ting endrer seg

Idag er det første april, som for meg betyr sommer og dermed – en ny start. Som dere vet skal jeg ha friår etter sommeren (bortsett fra bloggen), og det har mye å gjøre med den avgjørelsen jeg nå har tatt. Og jeg er klar over at det er et rart tidspungt å komme med, den 1.april når man skal lure alle. Men for meg føles det rett, og jeg trenger litt støtte fra dere på dette akkurat nå. Jeg har visst om dette lenge, men jeg har hatt skikkelig besluttningsangst med tanke på hva jeg skal gjøre, og jeg ville ikke si noe før det var 100% sikkert – dette er jo ikke akkurat dagens outfit. . Jeg er gravid. Akkurat IDAG er jeg over 1/3 av graviditeten, og nå føles alt mye mer ekte. Og dere “kjenner” jo meg – om jeg skulle tatt en aprilsnarr så hadde jeg kommet på med noe MYE bedre enn dette. Jeg synes ikke graviditet er noe man tuller med. . 

Selvfølgelig synes jeg det er litt skummelt. Som dere vet kan jeg knapt ta vare på meg selv, hvordan skal jeg da klare å ta vare på et barn? Men akkurat nå bryr jeg meg ikke om kritkk. Jeg føler meg ikke klar, men. . blir man egentlig klar noen gang? Jeg gleder meg sykt mye akkurat nå, og har allerede funnet navn om det blir en gutt! ♥ 

Håper dere vil følge meg på denne reisen, jeg gleder meg til å blogge videre om det. 

Bildet er tatt fra google. Jeg får se min egen lille elskling på torsdag når jeg skal på ultralyd igjen! 

433 kommentarer
    1. aprilsnar… hele norge er jo gravid idag, som hele norge er hvert år på 1april, så den går jeg ikke på 😉

    2. Neeeiii! 🙁
      Du sa du skulle på barn når du var sånn 30 år?
      du er bare 18?
      Gratulerer da.. Hvis det er sant så kunne du ha sagt det i går..

    3. om du hadde vært gravid hadde du nok ikke drukket alkohol. jeg vet at du er dum men ikke SÅ dum at du drikker når du er gravid. dårlig aprilsnar

    4. Det er jo ikke sikkert det er aprilsnarr? hvordan kan dere egentlig vite det? bare fordi det er 1 april? Du kan jo bli med på unge mødre, om dette er sant 🙂

    5. hæhæhæ, veit ikke om æ ska tru på det eller ikke.. Hvis det e en spøk, du e god!! 🙂 og hvis det ikke e det gratulere, herre klare du kjempebra!

    6. å gratulerer så mye, du må holde deg sterk <3
      Du kommer nok til å bli en god mor, stå på, ønsker deg alt godt <3

    7. helt ærlig, den saug noe så jævelig:p
      om du så hadde vært gravid, så hadde barnet blitt misfostret, for du har jo ikke bare drukket hverdag neixDDD

    8. Du sir at du har visst om det lenge, og vurdert ka du skal gjøre. Koffør fortelle det på bloggen akkurat i dag, 1.april, som e *lurefolk* dagen? Koffør ikke vente til imårra med å fortelle det? Trur nok ikke at så mange blir å tru på dæ 😉 Hele Norge e jo gravid i dag!

    9. “Jeg synes ikke graviditet er noe man tuller med.” Synes ikke jeg eller, så dette var ikke morsomt. Hadde du vært ferdig med første trimester hadde du ikke hatt den flate, nydelige magen som du har! 😉

    10. Du kommer til å bli en utrolig god mor og barnet ditt kommer til å bli veldig pen, fordi du er det. Jeg skjønner at det er skummelt, men alt som man ikke har vert gjennom før er jo selvfølgelig litt skummelt. Men jeg vet at du kommer til å klare hele prosessen og du kommer til å oppleve mange gleder, med det å ha ett barn! <3
      Kos og klemz.. ;*

    11. du har visst dette lenge og drakk deg drita på lørdag ellerno? LOL. du kunne ha kommet med noe bedre;)

    12. Det barnet kommer til å ha en feil eller to. Du har jo festet og drukket en del, så det er blir bare dumt og tulle om Sophie.

    13. Vest du hadd vært gravid så har du nok ikke kommet tel å drøkke.. om du ikke e så retard at du jør det da. du skriv jo du har vissta det lenge, så da har du jo ikke nåkka unnskylding i det… Syns heller ikke at graviditet e nå å kødd om så eg håp du ikke tull no assa

    14. Hahhahaa faen så tragisk aprilsnarr. Du drakk for to-tre innlegg siden..
      FAEN SÅ TRAGISK.
      Enig med hun et stykke over som sier hele norge er gravid idag.

    15. Det må jo være en aprilsnar 🙂 Du har jo vært på fest og drokke osv i løpe av svangerskape, så da e du jo verdens dårligste mor som drekk og kan ødelegge livet te ongen din 🙂 Så den der må du nok lenger ut på lande med Sophalesa..

    16. Du kan umulig være så langt på vei med tanke på at du nettopp har posert for FHM samt lagt ut bikini bilder der du overhodet ikke ser du har noe mage.. + at du er typen til å få en kick ass utdannelse før du hadde tenkt på noe barn.. 🙂

    17. du drakk jo just , så tror nok ikke du ville ha drukket med ett lite barn inne i magen , så fæl tror jeg ikke att du er 😉 men ett bra forsøk , hehe 😀

    18. Du drakk liksom sprit her om dagen også har du visst lenge at du er gravid.. dårlig 1april spøk

    19. Komaaan, du burde klart noe bedre enn dette! Du har jo nettopp vert ute og drukket, dette blir for gale sophie, forventet en bedre aprilsnarr av deg

    20. hehe du som var så klar til å feste skikkelig osv ;)tviler på dette soph, men du skal ha for et bra forsøk!

    21. heheh, god aprilsnar daaa 🙂 trodde nesten på det, men du hadde aldri drukket om du ahdde vært gravid 🙂

    22. Dårlig aprilsnarr, spesielt når det står noen innlegg nedenfor at du var ute på byen og drakk 😉

    23. Kjære vakre. Når du skal komme på en slik spøk, slett vodkabildene fra tidligere innlegg først. Jeg leser ett/to innlegg ned at du var på byen. Ok, tenkte jeg, kanskje hun var edru.MEN innlegget under står du å poserer med en absolutt flaske. Huff

    24. Hehehe, vell… denne her går jo ingen på, why? Det er fordi den er lite troverdig, Sophie.. Alkohol + visst om det lenge? neeeeh, FHM viser ingen tegn til at du er gravid, og du som er så tynn og spinkel, man hadde lagt merke til det men EN gang, sorry men den var dårlig

    25. Du har vært på utallige fester. Drukket og annet uansvarlig gravide skal holde seg langt unna! Dette var en sinnsyk dårlig aprilsnarr og er det siste man burde tulle med… om dette er spøk har jeg mistet respekten for deg!

    26. Dere lesere… Viss dokke skal vere så negative så er det ikkje vits og kommentere fordi det blir fordumt,
      tenk viss shophie er gravid da og har glemt av det så har hun begynt og drikke fordi det har nemmlig skjedd med mange…
      Eg er ein som leser bloggen til Sophie kvar dag ho legger ut innlegg, fordi eg ser veldig opp til Sophieelise og ho er forbildet mitt!!. Hu er den beste bloggeren eg veit om, eg digga det hu skriver på bloggen å alt de der,Ej digga heile Sophieelise.
      Ditta var nokk ifrå meg 🙂 mhv Kanutte skjortnes.
      Du finner meg på facebook viss du vil snakke 🙂

    27. egentlig så er dette sikkert en jævlig dårlig aprilsnarr, elns. Ellers kan ikke du ta vare på en baby, fordi du er faen meg ute og drikker! fyfaen..du gjør bare alle forbanna når du gjør slikt.

    28. Okei til du dumme lille jente oppe her som sier man ikke kan ta lappen når man er gravid, start 1 klasse på BARNESKOLEN om igjen. Man kan faen meg ta lappen uansett hvor gavid man er mongo.

    29. Dårli aprilsnarr! Du va jo ute å drakk for et par daga sia, haha
      Men om det hadde vært sant så tru
      r æ du ville blitt ei fantastisk mor 🙂

    30. Haha, det er faktisk den dårligste aprilsnarren jeg har hørt. Du er så jævlig dum og støgg Sophie
      Du har en anoreksi kropp, du drikker og du er på forsiden av FHM og er gravid! Yeah right

    31. 1. Tror jeg neppe. Dårligste aprilsnarren EVER. Og hvis det uheldigvis skulle vært sant, ville barnet ditt fått konsekvenser ettersom du drikker så mye som du gjør..
      2. NEI… Jeg hadde helt panneflat mage til jeg var rundt 23-24 uker gravid. Noen får nesten ikke mage, så om hun poserer som en dolly for FHM uten noe som helst tegn til mage, kunne hun fremdeles vært gravid. Selv om hun neppe er det

    32. hadde du vert gravid på ekte hadde du ikke sagt det til oss på 1. april. da er det jo drit lett å skjønne at det er en spøkk..ehøøø!
      og viste du at dette er en ganske vandlig aprilsnarr;)haha..ja…du vet det..!

    33. Tenk deg godt om før du prøver deg på en slik spøk! Du har jo vært å drokke for non daga siden 😉

    34. Om d e en aprilsnarr så mista eg sonn serr all respekt for deg, graviditet e ikkje noke man kødde me. Men om d faktisk e sant så gratulerer 😉

    35. Gratulerer og det kommer sikkert til å gå bra med deg, men en ting..?:O
      Hvis du sier at du har vist om det lenge, hvorfor har du vært ute da og drokket alkohol?:o

    36. Du var jo ute å drakk for 2 dager siden i bursdag + at man forteller ikke sånt når man er på hyttetur + at du snart er russ. Og du har jo tatt abort før, så.. ;)) Next Time

    37. synk ganske lavt me det her .. :p drakk for nån daga sia og nu plutselig gravid og har vist om det lenge, åsså velge du enda å skrive at man tulle ikke me graviditet, så velge du å gjøre det sjøl.. :p du synk alt for lavt nu

    38. altså du drakk jo vodka for noen dager siden, da har du villet skader ungen, men ca. 5% er like dumme som deg og tror deg helt sikkert.

    39. Vet ikke helt om jeg tror på det, siden det er 1.April og du drikker alkohol.
      Men hvis det er sant, Gratulerer 😊og hvis du er gravi tror jeg du ville blitt eg kjempe god mor! 😉

    40. Jeg håper dette er en aprilsnarr, for hvis du drikker under graviditeten, tror jeg kanskje du ikke helt er klar for å bli mor enda.

    41. Jeg vet ikke om dette er aprilsnarr eller ikke.
      Men uansett så tror jeg du blir en kjempe god mor, uansett om det er til den du muligens er gravid til nå eller den/de du får senere i framtiden!
      Vis du er gravid nå og dette ikke er en aprilsnarr så ønsker jeg deg lykke til, og dette klarer du fint 🙂

    42. du skal få 1000kr vist det er ekte, men det er mest sannsynlig at det er aprilsnarr! går ikke du på p-pille?

    43. heehee, litt dårlig spøk syns nå jeg.
      Da er du såfall heldig som har den tynne fine kroppen ennå, og kan drikke alkohol mens man er gravid 😉
      haha 🙂

    44. Bare lurer på en ting… Siden du har visst dette en stund, og allerede er 1/3 ut i graviditeten, så syns jeg virkelig du ikke burde legge ut drikkebilder dagen før du legger ut at du er gravid.. Da kan du hvertfall ikke passe på verken deg selv eller babyen. Så dette burde være en aprilsnar.

    45. du skriver at vi “kjenner” deg, og ja dt gjør vi. Ikkefan om du er gravid og gla for det i en alder av 18, haha!
      loveu

    46. jeg trur ingen forstår om dette var eller ikke er en spøk hahah, gratulerer hvis du er, og hvis ikke.. i dont know what to say. hahaha, men ja koffor drikk du da hvis du sku ha vært gravid?? hmm, haha!

    47. Haha, gleder meg til i morgen når du avslører at alt er tull 🙂 mange som rager da tenker jeg 🙂

    48. Dette var en utrolig dårlig aprilsnarr Sophie;) for ett par dager siden så poserte du med vodka oran kamera. Som du sa selv, dette er ikke noe å tulle med, så spar deg.

    49. Dumt at du har røyket og drukket under ”graviditeten”da.. Haha, DÅRLIG aprilsnarr, og hvis det ikke er det, anmelder jeg deg til barnevernet..

    50. Håper det beste for deg å babyen jeg kan låve deg at det er ikke alltid like lett å ha en unge når du er då ung selv å det vet jeg altom jeg er selv ung mor jeg er 14 år og har en jente på 7 måneder ble gravid som 13 og jeg valgte å beholde jenta mi. Og det er jeg utrolig glad for. Det var ikke noe vanskelig besluttning å ta jeg kunne aldri drept min egen baby samme om jeg var 24 eller 14 håper du tar riktig avgjørelse som passer deg best♥ kan si jeg håper du beholder barnet♡♡♡

    51. hahaha, det står jo at du drakk bare for noen dager siden.. men hva kan man forvente fra deg egentlig? 🙂

    52. sorry, men den ble litt for drøy, selv om den kunne vert bra hvis du kanskje var ett å r eldre, da hadde nok jeg gått RETT på … hehe:-)

    53. Jeg vet at det er aprilsnarr, men hvis du virkelig skulle ha vært gravid, hvor er magen? og hvorfor drikker du i svangerskaper? 🙂

    54. Du dere som sier det hadde syntes med en gang fordi hun er tynn å det ville syntes hvis hun var tre mnd på vei. Kjære dere hallo? Det er ikke sant, jeg er gravid i 6 mnd nå å det har akkurat begynt å vises og jeg var tynn som henne før jeg ble gravid. Hun kunne lett skjult det 🙂 dere må vite bitte litt før dere snakker om ting dere ikke vet noe om. Selv om hun poserte med en vodka flaske betyr ikke det at hun drakk. Jeg tror å dette er en spøk men den spøken hennes er lite lattelig i forhold til alt det dere skriver inne her. Dere er mer barn i hodet en henne. Hun kunne godt blitt en kjempe god mor hun som alle andre, når den tid kommer om det er nå eller senere. Man forandrer seg så fort man får barn å alle foreldre er forskjellige å ingen er perfekte.

    55. hadde det vært sant så hadde du kkke drekki, og på forrige inlegg er det jo bilde att du drekker ?:p
      aprilsnarr 😉

    56. Du er tragisk.
      Hadde dette vært ekte, hvorfor var du da ute på byen for noen dager siden? Alle gravide kvinnfolk vet det er skadeligt for barnet.
      Dårligste aprilsnarren.

    57. Vet ikke om jeg synes dette var så morsomt, men du har i hvert fall fått diskusjon:p
      Dårlig dag å komme med dette på om du skulle bli tatt seriøst.
      Ellers er du en fantastisk jente!
      X

    58. Hei Sophie… Håper dette ikke er en aprilsnarr!
      Jeg tror du blir en fantastisk mor hvis du velger å beholde barnet! Jeg tror også at kjæresten din vil støtte deg! Mamma sier at det ikke går an å elske noen høyere en barnet sitt <3 Lykke til videre Sophie!

    59. Jeg håper virkelig dette er en spøk, siden du flere ganger de siste ukene har lagt ut bilder/skrevet om at du har vært ute/ drukket alkohol

    60. så hvorfor har du vært ute å drukket da?
      hvorfor ikke fortelle det en annen dag en akkuartt idag hvis dette virkelig er sant?

    61. dårligste aprilsnarr! da er du hvertfall barnemorder siden du drikker så mye, du er ikke klar for barn, herrli.

    62. Håper det ikke er aprilsnar ?? men det nye designet ditt på bloggen dekker vekk masse av teksten din så vi får ikke lest det som står på toppen -.- 🙁
      Men masse lykke til med babyen!! ((: hvordan taklet kjæristen det??

    63. Helt enig med Kristine et par kommentarer over, og alle som slenger dritt i tillegg til å være anonyme er jævlig feige.

    64. Dere som sier alt det stygge mot ho, kan dere ikke bar la være me det? Siden det er jo ikke nudvendi å såre folk… Ho har et eget liv å bestemmer selv når hun vill fortelle det! Å når man er så tynn å har en så fin kropp kan man være heldig å neten ikke få noe mage! Å dere må slutte å være så sjalue alle er pen på sin måte, eller kanskje ikke alle…:) håper du ikke bryr deg lm de jævla stygge kommentarene du får for de er bare meget sjalue:(

    65. For det første, hvorfor i ALLE dager skal hun ikke kunne ta lappen fordi omhun er gravid?? Blir sprø av hvor my dumt folk får skrevet! JO, man kan ta førerkortet selv om man er gravid, NEI man må ikke ha mage enda i uke 12 – hvertfall med tanke på hvor tynn jenta er ifra før så er det ikke uvanlig at man ikke ser det enda og til deg som poengterte at fosteret ikke er så stort i uke 12 : LES !!!! Det står da at bilde er fra google….. Og det at hun legger ut bilder av alkohol o skriver at hun er på fest betyr ikke at hun må drikke? Kan vel like så greit være en måte å ikke bli busta på…? Ja, det kan godt hende dette er en ræva aprilsnar, men om det ikke er det GRATULERER 🙂

    66. EKSTREMT rart at du drakk alkohol for noen dager siden da. da sier det seg selv at du ikke kan ta vare på ungen. stakkar

    67. Ærlig talt folkens! Dere kan ikke si til ei stakkars jente at hun hadde blitt en udugelig mor hvem sier slikt? Den ungen hadde sikkert fått det toppers. Jeg tror ikke på det eller jeg vet egentlig ikke om jeg tror på det eller ikke isåfall om det er sant så var det en bra Aprilsnarr. Om du er gravid syntes jeg det forsatt er litt ungt synes 25-30 er perfekt alder da er man forsatt ung og har fått opplevd en del ting og har sikkert sitt eget hus bra jobb! Hahhaah, du eier altså Sofie <3

    68. Dette var kanskje den dårligste aprilsnarren ! lol
      Håper ikke du tror at noen andre er dumme nok til å tro på dette:)

    69. Kunne trodd på det, men du har lagt ut drikkebilder. og man drikker ikke når man er preggy.
      Men morsom spøk. Fikk litt sjokk faktisk.

    70. Helt riktig, er bare dumme og tilbake stående mennesker som tuller om sånt;) Er jo om et liv!! Gratulerer da, Sophie;);) Kanskje litt dumt å drikke når du er gravid da!!!

    71. Serr folkens, uansett vis dere ikke tror på det, trenger dere ikke skrive så mye idiotisk, syns uansett det er bra for henne, ble litt glad når jeg leste det egentlig, og vis det er aprilsnar burde man ikke kødde med sånt.

    72. Hagah som om jeg tror deg Sophie, har lest bliggen din lenge nok til å vite at du kødder nå. Du har jo selv sagt at du ikke vil ha barn før du er kanskje sånn 25

    73. Gratulerer til årets minst intelligente innlegg hvis dette ikke er sant, og at du har posert med alkohol for syns skyld. Om dette er en spøk kommer du IKKE til å høste gode tilbakemeldinger for dette. Hvis det er sant: Gratulerer

    74. Hvis dette er sant så grattis, men du drakk jo og man skal vell ikke gjøre det når man er gravid, eller hva?
      Men jeg støtter deg og jeg elsker bloggen din, super bra.

    75. Hvis du har vist om dette lenge er det kanskje litt uansvarlig at du var dritings for noen dager siden, eller? Og ja, jeg er enig med deg, du kan jo knapt ta vare på deg selv og så skal du ta vare på et barn????? Men jeg tror , jeg håper (for eventuelt et barns beste)at dette er aprilspøk eller så må vel noen sende en bekymringsmelding til rette instans………

    76. Om dette er en aprilsnar, så synes jeg du har gått litt vell over streken! Du virker som ei jævli okei jente, med mye bra meninger og bein i nesa. Håper ikke du har tullet med dette, for det er faktisk mange som sliter med akkurat dette å bli gravid, å det er fryktelig synd om man skal gå rundt å tulle om noe så seriøst! Du virker ikke som en person som ville løyet om dette, men hvem vet..Syns du skal ta deg tid til å svare på kommentarene til leserne dine, er faktisk di som holder bloggen din så høyt oppe! 🙂 å om du er gravid – GRATULERER!! 🙂

    77. Hvorfor drikker du da? Haha, aprilsnarr antagelig.
      Men hvem vet uten om deg? Gratulerer om det er riktig, får håpe at dette virkelig ikke er tull!

    78. Litt dårlig aprilsnarr med tanke på at du to blogg-innlegg nedenfor var på fest og drakk alkohol? :p

    79. ho sa at ho ikke hva sikker, men hun er hundre prosent sikker no, å det er ikke noe farlig å drikke i begynnelsen av graviditeten, bare at det er ikke bra! ro ned, ahahah! kan faktisk ikke hende at dette er aprilsnarr ettersom, hun har kjæreste å vedder dem har hatt sex! så dette kan være sant! -.- dokk bli så fort klekk -.- tenk dere litt om!

    80. Jaja, ungen kommer til å ha skader siden du for ikke lenge siden drakk så mye at du ikke husker noe 🙂
      Trodde kanskje du skulle komme opp med en litt bedre aprilsnarr

    81. Hmmm, føler det er en aprilsnarr, men vill ikke være frekk å si at du tuller tilfelle det er sant da.

    82. Åneidu…
      Om du hadde vært gravid, hadde du nok ikke drukket alkohol, så det pent ser ut som nedenfor her. Og du hadde nok hatt antydninger til en mage på andre bilder..

    83. halo, dette er jo en aprilsnar, og hvis ikke så burde du skamme deg! du drikker som faen, med en baby i magen, du kommer til og bli en shitmor, hvis det er greien!

    84. Sorry, men så dum går det faktisk ikke ann å bli!
      (tydeligvis er det mange som er så dum da, men…)
      Prøv igjen neste år!!!!!!!!1 <3 🙂
      Men ellers digger jeg deg!

    85. Å en ting til du får ikke ultralyd før mellom uke 17-18. Så dette kan ikke stemme.. å med tanke på at du nettop var på fylla 😛 hehe

    86. Dette er en like dårlig aprilsnarr som alle de andre der ute 🙂 du skrev for ikke lenge siden at du var ute å drakk alkohol, noe du IKKE ville gjort dersom du var gravid! Dermed går vi ikke på den, søte lille deg 🙂

    87. så klart er det aprilsnarr, om hu hadde vært gravid så hadde hun ikke drukket 😉 Dere må tenke litt dere som tor at hun er gravid 🙂

    88. HEHE! 😉 det artigste med alt det her va kommentaren “du kan jo ikke ta lappen om du er gravid”. Wtf????

    89. Gleder meg til å se den 🙂 du kommer nok til å blie nn god mor <3 Og du burde serriøst ikke tulle med noe så alvorlig så jeg har 100% tro på deg. Du er vakker på innsiden og utsiden. Du kommer til å bli en god mor, sophie <3

    90. Hvis du virkelig hadde vært gravid, så er je ganske sikker på at du ville ha skrivd et mye lener og utfyllende innlegg. Ikke bare: Jeg er gravid.

    91. jeg tror ikke på det fordi for litt siden så skrev du på bloggen at du hadde vært på fest, og da er jeg 99,9% sikker på at du drakk. Og alle vet jo at man ikke kan drikke når man er gravid 😉

    92. Drakk ikke du vodka sånn i helgen? Du sier du har visst om dette en stund i tillegg…..Litt merkelig at dette kommer på 1 april…

    93. Om du hadde vært gravid, hadde du heller skrevet om det i morgen eller i går. Og du drakk jo i helga, så dette var en oppbrukt aprilsnarr.

    94. Gratulerer! 😀 elsker bloggen og at du er deg selv! Blir sikkert litt kipt i russetiden, men barnet er jo mest verdt! Om det er aprilsnarr, som det godt kan hende at det er så er det… Ja, jeg vet ikke… Haha!

    95. Du drakk jo får ikkje så lenge siden. Hahahaha, med engang eg såg bilde Sjønte eg at det var aprilsnarr! Hahaha LOL Køarer ikkje å lure meg 😛

    96. Skal tro det om du sier det i morgen, og onsdag, og dagen etter det, og etter det, og uka etter det. Men jeg tror ikke på noe 1. April, sorry 🙂

    97. da regner jeg med at alle de fest bildene du har lagt ut, der du drikker – er alkoholfrie? haha. bad joke

    98. Det morsomste av alt er jo at du ikke får ultralyd før du er over 1/3 av graviditeten, som igjen betyr at du aldri har vært på en ultralyd. 🙂
      Mens her skriver du at du skal IGJEN på en ny ultralyd, etter 12 uker liksom, høres merkelig ut :p Dårlig spøk :p

    99. Ett spørsmål.. Hvorfor sier du det idag? Kunne du ikke si det igååår? AKKURAT når det er 1.april.. dagen der man kan lure alle (aprilsnarr) Desverre Sophie, den går jeg ikke på 😉

    100. Jeg støtter deg! Du fortjener så absolutt all den kjerligheten du kan få! Men…. Hvis du er gravid, så må du passe deg litt… Du må ikke drikke! Det kan ødelegge ungen din!! Håper så inderlig at ingenting skjer med det lille gullet ditt!! Men det er også veldig viktig at du og Mathias holder sammen, hvis det er faren! Fordi hvis du og Mathias ikke holder sammen, går det utover babyen! Håper alt er bra med deg, gratulerer og lykke til! <3

    101. æ vet nu ikke helt om æ ska tru på dæ, får du har nu vært å drokke å hærja rundt! å æ vill nu ikke tru at du e så dom at du drikk mens du e gravid? :p men om du nu e det, så grattis 😉

    102. Merkelig hvordan alle annonserer at man er gravid første april… Hehe 🙂
      Men må nesten rette på et par ting her, som jeg ser folk har skrevet. Selvfølgelig kan man ta lappen mens man er gravid, hvorfor skal man ikke kunne ta lappen? Å være gravid er ikke en sykdom, man kan fint gjøre det aller meste man ellers gjør når man er gravid.
      En annen ting er at, jo – man kan ha flat mage når man er ferdig med første trimester. Tanta mi fikk ikke mage før rundt uke 20. Så det er mulig 🙂

    103. Vetche helt om i tror på ta her, sida du har lagt ut drikkebilda.. E ikke lurt å drikke om du e gravid.. Men det vet du vel..
      men hvis ta her e sant, så he du sikkert ikke gjort det heller^^ Går ann å fare på fæst uten å drekke.. men jaja, grattis om det e sant 😉

    104. Heihei sophie. Du holdt jo en vodka flaske i hånden for noen dager siden, så dette er litt vel rart spør du meg? 🙂 Men jeg ønsker deg alt godt hvis du er gravid. Jeg tror det kommer til å gå bra jeg da!<3

    105. Lol! Aprilsnarr! Hvorfor skulle du ellers valgt p si det i dag? XD Og du har jo vært å drokket for noen dager siden 🙂 og på ingen av bildene kan man se at du har fått mage så den går jeg ikke på 🙂

    106. Hei..’
      Jeg håper du ikke utgir deg for å være blond og dum.
      Hvis du er gravid, hvorfor går du ut med ett så dårlig eksempel som med å posere foran en flaske samt finne ett foster bilde på Google. Og jeg håper for din del at du vet hvordan man blir gravid…
      Ikke skjem deg ut, du er en vakker jente , men håper du har noe mellom ørene og det heter HJERNE.

    107. Du burde funne en bedre aprilsnarr! Du var jo ute å drakk for noen dager siden, og “du har jo vist det lenge”. Haha, tror ikke det var mange som gikk på den! 😛

    108. Om du er gravid, så vil jeg si gratuler 🙂
      MEN, dette er nok en aprilspøk, for du har jo drukke, og man drikker virkelig ikke vis man er gravid.
      Og en anna ting som blir for dumt, er at du skriver at du aldri kunne køddet med å være gravid. Så vis dette er en spøk, så syns jeg det er for dumt 😉
      Iallefall, om du er gravid, så syns e synd på den ungen, pga alkoholen du har helt ned på..

    109. Jeg tror ikke noe på dette.. MEN til alle dere som sier hun drakk for et par dager siden så vet vi jo faktisk ikke det!! Det er et bilde hvor hun drikker men vi vet ikke om det er ren brus eller blandet ut med noe. Hun har nok drukket alkohol og er nok ikke gravid men om det hadde vært sant kunne det jo hende hun latet som hun drakk når hun var ute for å ikke gjøre oss mistenksomme. Det at hun poserte med en spritflaske betyr ikke at hun faktisk drakk av den

    110. hahaha, så jævlig dumme folk er 😀 Du er ikke gravid, og dette er den dårligste aprilspøken hittil. Du burde ha funnet på noe bedre. og de fleste kjenner deg, hadde du VIRKELIG vært gravid hadde det vært et to siders essay nedover bloggen. Just sayin’. Prøv å gjøre det litt bedre til neste år da 😛

    111. Du drikker jo hele tiden !!! Da må du i så fALL SLUTTE å feste og drikke deg full heile tida11! Men serr. Ingen andre tror på det.. !Er man gravid drikker man ikke!

    112. Gratulerer så masse!( hvis det ikke er en aprilsnarr)
      jeg kommer til og følge der vidre og jeg kommer til og følge deg hele veien,jeg er innom bloggen din hver dag og jeg liker den veldig godt,du er flink til og bloge. 🙂 Lykke til vidre.

    113. Til dere som sier hun har drukket masse…
      Hvordan i faen vet dere det ?
      Ja, hun har vært på fester MED alkohol men det betyr ikke at hun har drukket noe…
      Hun har ikke akkurat lagt ut en video av at hun heller vodka i seg…
      Så neste gang, TENK LITT!
      Uansett om hun er gravid eller ikke så VET dere IKKE om hun har drukket noe…

    114. Skrev et innlegg for et par dager siden om at du var ute på byen med jente vennene dine, så denne aprilsnaren ble vanskelig å tro på gitt.

    115. haha, elsker deg. men ja, du var ute å drakk for noen dagen siden, såå! litt morsomt at alle klikker på deg i kommentarfeltet 🙂

    116. Hadde du vært 1/3 i graviditeten, vil det si at du er 2 måneder på vei, noe som vil si at du burde ha større mage. Dessuten drikker du en del alkohol, og alle vet at gravide skal IKKE drikke alkohol, fordi det kan skade ungen. Så nei, jeg tror ikke du er gravid.

    117. Til Emma : Kan hun ikke ta lappen hvis hun er gravid? Hva faen? Hvorfor ikke? Hun kan jo stille på setet så magen får plass, klart GRAVIDE kan ta lappen å kjøre bil, happens all the time!

    118. Gravid og drikker? Høres ikke bra ut hvis det er sant men tror egenkelig ikke på det!!!!!!!
      Og hvis du såpass på vei at du har et så klart bilde av babyen, bundet du hat større mage!!!

    119. For din skyld håper jeg det er aprilsnarr hvis ikke er det rart du ikke har spontanabortert. Skjønner ikke at det går an å tulle om sånt! Jeg var stor fan av deg, men nå har jeg ikke mer respekt for deg.
      Gå å steriliser deg, please.

    120. gleder meg til imorgen når du sier “haha, så klart var det aprilsnarr, tror dere virkelig jeg ville latt et barn ødelegge for fremtiden min?” eller noe liknende.

    121. Gravid??? Gratulerer masse, tror du kommer til å gjøre det kjempe bra som mamma! Du burde kanskje ikke drikke så mye da..

    122. jeg tror ikke du hadde vært så uansvarlig og dratt ut å drikke (noe du har gjort) når du var gravid lol, bra forsøk shophie!

    123. HAHA DÅRLIGSTE JEG HAR HØRT PÅ LENGE NÅR DU LA UT INNLEGG FOR 2/1 DAG SIDEN OM AT DU VAR PÅ FEST OG DRAKK!!!!
      WTF, DU KUNNE JO SKREVET DETTE INNLEGGET IMORGEN LIKSOM, 1 DAG ITGJØR INGEN FORSKJELL. DE SOM TROR PÅ DETTE ER DUMME HAHA ÅHERREUGD

    124. OMG GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE SØTA!! :)) E SÅ glad på dine vegne da! Selv om du sir at du ikke skulle ha onga før 30, så ønske æ dæ MASSE lykke til. Ongen kommer til å se sååå søt ut, hihi!

    125. Det er bare å se på ultralyd bildet for å vite at det hele er aprilsnarr. Et foster er ikke så stort og ferdigutviklet etter 3 måneder. Tror heller ikke man kjæler med en flaske vodka i hendene på fest om man er gravid.

    126. Rar du drakk i helgen så er du liksom gravid. Du sier selv at man ikke spøker om graviditet, så gjør du det selv? Kor e logikken ?

    127. Gratlaaa! Fikk sykt lettiz her jeg satt. Hadde du virkelig vært gravid hadde du formulert det bedre på en annen dag, kjære!

    128. selvom du sier det ikke er det håper jeg det er aprilsnarr, for hvis du er 1/3 ut i svangerskapet og driver å adder vodka til lemonaden din, syns jeg mektig synd på den tingen som sikkert ikke er i livmoren din. alle går rundt å sier at du er dum som ei skive brød, men jeg kjenner ikke deg, så jeg har valgt å la være å dømme deg, men hvis dette er fakta og du er på fest nesten hver helg med barn i magen, er jeg kraftig redd for at det kommer til å endre seg. Please si at det er tull.

    129. hahahahahah, morsomt at du skriver “dere kjenner meg, jeg ville ikke tullet med graviditet” bla bla bla når du faktisk tuller 🙂 du har jo vert ute og drikke og masse tull, selvfølgelig kødder du.
      seriøst, du burde ikke tulle med sånt

    130. haha, før alle dåkker som gnell om at ho drakk før 2 daga sia e det jo ikke sikkert ho drakk alkohol, men bare fikk det til å se ut sånn på bloggen sia ho ikke ville ut med det enda:)

    131. I beileve you.. Hvorfor skulle du ha noe interesse i å provosere folk med å si at dette likevel var en april spøk? I dag er det jo ypperlig å si det, for i morgen kan du jo si at det var sykt mange som ble lurt og trodde du tullet når du mente alvor 😉

    132. Jeg er stolt over at du beholder barnet, jeg vet at du er sterk nok til å klare det! Du har min støtte i hvert fall:)Vet hvordan følelsen er når man finner ut at man er gravid, bortsett fra at jeg ikke beholdt barnet.. Så også at du skal på Lana Del Rey konserten neste uke, skal dit selv og håper på å møte deg!! Da har jeg bare lyst til å gå bort til deg og gi deg en klem og si hvor stolt jeg over deg, og ikke bare på grunn av bloggen. Du er en person jeg ser opp til, vet ikke hvordan livet mitt hadde vært hvis du ikke hadde hatt bloggen. Du er også grunnen til at jeg ble vegetarianer, og det er det beste valget jeg har gjort på lenge:)
      På konserten, hvis det er en brunhåret, kort jente som kommer bort til deg med et FHM blad i hånda, så må du vite at da er det meg!:))

    133. Aprilsnarr… Håper jeg.
      Men hvis du er seriøs… Fyfaen. Er kjæresten din faren? Herregud stakkers unge kommer til å skamme seg over å være ungen din.
      Tror egentlig ikke noe på det fordi du har gansk flat mage.

    134. Folkens, mange som drikker først i svangerskapet sitt, nemlig av den grunnen at de ikke vet de er gravide ennå. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på dette, får vente og se i morgen! 🙂

    135. Seriøst??? Åååå jeg syns hvertfall synd på babyen når du har drukket alkohol!!! Lol! ‘Aprilsnarr’ liksom :ppp

    136. Står du har visst dette en stund, og allikevel så drikker du? Ikke for å kritisere liksom, men ja..

    137. Jeg digger deg sophie, du er forbildet mitt. Jeg er 17 år gammel og fant nylig ut at jeg er gravid. Vet dessverre ikke hvem faren er og familien min vil selvfølgelig at jeg tar abort siden jeg ikke har jobb, og fordi jeg var så dum og hoppa ut av skolen. De sier at hvis jeg får barnet så vil de ikke ha noe mer med meg å gjøre….Hadde bestilt abort time på onsdag, men nå vil jeg ikke ta det bort. Når du klarer det så skal hvertfall jeg. Avbestilte timen istad 🙂 tusen takk sophie. Du tok på en måte valget for meg. Vi må stå sammen! ❤

    138. Bullshit !! 😛 æ har jo sedd dæ drokke, i tilegg t at du skreiv at du va ute på byen lørdag.. Kem du prøve å lure? :p

    139. Helt ærlig så er det en aprilsnarr. Du hadde nok ikke vært på fester og drukket hvis du har vært gravid i 3 måneder allerede 😉
      Men liker å lese bloggen din btw :))

    140. Hahah, du skriver de rette tingene for å få leserne til å tro deg.
      Men du drakk tross alt alkohol for et par dager siden, og Det VET jeg du ikke ville gjort om du visste du var gravid.
      Og om du vill at vi skulle vite det og tro på deg så hadde du like så godt bare tatt det etter kl. Tolv idag eller seinere på dage. Imorgen. 🙂 men det er gøy at du prøver å lure oss litt da, men var ikke den smarteste å dra når du som sagt drakk for noen dager siden, hehe

    141. Jeg vet ikke om jeg skal tro på dette, Sophie.
      Men uansett, du kommer til å bli en god mor!:)
      Vi er her for deg!

    142. Hadde du vært gravid hadde du ikke drukket på fest, og det er masse annet som avslører deg, god aprilsnar

    143. Til Madelen:
      Dette her var faen meg oppdikta bullshit. For det første, du kan ikke avbestille aborttime på en hellidag, det står skrevet over hele kommentaren at dette er oppdiktet. Du er sikkert en usikker 13-åring som vil ha oppmerksomhet. Det er stygt å lyve på denne måten, skaff deg hjelp jente.

    144. Hadde kanskje gått på denne hvis du for et par måneder siden hadde skrevet noe om at du har sluttet å drikke alkohol og bygd opp spøken litt. Ellers er det jo et godt forsøk.

    145. Husk at det ikke er lurt å drikke når man er gravid da. Og så skjønner jeg ikke helt, fordi du har jo tatt abort før, og da var det valget så klart, og du sa du ikke skulle få barn før du var 30, såååå, tviler litt. Hvorfor kunne du liksom ikke sagt det i går eller i morgen? Hvis det er sant, synes jeg du skal bekrefte det i morgen.

    146. haha, veldig dårlig aprilsnarr! trur du kan tenkte så langt at andre skjønne at dette ikkje er sant! Blandt annet at du drikker alkohol.. trur neppe du ville gjøre det om du var gravid

    147. Om dette da er sant, så gratulerer så mye! 🙂
      Men hvis du er 100% seriøs burde du kanskje ventet til i morgen eller noe slikt. Litt synn å annonsere en graviditet 1. april.. sikkert ikke så gøy for barnet å tenke tilbake på når han/hun blir større.

    148. Jeg tror det er aprilsnarr siden du drakk jo for litt siden, men hvis du hadde vært gravid på ekte så ville jeg ha støttet deg å sagt at du hadde blitt en god mor og At barnet hadde vært veldig heldig å ha hatt deg som mor <3
      Hilsen en stor fan av deg :))

    149. Hehe, spent på hvor mange som faller for akkurat det? :p Jeg for min del kunne ønske vi hadde klart å holde skatten i magen hemmelig frem til i dag, det hadde vært PRICELESS når alle hadde trodd at det var en spøk.. :p Men men, hadde ikke gått an å skjule det nå uansett :p
      ♥ Lizbethosnes.com

    150. Hvis dette er sant, hvorfor akkurat si det i dag når det er 1. april?:) men hvis det er sant, kan du skrive topp fem jente og guttenavn du liker?:)

    151. Ingen gravide drikk sæ drita ! Visst de e sant, vell.. vi får vell høre mere om det i morgen da? Eller er det ordet “APRILSNARR”😂😂😂

    152. Digger bloggen din! Men så alle disse negative kommentarene, hva i helvette feiler det folk? Man skader ikke barnet ved å drikke i løpet av de første ukene.. anyway, bra ironi og humør, (om det ikke var det, så gratulerer så mye!)

    153. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men hvis det er sant så ønsker jeg deg lykke til, hvis det er aprilsnarr, så må jeg innrømme at det var litt morsomt! Digger deg. 🙂

    154. Dette er den dårligeste aprilsnaren jeg noengang har hørt!
      Du kunne ikke funnet på no’ litt bedere eller..??

    155. Er dette aprilsnarr?
      Viss ikke, gratulerer! Du hadde nok blitt en god mor uansett om dette er spøk eller ikke. Du er nydelig<3

    156. så hvorfor i helvete drikker hun noen dager før hun sier dette da? vil du at barnet skal bli skadet eller?:P lol

    157. lol, om du påstår at du er gravid mens du legger ut festebilde etter festebilde, da er du faktisk tragisk. Om du hadde vært voksen nok til et barn, hadde du tenkt deg om før du drakk.

    158. Hvorfor drikker du alkohol når du vet at du er gravid? Hvis du hadde vært gravid hadde du jo slutta å drikke alkohol med en gang, for det skader jo barnet.. Er virkelig spent på å få høre detta en anna gang på bloggen altså 🙂

    159. HERREGUD SLAPP AV MENNESKER. DETTE ER JO EN APRILSNAR, SLAPP AV , LE HELLER AV DET. DERE BLIR JO FAEN MEG IRRITERTE. NÅR BLE DET IKKE LOV Å KØDDE 1.APRIL? HAHAHA DERE ER SÅ DUMME. ALLE BARE LOOOL OG KJEMPE SURE Å HERREEEHERJOERJFOER SLAPP AV.. JA HUN DRIKKER OG ER IKKE GRAVID. YOLOOOOO

    160. Dere ikke skriv stygge kommentarer til noe dere ikke har noe med !
      Gratulerer håper det er sant 🙂

    161. Samme spøken dro så og si alle personene jeg er venn med på facebook som er under 16 år også, så yeah..sier jo sitt.

    162. Skal faen ikke kødde med sånne ting!!! Så barnsligt at eg spyr… Stakker den ungen som blir din…

    163. Jeg føler jeg blir så sint når personer kommer med nedverdigende kommentarer til dette innlegget.
      Gratulerer! Uansett hvordan dette vil ende har du min rygg å støtte deg mot. Håper du har tatt en beslutting som gjør at du ikke kommer til å angre på noe i fremtiden. Jeg skal ihverfall følge deg videre på reisen din.
      PS: Til alle dere som har trodd dette har vært en aprilsnarr, slutt med dette. La jenta få lov til å være i fred og alene om denne saken. Det er hennes liv vi snakker om her og ikke deres. Finn på noe annet enn å tulle med denne saken.
      —Ragnfrid—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg