all around the world – igjen!

Forsto det slik at dere likte innlegget hvor jeg viste bilder fra rundt i verden av fine steder, spesielle bygg og dyr eller hendelser, så derfor kjører jeg en liten reprise av den! ♥ Kos dere!

En hund som heter Capitan sover ved graven til sin eier hver eneste natt. Eieren døde i 2006. . Det sier vel egentlig sitt, dyr kan føle kjærlighet. 

Permalenke til innebygd bilde

Awww! Er ikke pingvinbabyer det søteste?

Permalenke til innebygd bilde

Mitt drømmehjem

Permalenke til innebygd bilde

.. Eller kanskje dette?

Permalenke til innebygd bilde

Ett hengekøyenett over et basseng, tenk å ligge der å slappe av. .

Permalenke til innebygd bilde

Flytende fotballbane i Singapore

Permalenke til innebygd bilde

Basseng-kjeller eller kjeller-basseng eller . . Ja, dere skjønner.

Permalenke til innebygd bilde

Hohenzollern-slottet i tyskland over skyene

Permalenke til innebygd bilde

Trenger vel ikke si noe? Jeg skal følge med!

Permalenke til innebygd bilde

Awwwwww!

Permalenke til innebygd bilde

Aaaaaw en gang til!

Permalenke til innebygd bilde

Awww en siste gang!

Permalenke til innebygd bilde

Et hotell på Fiji – sove under vannet.

Permalenke til innebygd bilde

Ett trehus med speil rundt i Sverige.

Permalenke til innebygd bilde

Er dette noe dere vil jeg skal fortsette med for eksempel en gang i uken, å legge ut masse bilder jeg har funnet av litt spesielle ting? 

 

136 kommentarer

Siste innlegg