dag 3 i gran canaria

Hei! Jeg fikk kjøpt meg kamera igår, et lite rosa digitalkamera fra casio. Meeeen. . Rett etter ble pengeboka mi stjelt så alt av bankkort og kontanter som jeg hadde tatt ut ble borte, så vi brukte slutten av kvelden på å lete etter den og å være på politistasjonen. Jeg har sperret kortet nå, men ser ut til at kjæresten får være forsørger for meg resten av turen. . Føles utrolig kjipt for å være ærlig, jeg liker å betale for meg selv. Men før jeg mistet pengeboken hadde vi en utrolig bra kveld, blir så glad av å tenke tilbake! Vi var sammen med et vennepar (wow, det høres voksent ut) og gikk ut å spiste, drakk litt og var i en spillehall. Desverre hadde jeg ikke fått minnekortet til kameraet enda så kunne ikke ta noen bilder, men tror vi skal gjøre det samme i dag så da skal jeg fotografere masse!

I dag skulle vi egentlig i badeland, men det var meldt storm så vi dro heller til byen for å spise og handle litt nødvendigheter å ha i kjøleskapet. Jeg har aldri kjøpt ting som brød, smør og juice før så nå føler jeg at jeg har samlet masse voksenpoeng! Storm ble det riktignok ikke, men i morgen skal visstnok være den verste dagen så vi får se hva vi finner på da. Men i dag har vi hatt fint vær, vi har badet og solt oss mye! Her kommer et par bilder fra det:

Å ta bilde med selvutløser i et basseng er en kunst i seg selv, herregud. . Men vi fikk til! Må bare si at jeg har verdens beste kjæreste, forreal

Søt. .

Haha kjøleskapet vårt er det beste i verden, 70% mat og 30% godteri. Hadde ikke Mathias vært her så ville det vært 100% godteri, hehe.

Nå skal jeg dusje og fikse meg, det sitter en veeeeeldig utålmodig kjæreste ved siden av meg nå. Snakkes senere!

 

 

 

117 kommentarer

Siste innlegg