nytt undertøy

Har vært hjemme en stund, og fikk akkurat påskeegg fra mamma (eller påskeharen, blir det vel. .). Selv om det er påske kjenner jeg at jeg gleder meg masse til helgen nå, det skal bli så gøy å dra ut igjen! :)

Har nettopp åpnet en pakke jeg fikk i posten med noe fint undertøy og en veske jeg tenker å bruke på stranden, alt er fra http://www.dalala.se/! Jeg samler seriøst på undertøy, skuffen min er helt FULL! Det kan aldri bli for mye fint undertøy, man føler seg jo sååå bra. Jeg tror virkelig det kan hjelpe på en dårlig dag!


34 kommentarer
    1. Vet ikke hvorfor,men jeg digger undertøy. Du går i butikken også er det bare sånn “Fy søren så søtt!!” også kjøper du det bare for å prøve den på selv om du har 100 andre 🙂

    2. Fyll dine pupper med silikon, la dine lepper føle nåler av restylane, sprut dem som fulle at du ser ut som Dolly Duck, være så snill. Aldri, har det tidligere vært en film om Dolly Duck, utenom tegnefilm. Men, nå som vi har sånne som deg og TCMN, ja, da kan vi jo lage en helt ny film med både Donald, Dolly og de tre nevøene til Donald, Ole, Dole, Doffen. Og gjett hva, Sophie, du er Dolly, kan du tro det? Men for og få rollen må du få TCMN(silikon, restylane),Tuvaw(silikon, resylane?), Andrea(restylane), Julia Nyland(Doffen).. Der har vi dere hele gjengen, Donald(TCMN), Dolly(Sophie), Ole(Andrea), Dole(Tuvaw), Doffen(JuliaNyland).
      Gratulerer jenter! 🙂

    3. Til deg “Linnea” syntes du virker ganske sjalu av deg. Hva er vitsen med og slenge ut så stygge kommentarer til denne unge jenta? Og hva så om hun er har tatt silikon, hvilken rolle spiller det egentlig ? Det er hennes kropp og hennes liv. Og det er veldig mange unge jenter som sliter med brystene sine pga att dem er for små. Jeg kunne gjerne ha tatt silikon jeg, men nå venter jeg ei lita jente til sommeren så det får være litt på hylla!! Og jeg blir faktisk lei meg av og lese alle de stygge kommentarene denne unge jenta får fra dere jenter ute her i verden. Da jeg ser hvor forferdelige dere mennesker kan være mot ei jente som har blitt kjent over en blogg, og har fikset på kroppen sin, så gruer jeg meg faktisk til datteren min kommer ut i verden, for mennesker blir bare værre og værre… tenk dere om før dere slenger då stygge kommentarer til denne jenta, og helt ærlig tror jeg ikke hun har gjort dere noe som helst galt. Eller jo hun har jo tatt og fikset litt på kroppen sin, noe som tydeligvis var utrolig galt for dere 😉 men da har dere ikke så veeeldig bra liv om dere skal faktisk bry dere om att ei jente har fikset litt på kroppen sin. Og dere er sikkert rundt 13-14 års alderen som slenger mest drittslenging, men vent til dere blir 18 år selv 😉 da får dere nok ett helt nytt syn på og fikse på kroppen; )

    4. Joda er lov til og være ærlig, men noenganger er det best og holde ting inni seg. Og drive og leke tøff over ett jævla tastatur er noe som irriterer meg grenseløst, ihvertfall da det dreier som mobbing! Hva hvis dette var dere? hadde dere syntes det hadde vært noe særlig hvis noen drittunger slenger så utrolig mye dritt til dere?!? Neei, det tviler jeg strekt på.. Sett dere selv i samme situasjon som denne jenta. Og la nå vær og skriv så mye stygt til denne jenta. Hun er bare ett helt vanelig menneske akkurat som alle oss andre!

    5. du er utrolig flink til å blogge Sophie! Men jeg lurte egentlig på om hvor du har kjøpt den usa/amerika bikinien din fra? ehehh 😀

    6. Har du serriøst kjøpt en veske til 999 kroner til å ha på stranden? Så vesken på siden du hadde kjøpt den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg