke bli gravid, mister man den største gaven man kan få her i livet. selvfølgelig er det ikke morsomt å sitte med brukket fot, men du ser vel kanskje forskjellen?

    36. Elske bloggen din!<3 men eg bare lure..vil du bli med på paradise hotel, ka synest du om det?? Kanskje du kan lage et innlegg om det;)

    37. seriøst… dette er bare lavmål.. greit nok at du kødda med at du var gravid men når du selv skriver at du aldri selv ville kødda med det blir det bare egentlig for dumt.. du er rett og slett teit

    38. Ble lurt en gang.. Og det var faktisk en lærer som lurte meg -.- han hadde skrevet på skolens hjemmeside at alle elevene skulle få iPad, så nå var det slutt på ryggsekk og penalhus..
      Je hadde glemt at det var 1 april, så jeg gikk rett på!

    39. Alt du sier du ikke gjør på bloggen, ender med at du gjør så tenker du kommer til å gjøre dette her en dag:p Just sayin

    40. kan du fikse disaginet slik at vi kan sjå ka du skriver, overskriften dekker over ein god del, fin blogg foresten

    41. Mamma lurte meg….
      Hun sa at hun hadde hørt på radioen at det hadde skjedd noe med en av guttene i one direction så derfor ble konsertene denne måneden og sannsynligvis i mai også avlyst! (Jeg er en vill directioner) jeg gikk på det og begynte å grine sykt! For jeg hadde helt glemt 1.april……. 🙂

    42. Kjæresten min som har vært på sjøen i en hel måned og skulle komme hjem 3. april lurte meg så sykt med at det hadde kommet opp noe på en av oljeriggene og at de måtte ut med noen rør og derfor ble en eller to uker forsinka hjem.. Jeg ble utrolig lei meg, men måtte bare godta det siden det ikke var så mye jeg kunne gjør med det, også plutselig ringer han meg å spør meg hvilken dato det er. Da jeg skjønte det trilla tårene for å si det slik! Heldigvis var det bare tull, for herregud som jeg har savnet han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg