sangen om rumpa mi

Jeg har jo enda ikke fortalt dere om fredag, når jeg dro ut for å dra på den såkalte “grisefesten” med jentene mine! Grisefesten er en fest for russen hvor man egentlig bare skal drikke seg så full som mulig, og det er med tungt hjerte jeg deler at jeg aldri kom meg til selve festen – jeg blandet nemlig vin og sprit noe jeg aldri har gjort før, og det må dere ALDRI finne på å gjøre. Man blir virkelig helt gal, heldigvis for meg er jeg en liten solstråle hver gang jeg er ute, smiler, snakker med alle og er superglad! Noen blir jo ordentlig sur når de har fått for mye å drikke. . Jeg skulle egentlig ut i går også men jeg følte at det ble best for meg å være hjemme, så jeg hadde det kjempekoselig sammen med Mathias i hele går og i dag istedenfor :D  

Meg og fine Julie fra vorsjet! Og ja, jeg vet jeg har sinnsykt lang hals – men er ikke det litt positivt?

Ellers fikk jeg denne sendt på mail i dag – en sang om rumpa mi. Haha litt gøy, og den var jo forsåvidt fengene, så om jeg får selvtilitten på topp en kveld kan det hende jeg står og shaker rumpa mens jeg ser meg i speilet og hører på. . SANGEN OM RUMPA TIL SOPHIE ELISE! 

41 kommentarer

Siste innlegg