planer for sommeren

I år skal jeg gjøre så sinnsykt mye gøy. . Det starter allerede i april da jeg skal på Lana del Rey konsert med Amanda, noen dager etter skal jeg på Justin Bieber sammen med Stine Mari og så London med kjæresten, enda en sydentur, hove (som jeg skal blogge mer om i morgen), ferie med familien og såå. . AYIA NAPA OG IOS SAMMEN MED THERESE! 

Jeg og Therese (som dere kanskje kjenner som TCMN) skal først dra til IOS i to uker, og så AYIA NAPA i en uke sammen med “life is a beach party” – det er et reisebyrå for unge mennesker som vil ha sin livs opplevelse om man har tenkt seg på en partyferie, som jeg har i år! Jeg har jo aldri vært på det før, men nå blir det masse ungdommer og masse fester på stranden i hele tre uker og masse gøy å blogge om for dere. Dere kan lese alt på nettsidene deres HER, se priser, datoer osv. 

Her har dere en video, det ser så sykt bra ut og jeg begynner nesten å gråte av glede fordi jeg skal på det her, haha

Om noen av dere sitter der ute å skal planlegge en jentetur/guttetur til syden bør dere definitivt stikke innomn life is a beachparty sine nettsider HER, det koster IKKE mye for en ferie og man får fly, hotell og masse fester med på kjøpet. . Man kan dra til mange steder, for eksempel Ibiza, men håper selvfølgelig på å møte masse lesere dit vi skal også! Det hadde vært sinnsykt gøy. Jeg gleder meg til å bli kjent med alle i teamet som virker som herlige, seriøse folk og til å ha tre uker sammen med Therese såklart 🙂  

 

55 kommentarer
    1. Å dømme etter videoen ser det ut som en plass for å bli drita full, strippe for alle , og knulle alle du kommer over – Perfekt for deg!
      Kos deg, du hører til der 🙂

    2. Er knall gøy i ayia napa! Men er fette varmt der i august og hvis du skal på partybåten (sikter til at du har kjæreste) så vil jeg bare si at det er ett sykt sex press der. Hvis du leser om den ser du alt de finner på :S kos deg værtfall 🙂

    3. Ser på toppsladring at du har stillt opp i FHM! tenker kjøresten din er stolt. Må være kult at hele norge har sett boobsa til kjæresten;)

    4. Skal dere til Ios, må dere innom ASTRA<3 det er en norsk-eid bar, med verdens hyggeligste eiere. Spør etter Sinead 🙂 Ios er en drømmeøy og du kommer til å ha "the time of your life" 😀 Ikke glem å spise på Harmony! Have fun!

    5. Døds god blogg! Har ikke fortiden. Fant imidlertid en bra konkuranse du burde bli med på! Er sånn du kan vinne gave kort! Kanskje du har flaks? 😀

    6. whaaat.. Så du var med i FMH bladet. Trodde på en måte at du ikke var sånn, menmen. Hva blir det av deg da? Lykke til å søke jobb!! Vis du ikke skal jobbe på sexshappa da som tcmn.

    7. Skal til Ayia napa i sommer jeg også 🙂 men ikke med de da, ettersom jeg vil være der i 2 uker og ikke på et hotell som er bedømt til dårlig 🙂
      Men blir sikkert gøy å dra med de også da! 🙂

    8. Det er ikke gøy med partyferie når du har kjæreste, tro meg.. Du bruker all energien din på å ikke tiltrekke folk og å bli sur når folk grinder seg opp inntil deg osv. Bli kjent med flere jenter ogikke bare gutter, så er det nok mer gøy. Kos dere uansett da.

    9. Kjære dere som ikke har annet å finne på enn å kommentere dritt her og prøve å trykke Sophie ned! Ta og skjerp dere!! Om hun er med i FHM, hva så?! Typen hennes er sikkert kjempestolt over å ha ei så flott jente og støtter henne sikkert fullt ut!:)
      Sophie, du er ei nydelig jente! Jeg har fulgt bloggen din hver dag i flere år, men dette er første gang jeg kommenterer.. Makan til feige mennesker som finnes der ute! Håper du klarer å heve hodet over alle di stygge kommentarene som kommer inn, mesteparten av di er nok ren misunnelse! Vær stolt av deg selv og gjør som DU vil!
      Og dere andre; finn på no annet enn å trykke mennesker ned i søle, ta en omgang med dere selv i stedet!! Kjenner jeg blir mektig provosert.. Mobbing er like uakseptabelt på nett som i det virkelige liv! Skam dere!!

    10. Sa ikke du at du aldri hadde kommet til å stille opp i manneblad? Synes å huske det. Småkleint å stå på butikken med foreldrene og se datteren sin med puppene ute på FHM.

    11. herli! små sjalu ja, men skal kanskje te syden me kjæresten og en heil gjeng så kanskje vi stekk innom der 😀

    12. Vææh, mine to favortittbloggere drar på tur sammen, MÅ jo bli bra! Da må du huske å blogge masse da 😀

    13. Heldig, tenker jeg og kanskje skal ta turen med LIABP om jeg skaffer meg jobb før sommerferien, antell med gode venninner eller kjæresten!
      Off topic; sa ikke du at du ALDRI kom til å stille opp for et manneblad? Ble jævlig skuffa nå, Sophie. Trodde du eide litt mer selvrespekt enn som så.

    14. Oppstyret er at ingen vet om de hestene som er i lasagnen har vært brukt til veddeløp. Å da får de mange typer medisiner som kan være “skadelig” for mennesker.

    15. Hei!Bare et tips. Om du vil komme i sommerstemning bør du se spring breakers med selena gomez og vanessa hudgens som kommer på kino snart i Norge 😀 Der spilles også sxrillex, du liker jo de. Du kan se traileren på youtube, du kommer ikke til å angre.

    16. Æ har vært i Ayia Napa på Kypros 11 ganga, e der kvært år og det e superfint der! E bære 15 år så æ ser ikke på d såm nå “fæst” plass, men d e utruli fint og snille folk som jobba inne i byen (kjenn de fleste). Si ifra vess du lura på nokka om Ayia Napa ang. Restauranga, badeplassa, osv..([email protected]) ( anbefal å fær på en restaurant som heite “Atlas”. D ligg ikke så langt unna sunwing resort(hotell). Utruli flotte folk som jobba dær og god mat!

    17. Jeg har vært på ayia napa, det er såå utrolig bra der! jeg elsker stedet, det er et fantastisk uteliv og jeg anbefaler deg/dere absolutt til å besøke Nissi Beach, det er den mest populære stranden i Ayia Napa, det er krystall klart vann og masse ungdommer på deres alder + de spiller masse høy og bra musikk utover hele stranden, anbefales!

    18. Ayia Napa.. Suger.. Eller hver sin smak, men hadde jeg valgt ett party sted. Ville det aldri blitt der igjen! Det er så lang avstand . Du må nesten velge mellom bra avstand fra hotellet og til party. Eller hotellet og til stranden! Jeg og gjengen valgte kort vei til Partyet.. Vi brukte kanskje 15-20 min å gå til stranden. Og da vi skulle ut om kvelden, smeltet vi vekk bare vi tråkket ut av døren! Aircondition er ett must. Men ellers var det helt ok:P
      Enjoy!=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg