snart ny tatovering

Som mange av dere sikkert vet har jeg to tatoveringer fra før, og nå skal jeg skaffe min tredje! Jeg lover dere, med en gang man har skaffet seg en vil man ha mange fler, det blir en avhengighet! Jeg fikk høre det fra starten, en tatovering blir fort til 10, så der har dere en liten advarsel. . Nå har jeg lyst på full sleeve på armen og alt, før kunne jeg aldri ha tenkt meg noe sånt. 

Jeg har time for tatovering den 19. februar og gleder meg som en liten unge på julaften – det er mitt dop, rett og slett! Jeg har funnet fram noen bilder på weheartit, og kaaaanskje det er en av disse jeg skal ta? Hihi, det får dere ikke vite før på selve dagen! 

Hvilken likte dere best og hvilken tror dere jeg skal ta? 


og nå til noe helt annet – om noen av dere har sovet i campingvogn ved hovefestivalen før, ta kontakt med meg på mail sophieeliseblogg@hotmail com. Vil gjøre det i år så trenger info:-) 

62 kommentarer

Siste innlegg