typisk meg

Nå er jeg så sinnsykt irritert på meg selv – HVORFOR sjekket jeg ikke åpningstidene til posten før jeg dro hjemmefra idag!? Jeg hadde sikkert 5 pakker å hente der som jeg bare har utsatt og usatt, og i dag når jeg kom dit klokke 14:30 var det såklart stengt! FUCK!!!!!! Blandt annet skulle jeg hente noen nye sko og sexy undertøy, jeg har ikke vært sammen med kjæresten på en evighet så skulle prøve å se litt bra ut men neida, jeg kunne like gjerne ligge her med en dutt på hodet og dobbelhake fordi når en liten ting ikke går som jeg vil, så gir jeg opp helt. Trist, men sant!

Pjuh, nok om det, godt å få det ut. Har spilt ps3 i et par timer og nå blir jeg hentet for å dra til Carina å se film med jentene, skal vel handle med meg noe godteri på veien:) 

to bilder fra igår

 

 

 

 

35 kommentarer

Siste innlegg