update fra hytta

Hei og hopp! Jeg sitter enda på hytten sammen med noen venninner og ser på istid 3, barndomsminner ♥ Og vet dere hva? Til uken begynner jeg med masse kjøretimer, og da mener jeg masse. Nå skal jeg ta lappen, på ordentlig. Nå skal det bli gjort! Men tror ikke jeg vil blogge mer om det, så får det heller komme som en overasskelse på dere og alle mine nære når jeg faktisk tar lappen! :)

Vi kjører straks hjem, og da skal jeg bare hoppe i dusjen, rydde rommet og lage litt smoothie til meg og my loooove. Som jeg har nevnt litt kort drar han til Italia i morgen, og dagen etter han kommer hjem drar jeg til oslo og blir borte i to dager. Jupp, blir faktisk litt tung i kroppen når jeg tenker på det, men jaja – er jo godt å savne hverandre litt!

Et liiite kyssebilde – aner dere hvor KLEEEEIN jeg blir av slike ting egentlig? Når vi skulle ta et søtt kyssebilde til bloggen tok vi vel rundt 40 stk, og 99% av bildene var av at vi laget grimaser, stupte kråke, prøvde å stå på hendene osv osv, haha herregud. . Måtte redigere det litt sånn her, føler på en måte det er “privat”, haha. Jepp, jeg er helt rar på slike kjærlighetssgreier

36 kommentarer

Siste innlegg