nye vipper!

Hei dere, og takk for hyggelige mailer og kommentarer i går og i dag, med tanke på innlegget jeg postet i går kveld. Det betyr mye for meg!

I dag har jeg vært å tatt extensions på vippene mine, dette gjorde jeg slik at jeg skal slippe å feste på løsvipper i syden, og slik at jeg kan våkne opp med lange fine vipper hver dag – uten å måtte ta på mascara. Jeg gjorde det på SpaSpa i Harstad, og behandlingen tok rundt tre timer med farging av vipper. Jeg synes det var utrolig behagelig og sov i over to timer av behandlingen, haha! Det var godt å bare legge seg ned for å sove på spa, og når jeg våknet hadde jeg fine vipper. Det ble mye bedre enn jeg hadde forventet meg, og det så ut rolig naturlig ut. Gleder meg til å vise meg fram, øynene mine stikker virkelig fram i ansiktet mitt nå som jeg har lange, mørke vipper. Slike vipper hadde jeg jo faktisk en gang i tiden, men så har jeg ødelagt de helt med mascara og løsvipper. . 

Dere som bor i Harstad eller nærområde bør definitivt unne seg dette, dere kan lese mer på nettsiden til SpaSpa HER ♥ Det er også der jeg fikser bryn, negler og lepper. 

Tenk at jeg har på meg NULL mascara her, ganske sykt! 

62 kommentarer
    1. Nydelig!!!
      Men ser det tar en time og koster 800 kr, har du tatt tre ganger så mye vipper til 2400 kroner da??? Hvis så er tilfelle må jeg si det er dyrt, hvis man må gange normal behandling med tre for å få godt nok resultat. SVAR, please:)

    2. Et lite tips er at vippene du har fått limt på sansynligvis er minkhår, kan være lurt å sjekke ut! Jeg fikk selv satt på vipper i går og det viste seg å være minkhår, noe jeg ikke viste da jeg fikk de satt på. Resultatet ble hvertfall veldig pent 🙂

    3. Har hørt at de bruker minkehår til å lage sånne vipper! Er i mot at man skal bruke dyr i klær,sminke osv + testing på dyr. Derfor har jeg valgt å unngå å sette på vipper! De fleste er det minkehår i

    4. fine! skulle ønske jeg og fikk lov til å gå med det, men mamma og pappa er helt imot sminke og sånt, til og med når mamma bruker det selv.

    5. Hei du! Dette handler ikke om vippene dine men jeg trenger et råd fra deg. Vet du vaneligvis ikke lager innlegg hvor du svarer på slikt men jeg trenger virkelig hjelp. Jeg har vært “Vegitarianer” Er ikke det helt får legen min sier at jeg må spise kylling av helsemessige grunner… Jeg spiser ikke allt det andre kjøttet egentlig av di samme grunnene som du har nevnt for at du ikke spiser kjøtt. Hvordan dyrene blir behandlet ja du forstår hva jeg mener håper jeg. Jeg er ikke en persjon som er flink til å forklare å folk spørr meg hvorfor jeg holder på slikt å “hvorfor jeg bare spiser kylling?” Å visst jeg da sier at det er av helsemessige grunner så er det liksom feil “Hvorfor kan du ikke bare spse alle dyrene da?”
      Hvordan skal man forklare dette til dem?
      En tinge til, Den soyakjøttdeigen du bruker? har letet etter den åver allt men kan ikke finne den noen steder! Hvor kjøper man den??
      Hilsen meg som er litt frustrert å trenger hjelp til å finne fram i butikkhyllene;)

    6. Det så kjempe fint ut og ikke too much i det hele tatt:)
      Det eneste er at disse vippene her er jo ikke noe bedre en løsvipper, du mister dine egene og av dette her..og så må du fylle på nye osv og så har man det gående! Men det så veldig bra ut:)

    7. Hei sophie!! At hvis du har tid, kunnet du ha laget innlegget med lekene til helga? Hadde vært super artiiiiiiii

    8. Silikon, restylane, løshår, løsvipper, løsnegler og faketan… der er jo INGENTING på deg som er ekte jo?? Lurer på hvordan du ser ut uten alt det der, sikkert mye finere! Du har jo flere reservedeler enn en 30 år gammel volvo…

    9. ÅÅÅÅ såå fint!!!! har vurdert vippeextensions en stund.. Men har ikke surra meg til det enda 😉 har faktisk en venninne som er Veldig flinkt med vippeextensions 🙂 Hvor mye betalte du? <3

    10. Det var skikkelig fint! Har hatt lyst til å gjort det der lenge! Vil bare nevne at jeg har skrevet om deg i et innlegg jeg publiserer i morgen tidlig. Jeg har skrevet litt og lagt til et bilde, så tenkte du kanskje ville lese innlegget…Og jeg håper du forstår hva jeg har skrevet, for jeg liker deg virkelig godt 🙂

    11. Hei! Jeg vil bare si at du må være klar over at vippene dine blir veldig skadet av vippeextension. Jeg tok selv i San Diego, hos en av de beste salongene i San Diego. Jeg fylte på en gang, og til slutt så ble jeg så lei av at jeg ikke kunne klø meg i øynene, eller vaske ansiktet ordentlig, så jeg lot alle falle av, tok rundt 3 uker. Da stod jeg igjen med nesten ingen vipper! Det var helt forderdelig. Selvom jeg følte meg kjempefin i 6 uker, så synes jeg ikke det var verdt det. De fleste vippene har vokst ut igjen nå da, det tar ca 100 dager har jeg lest. Men jeg har ikke like mange som jeg hadde før!
      Ville bare gi noen “råd” fra en som har tatt det selv 🙂 Ha en fin kveld videre!

    12. Kjære søte deg… IKKE rediger bildene dine. Det er så utrolig tydelig at de er redigert, og de ser mye bedre ut hvis du ikke gjør det. Ingen har hvite øyne med speilblanke (ofte knall blå) pupiller. Og det er helt greit. Vi liker deg sånn du er.

    13. Å kjære deg. Hvis du ikke vil få hate for kroppen din burde du vel slutte å legge ut slike bilder som det siste insta bildet. Det er som å be om å få hate

    14. jeg liker veldig godt bloggen og grunnen til at jeg leser den fast er at jeg liker hvordan du er inn med mote, men samtidig har et hjerte <3 du bryr deg om dyr, og andre! men nå er det en stund siden du har blogget om slike ting.. kan du ikke ta noen saker opp igen? du fikk ialefall meg til å tenke mye! slutte å bryke dyretestet sminke, vært vegetarianer i perioder og er 100% imot pels og delfiner i parker. så en ting jeg ikke har fått med meg du har blogget om: pels. er så mange nå som får pelsjakker. canada goose , parajumper osv. siden mange unge leser bloggen din, håper jeg virkelig du tar deg til å skrive om slikt, og saker du støtter generelt. håper du leser dette, og ikke de 100 andre styggekommentarene.

    15. hei, fine vipper!
      ville bare si noe om forje innlegg siden det er større sjangs for at du ser det her; hvist du hadde sluttet å skrive at drittkommentarene sårer, så hadde folk begynt å slutte å skrive så mye dritt, for de hadde de skjønt at du ikke brydde deg.. det er iallefall det jeg ville gjort om jeg var deg! 🙂
      du er nydelig som du er, og var.
      gleder meg til flere sprudlende innlegg ! 🙂

    16. Har ikke du bestilt mange klær fra sheinside.com? Kan du lage et innlegg om den siden, og eventulle negative/positive sider ved å bestille derfra?:) lurer litt på frakt og pris, og egentlig hvor trygt det er å bestille derfra, i forhold til sider som nelly.com 🙂

    17. find the 2 and tommorow you will get kissed 55555555555555555555555555555555555555555555555555555555 55555555555555555555555555555555555555555555555555555555 55555555555555555555555555555555555555555555555555555555 55555555555555555555555555555555555555552555555555555555 count down: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 now close your eyes and make a wish! NOW,*,*,*,*,*,*,*,* paste this into 15 different comments and your wish will come true….! Hurry u hav 20 mins or the opposite of ur wish

    18. Ikke så lenge siden fotballfrue skrev om at hennes vipper ble veldig ødelagt av extensions, og hørt andre si det også. Så obs hvor lenge du har det..;)

    19. Jeg tok også vippeextensions før jeg dro hit til Sydney. Har de ennå på (etter 4 uker), men dessverre så faller dine naturlige vipper av sammen med disse. Heldigvis vokser vippehår ganske fort, etter 1-2 mnd er de ute igjen ;P

    20. Jeg har forsøkt extension men de ramlet så fort av og da så det helt rart ut med noen lange og noen korte.
      For 3 uker siden kjøpte jeg XLASH vipperserum og har penslet det på vippene hver kveld og allerede fått enormt lange og tette vipper. De har blitt mørkere også.
      Jeg kjøpte mine på http://www.xlash.no for 499,- og fikk de i posten allerede etter 2 dager.
      ANBEFALES!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg