fredag

Sitter nå å spiser verdens beste brownies! Jeg tenkte egentlig å ta en dag alene i kveld å bare ligge i sofaen å være stygg mens jeg ser på idol,slike kvelder trenger man virkelig en gang i blandt. .  men ser ut til at det blir litt endringt i planene og at jeg skal være sammen med kjæresten i kveld likevel, det gjør meg absolutt ingenting heller. Vet det er mange av dere som har spurt om jeg kan skrive mer om kjæresten min og da lurer jeg alltid på hva jeg egentlig skal skrive. . ? Hvor han bor, hva han liker å spise og hva favorittfargen er? Haha, det blir så feil og ikke minst kleint. Men kan godt nevne når vi er sammen osv osv, derfor prøver jeg å gjøre det nå.

Hva gjør dere i kveld da?

Ansiktet mitt her trengte VIRKELIG litt sensurering, haha. . 

31 kommentarer

Siste innlegg