en første gang for alt

I dag ble jeg sendt til rektor for første gang i mitt liv. . Grunnen var fordi jeg var tydeligvis litt stor i munnen mot en lærer, men jeg tror jeg og alle andre som satt i det klasserommet kan skrive under på at det ikke var fortjent at jeg ble sendt til rekor! Det er ikke noe jeg er stolt over, men det er jo på en måte litt morsomt ettersom grunnen var at jeg sa ” jeg skjønner ikke hvorfor du er så frekk” til en lærer, så WIPS rett ut på gangen og opp på rektors kontor. Spenning i hverdagen, haha!

Etter skolen dro jeg til solariumet og fra jeg kom hjem har jeg brukt en halvtime i telefonen med Nextgentel. Aldri ha de som nettverksleverandør, jeg er ofte uten nett og når jeg først har nett så er det så dårlig at jeg knapt kan høre en sang på spotify! Oh well. . Neste uke starter jeg mitt prosjekt “bli ny”, jeg skal fikse overleppa (fjerne noen klumper med restylane som jeg har nevnt), fikse neglene, ta vippeextensions og fikse brynene. Men i dag starter det hele, for nå skal jeg feste på keratinextensions! Er så utrolig spent, har jo aldri hatt det før. .  Ønsk meg lykke til!

Se alle fregnene jeg har fått av solarium den siste tiden, foresten! Jeg elsker det, sååå søtt!

68 kommentarer
    1. hahha, har blitt sendt til rektor mange ganger jeg også – uten en god grunn såklart! Tror det er fordi de lærerene som har sendt meg til rektor hater meg av en eller annet grunn.. Søte fregner!:-)

    2. Awesome redigering sophie x)
      Ja, jeg syntes at fregner er så søtt!
      Har vært hos rektor utallige ganger, hvertfall på barneskolen.

    3. Du burde virkelig slutte å ta så mye solarium som du gjør.. Det er virkelig ikke bra fo deg. Du kommer til å få masse rynker om kun noen år til, og sikkert hudkreft:/

    4. Anonym:
      Hun bestemmer over seg selv og om hun vil ta solarium eller ikke. Det må hun ha lov til uten at noen andre skal blande seg i det.
      ————————————————————————————————————–
      Elsker deg og bloggen din! Stå på du er et forbilde for mange, også meg!

    5. Har også nextgentel som nettverkslevrandør, og har aaaltfor ofte problemer med internettet… Dårlig det der!

    6. Hore… Det er så sykt mye falsk på deg, greier så vidt å se på deg… du skal vel ikke operere nesa med det samme eller?

    7. Blir så sykt irritert på dere som skal kommentere negativt. Aldri hørt om at man skal ha klær i et solarium, haha. Er en grunn for at hun er på topplista , ikke fordi hun er stygg ihvertfall

    8. Vet jo hvor sterkt du støtter dyr osv, annbefaler deg å gå inn på lofot-tidene og nrk.no å les saken om at en hund ble skutt på av softgun.

    9. du skulle si hvem som vant konkurransen i går, men har fortsatt ikke gjort det 🙁 kan du ikke gjøre det nå? 😀

    10. så søt du e med fregna! <3 du har så ren og fin hud, kan du lage et innlegg om hva du bruker av hudrens osv? <3

    11. “Hore”, faen ta dere som skriver det, dere kan umulig vite hva det betyr. Er det mulig…
      “Kle på deg”, virkelig? Man skal vel ha på seg termodress i solarium nå til dags..
      Sophie er en nydelig jente, hun liker å pynte seg, det finnes da INGENTING galt i det?! Jenter liker å føle seg fin, og hva hun gjør for å føle seg fin skal da ikke dere bry dere med? Alle er forskjellige, men menneskene nå til dags klarer jo ikke å respektere og forstå dette… Hun har dødsbra kropp, kler store pupper, å klarer å stelle håret sitt nydelig. Og ikke minst er hun dødspen. Ingen person i verden fortjener å få slengt i tryne noe negativt. Ingen. Du er utrolig sterk Sophie, jeg beundrer deg! Du er et stort forbilde for meg, og mange andre! Husk det<3

    12. fregner er søtt! Meen synes ikke du det er litt drøyt når omtrent alle tenåringer vet hvem du er, også tretten åringer, også legger du ut bilde i solariumet? Husk at folk ser opp til deg, spesielt de mindre! 🙂

    13. Det er vell kanskje forståelig at du blir sendt til rektor pga noe sånt.. Hvis du bare tenker deg litt om kan du kanskje forstå at læreren blir provosert når en liten dritt unge (da tenker jeg på alderen mellom deg og læreren din, og ikke deg som person)svarer på en slik måte. Bare tenk om du skulle lært bort noe til en gjeng med små dritt unger (f.eks barn i 9-10 årsalderen), og de svarte deg på den måten du svarte læreren din.. Det er mulig du hadde kunne tenkt deg å sendt dem til rektor etter noen år med dette også…! Enkelte gang må man se ting i perspektiv 😉

    14. Du er jo så mye søtere uten alt det der. Fake negler, falskt hår, fake vipper, pupper, lepper… Herregud. Må være trasig følelse og aldri kan føle at man kan være seg selv!

    15. har lest bloggen din lenge, å har skjønt det sånn at du er imot dyreplageri å pels industri.
      synes du burde ta en tit på lofot-tidene.no og nrk.no og se hva som har skjedd med en hund som bor i nord-norge!

    16. Svar meg på dennne, vær så snill! 🙂
      Jeg skal snart på fest igjen, så lurte jeg på om du har noen bra drinker eller noe? Plis 🙂

    17. Jeg må bare advare deg om at den første natten med keratinextensions er helt jævlig! Det kjennes ut som du har på deg en stor hjelm med spikrer i…..

    18. Jeg har fregner hele året, men idag når jeg var på skitur ble det plutselig over dobbelt så mye!!

    19. ER du seriøst TJUKK i huet??? Fregnene er solskader, du kommer til å ende med rynker og hudkreft. Har alltid tenkt at du var ganske oppegående, men å fortelle hele verden at du går så mye i sol? der mistet jeg all respekt for deg. Jeg har flere i familien som har vært syke med hudkreft. Jeg kunne gjort alt i verden for å slippe det! også at du gjør dette frivillig, og muligvids bidrar til at andre også blir syke? SERIØST! du burde bestille en time til hudscanning og få en wake up call. Jaja du velger selv at du vil være rynketryne om 10 (hvis ikke bare 5 år). Åh jeg blir provosert!

    20. Caroline: Fregner er IKKE solskader nei, ditt nek. Det har noe med hudens pigmentinnhold å gjøre. Det er arvelig, så nei, det har ingenting med SOL å gjøre. Hehe 😉

    21. Jeg sa ikke at fregner er solskader, jeg sa at det på bildet av henne ikke er fregner men solskader. Men jo Noen fregner er faktisk solskader. Men som et “nek” jeg er, vet vel du bedre. ok, du får leve videre i den troen du.

    22. Og jo det er bevist at sol er forbundet med hudkreft. Hvorfor tror du ellers de stenger og lager aldrrsgrense på solstudioer rundt om i landet?

    23. alle som liker fregner har det nok selv i tryne.. dritstygt syntes jeg men jeg er ikke tom for fregner jeg heller men sophie er vel den eneste jeg syntes kler fregner. Jenta kler alt 🙂
      men til noen her inne bildet er ikke redigert det er fordi hun er i solarium det blir slik…

    24. Caroline: hvordan kan du uttale deg om at fregnene er solskader? Du kan da for pokker ikke vite det. Er du tjukk i hue eller?? 😉

    25. Caroline:Man kan ikke analysere noe så komplisert over et bilde som ikke engang viser hele ansiktet. Umulig! Da har jeg også et helt sykt solskadet ansikt, å det vet jeg at jeg ikke har. Syns det var en respektløs måte å snakke til et annet menneske på. Just sayin’

    26. Hendene dine ser ut som mannehender med løsnegler.. Kjedlig å ha så stygge fingre.. Blir ikke noe bedre av de neglene der heller akkurat, transe..

    27. Dettte kommer til og bli litt lang kommentar men jeg viller være glad vis du leste denne 🙂
      sophie du er utrolig pen !!! før så trodde jeg bare at du var en jente med fake duck lepper 🙁 men etter at jeg leste litt på bloggen din og så også i di gammle innlegene dine så jeg at du egentlig ikke var den jenta med “duck lips“ og når jeg leser alle di stygge kommentarene du får så blir jeg faktisk UTROLIG lei meg og vil bare gi dg en klem fordi du fårtjener ikke så stygge og frekke kommentarer:) Men også etter at jeg har lest litt på bloggen din vet jeg at dette kan prege eller vær sårene men du er SÅ sterk sophie du greier dette !! fordi du skrev på bloggen din at du gikk på sån phykiater eller hva det kalles og det å vite at du har slitet med noe sånt gjør meg så trist 🙁 stay strong sophie ! love you hjertlig hilsen en stor fan 🙂 <3

    28. Digger bloggen din 🙂 Kan du vær så snill å legge ut video av deg fra du var med i x-factor og idol? Har så sykt lyst til å se de, finner de ikke selv. så en gammel sang vido av deg der du sang, du synger overaskene bra :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg