“skal bare…”

Hver eneste gang jeg logger på pcen for å blogge for dere, så åpner jeg en ny post på blogg.no men SÅ må jeg bare sjekke alle bloggene jeg leser, se innom alle nettbutikkene, lese bloggene en gang til, sjekke mailen, lese kommentarer. . Ja, slik fortsetter det gjerne i et par timer før jeg kommer på at jeg faktisk har en blogg selv som jeg må skrive på, haha! Jeg eier ikke selvdisiplin, desverre. 

Her i huset skjer det ikke stort, jeg har fått se det nye designet til bloggen nå, det kommer opp i løpet av helgen og jeg elsker det! Jeg gleder meg masse til litt forandring, blogglysten blir på topp hver gang jeg får et nytt design. Vet ikke om det er noe feil hos dere også men jeg kan iallfall ikke se headeren min for øyeblikket. . Jaja! Nå skal jeg fikse meg og i mellomtiden tenkte jeg å vise dere det andre nye mobildekselet mitt fra madlady.se , de har fått inn mange nye deksler som jeg elsker. Her har dere mine to, hvilket likte dere best?

38 kommentarer

Siste innlegg