oppsummering av helgen

Hei! Nå sitter jeg på båten på vei hjem fra en helt sinnsyk jentetur i tromsø, jeg har faktisk ikke ord for hvor mye rart jeg har opplevd på denne lille helgen her . . Men, jeg er glad vi dro, angrer faktisk ikke et sekund! Vi var sju jenter som bodde sammen,  men to andre venninner fra harstad var også sammen med oss ca hele tiden så tilsammen var vi 9 jenter hele helgen. Jeg håper dette gjentas!

Vi startet med en båttur på tre timer, men det går fort når man er i godt selskap. Jeg hadde med meg ISTE, god musikk i ørene og en film på pc-skjermen. 

Meg og fine Marte, jeg var rimelig opphovnet i underleppa og det er enda verre i dag , hehe.

 

Når vi kom fram til tromsø dro vi ut for å spise på gründer som lå i underetasjen til hotellet. Maten var god, men jeg må si jeg ble utrolig skuffet over servicen. . Når jeg fikk feil på bestillingen min å ba servitøren vennlig om å endre litt på det, og da himlet han åpenlyst med øynene og sukket høyt mens han gikk ut. Føler jeg må skrive om slikt på bloggen når sånt skjer, fordi det er viktig at det får en konsekvens. 

Så gikk vi opp på hotellrommet og fikset oss før vi dro ut! Jeg fikk låne en kjole hos en venninne, jeg elsket den men det var rart å gå en hel kveld uten bh, haha! Litt ustabilt på dansegulvet, kan man si. Jeg møtte utrolig mange hyggelige folk ute, og et par kompiser fra harstad som har flyttet hit er det alltid like gøy å møte. Men hver eneste gang jeg er ute i en annen by er det noen jenter som skal begynne å være frekk eller sloss, og som vanlig forlater jeg bare eller sier ingenting men i går ble det litt for mye fra samme person så da sa jeg like gjerne ifra for første gang i mitt liv. Haha følte meg litt bad-ass siden jeg på toppen av det hele var høyere enn den jenta, iallfall siden jeg hadde hæler og ikke hun. Jeg føler jeg er bedre enn å krangle med noen jeg ikke kjenner, det blir så latterlig. . men noen ganger får jeg også nok. Synd, ettersom jeg alltid er den med størst smil om munnen og aldri er sur når vi er ute, og at noen skal prøve å ødelegge det blir litt for barnslig. 

Meg og herlige April, en liten solstråle er hun! 

I morges når vi våknet var jentene spredt over hele byen, haha! Slik som man ser på film, en etter en kommer inn etter en walk of shame igjennom hele byen. Jeg dro på meg gårdagens klær, spiste god hotellfrokost og slappet av før vi måtte stresse til båten igjen. Og på snakk om båten. . Det er utrolig ustabilt vær på havet nå, så den vugger fram og tilbake. . Men det verste er nok at internett er så dårlig, haha. Hvordan skal jeg klare tre timer til!?*

Genseren er fra sheinside.com

75 kommentarer

Siste innlegg