ny følgesvenn

Hei! I dag har jeg vært i byen i sju timer. . Som dere vet måtte jeg fikse pcen min, kjøpe meg koffert og veske til reisen, jeg fikset neglene mine og kjøpte hele 5 nye bikinier.. Pjuh! Er glad jeg er hjemme å kan puste ut, enn så lenge. I morgen er en ny dag hvor jeg må opp klokken 08 for  å dra til byen og få vippeextensions, endelig ♥ ♥ 

Jeg har vært så stressa i hele dag, og ja. . Humøret er ikke helt på topp kanskje.  Tror bare jeg trenger masse søvn og mindre stress. Måtte foresten slette alt på pcen før i dag slik at den skulle begynne å funke, føles ikke akkurat superbra å ha mistet alt jeg hadde av bilder, programmer, filmer osv. Men slik er det vel! 

Har jeg noen lesere som er i Puerto Rico kanskje, eller skal være der den nærmeste tiden? 

Min nye følgesvenn! Man ser ikke her hvor stor den egentlig er, men den er iallfall DIGER. Og den veier ca ingenting! 

 

 

64 kommentarer
    1. Lim på masse små ”diamanter” så finner du kofferten din med EN gang den kommer, er MANGE som har rosa slik koffert ! ;D
      Kos deg MASSE, åå du er heldig som kan fikse hår og negeler og alt! En smule misunnelig, men du fortjener det virkelig 😀

    2. Jeg har vippe extensions 🙂 Hatt det i 1 uke nå. 1 tips:
      Ikke plei vippene, visst du har maskara på å skal fjerne den eller uansett hva du bruker så sliter du vippene å da varer de bare i en uke. De kan vare lenge så lenge du ikke pleier de mye 😉
      jeg er glad i mine og angrer ikke. Moren min tok kurs i over 1 uke, så hun tok på meg. Jeg lå i 2 timer og tok på, og er enda ikke 100% ferdig.
      Men låver deg at du blir SUPER fordnøyd 😀
      Jeg har ikke behandlet mine, og har ikke mistet noen! Bare husk; ikke knip øynene eller noe!!! 🙂
      Elsker deg! God tur til syden <3

    3. Utrolig fin koffert!! Er det en aluminiumsklorid i bakgrunnen? Er helt lik den flaska man får på apoteket 🙂

    4. Puerto rico er SYKT. virkelig et partysted. Masse bra shopping muligheter,spisesteder og utesteder som er åpne hele natta.
      Ulempen kan være at de fleste hotell/leilighetene ligger veldig høyt oppe i fjellet. Men er som regel gå avstand.

    5. Jaa! Skal til Gran Canaria i puerto rico 1.mars,hvilken hotell skal dere ligge på? vi skal ligge på porto azul 🙂
      håper jeg møter på deg,det hadde vært kjempe kult!!

    6. Har nettopp vært i Puerto Rico, kom hjem på lørdag 🙂 Veldig fint der, og på dagene var det varmt og sånn, men jeg anbefaler å ta med bukse/genser til kveldene! Frøys HVER kveld, endte opp med innkjøp av mange gensere! Og om du vil dra til en litt finere strand, er Amadores Beach den fineste stranden i det området, er en gåvei ved sjøen fra Puerto Rico til Amadores. Harleywood på Puerto Rico-senteret er uten tvil den beste danse-ungdoms partystedet som jeg var på, utrolig god service der også (en gutt sølte ut drinken min to ganger, og begge gangene fikk jeg en ny av baren, kjempesnillt!)

    7. Har hvert der! Veldig fint, og det ble faktisk ganske så varmt der om dagene.. Men masse gamle mennesker der! Hihi 🙂

    8. Var 3 uker i Puerto Rico i november og elsker det stedet, det er så utrolig fint der så du burde glede deg masse! 🙂

    9. åh, den var dødskul! Mest fordi den var rosa, haha. Kjøpte meg nettop en knæsjrosa, diiiger koffert med hvite prikker på, man blir vertfall lagt godt merke til, haha

    10. Hej! Har akkurat flyttet hjem fra Gran Canaria, har bodd i Puerto Rico i 5 måneder og det var bare helt fantastisk! Ulempen er selfølgelig at hotellene og husene etc. ligger veldig høyt oppe i fjellene, og noen av “luksus” hotellene kan ligge litt langt unna sentrum. Men ellers er det en super party by med masse flotte folk og liv! Kos deg! Skulle ønske jeg kunne være med:)

    11. ååhr, akuratt det samme skjedde med meg og min pc!Mistet alle bildene jeg hadde fra syden-turer, tur på hytte med veninner osv.. ikke så gøy.. haha men var vel litt min feil at jeg ikke flytta de over på en minnepenn eller noe sånn. Digger bloggen din, du blogger alltid så erlig!

    12. Var i Puerto Rico like før jul og du burde virkelig glede deg! det er så fint der ! strendene er fine og havet er lyselyse blått:) og som du sikkert vet er det utrolig varmt og deilig, Gled deg!

    13. God tur og kos deg masse :)<3
      Jeg var på Gran Canaria, like ved Puerto Rico, 22. januar - 01. februar 🙂 Skal si det var utrolig godt å komme seg vekk fra kalde Norge litt 😉

    14. var nettopp i Puerto Rico, og for å være helt ærlig var det den kjedeligste plassen jeg noen gang har vært på. byen er kun fullt med norske, svenske og danske pensjonister, og de som jobber der nede er til å bli sprø av, de maser som faen. anbefaler dere og ta buss eller taxi litt rundt på øya og til de andre byene, mye mer shopping tilbud og mer å finne på i feks las palmas og mas palomas.

    15. er på gran canaria hvert år, og like ved puerto rico! dere måå besøke amadores stranden, som ligger litt lengre bort (nå vet jo ikke jeg hvor dere bor). Ellers må dere prøve å besøke anfi del mar! veldig fin strand, har en veskebutikk der hvor de selger marc by marc jacobs, burberry osv.. (ekte selvfølgelig, hele anlegget er veeldig stort) har også en øy som heter “hjerteøya”, den er formet som et hjerte, og har utrolig fine solsenger! veldig lukseriøst :)) kos deg maasse!

    16. har vært i puerto rico i spania en gang og skal dit i årog 🙂 veldig fint der jeg var, men ikke noe sånt partysted
      men jeg er bare 14 da

    17. Hei Sophie:-) hvis dere skal ta dere en kveld i playa del ingles og vil gå på byen, så anbefaler jeg å ta dere en tur i kjelleren på kasbah(den glade viking/grabbarna grus), bra liv der og mye folk som danser:) eller en litt mer spesiell opplevelse; kjelleren på yumbo senteret, hehe. kos dere uansett, fint i puerto rico 🙂

    18. Jeg skal til Amadores, rett ed siden av puerto rico 😀 Skal masse på amadores stranda! Håper at du er der ialfall en dag 😛 skal der 1. mars 😀

    19. bare sånn for å informere så har de ikke bare jalla-butikker der nede :)litt lenger inn på øyen (fra flyplassen så kjør motsatt vei av puerto rico) Der har de et kjøpesenter som heter “el mirador” og der har de blandt annet primark, berskha, pull and bear og mye annet 🙂 anbefaler dere og ta en tur innover der 🙂 jeg svidde hvertfall av endel penger der 😉 Det er dårlig med busser, så anbefaler å leie bil for dagen! ikke så dyrt, og veldig praktisk! skal være flere kjøpesentre innover der har jeg hørt :)Ha en strålende tur! 🙂

    20. Akkurat vært der:) på anfi del mar. Nydelig vær der nå! Portorico var rimelig Harry, dere burde dra litt andre steder for mat og shopping;)

    21. Har leilighet der så drar dit når vi har mulighet. Var der sist uke å det var selvfølgelig kjempedeilig. Men på kveldene ble det ofte kjølig, så hadde ikke skadet å ha med seg noen gensere! Puerto Rico har bra party, men det er for det meste på senteret. Harleys bar er best! Og på natta åpner nattklubben i kjelleren (som jeg ikke husker navnet på nå). Nå på denne årstiden er det VELDIG mange pensjonister, spesielt norske haha.
      Men om dere vil feste skikkelig så må dere dra til Playa Del Ingles, 10-15 minutter med taxi(som er billiiig)
      Og om dere vil kose dere skikkelig på en resturang må dere dra på en som heter Palm Garden! DRITGOD mat, og nydelig utsikt! Dere må si “palm garden resturant” til taxisjåføren, visst ikke havner dere på en bar langt borte hahaha.
      KOS DERE 😀

    22. Hei!
      Jeg har vært i Puerto Rico tre ganger faktisk! Det er kjempefiint der! Men når dere først er der MÅÅ dere ta dere en tur til norskeplassen som ligger på det fjellet mellom Arguineguin og Puerto Rico, kjempefint der! BTW, har lik koffert som deg!;)
      Elsker bloggen din, og er fast leser!:D
      GOD TUR!

    23. Anbefaler virkelig Harleys Dancing, med tanke på at dere skal til Puerto Rico! Beste baren der nede ihvertfall. Og ville heller dratt på enten Amadores stranda eller Anfi stranda. For Puerto Rico stranda er ikke spesielt fin.

    24. Jeg kom hjem fra Puerto Rico i går:( Du må glede deg utrolig masse! Du kommer til å oppleve så utrolig mye og det er et kjempe bra sted som passer for alle. Jeg er jo litt yngre enn deg, men jeg så mange på alderen din der som så ut til å ha det kjmepe bra. Syntes det er litt trist faktis, at jeg dro hjem en dag før du kommer, fordi du er et forbilde. Du tørr å gjøre det du er redd for, uansett hvor mye kritik du får, fortsetter du å gjøre det du vil. Jeg beundrer det. Kos deg masse og bli litt ekstra brun for meg<3

    25. For all del, ikke legg deg på stranden i Puerto Rico.. Det er stranden for innbyggerne, og du vil garantert få blikk. Legg deg på Amadores, Amfi del Mar eller ta taxi til Las Palmas stranden. Der får du hvertfall fred!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg