valentinsdagen

Hei fine lesere! Jeg føler meg mye bedre i dag, takk for all støtten dere har gitt meg, det betyr ubeskrivelig mye.

I dag er det jo valentinsdagen ♥  Startet dagen sammen med kjæresten, vi ga hverandre valentinsgave og jeg ble veldig fornøyd med det jeg fikk så har hatt et smil om munnen i hele dag! Vi hadde et par timer sammen før jeg dro på skolen, og senere i dag skal vi se et par episoder av serien vi følger med på sammen, altså suits. Dette er jo en fantastisk dag for de som har noen å være sammen med, eller en forferdelig dag for de som er forever alone, haha. Tenkte å spørre dere blogglesere hva dere skal idag? Dere er vel alle ferdige på skolen/jobb nå og kanskje på vei til kjæresten for å kose? Egentlig har jeg aldri gjort noe superspesielt på denne dagen, har mest brukt den med venninner ettersom jeg har vært singel tidligere på valentinsdagen. Det er et tips til dere som er singel, ha venninnekveld å gi gaver til hverandre!

Passende bilde fra i fjor, gaven fra meg til Anne-Sofie som hun enda har i sengen.

 

45 kommentarer
    1. Aw, så søt pute! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg. Ligger bare hjemme med influensa, utrolig kjipt – rett før ferien også. Jaja, sånn kan det gå. Håper du koser deg sammen med kjæresten 🙂

    2. min kjæreste er på hytten så jeg får ikke vært sammen med han.. men jeg var på date med noen venninner der vi spiste ute på restaurant, så det var koselig 🙂 og noe som var enda mer stas var at det var på samme restaurant jeg og kjæresten min var på, på vårs første date!

    3. skulle egentlig være med en veldig god kompis,(som på en måte er eksen min fordi vi har holdt på,nesten vært sammen) men ser ikke ut til at det ble noe av… vi skulle ta ”daten” en annen dag istedenfor! 🙂

    4. Jeg fikk roser av min kjæreste, men dessverre blir det lite med kosing på oss idag. Siden jeg har en gigantisk oppgave jeg må levere inn til søndag, så jeg har sittet foran PC’n min i hele daget og jobbet med oppgaven min. Veldig kjedelig!

    5. Jeg og kjæresten min får ikke vært sammen i dag dessverre 🙁 men vi skal ta det igjen siden med middagsdate og kosekveld hjeme med masse godteri og lys <3

    6. Jeg skal på badminton trening, og høre på Lana Del Rey senere ikveld. Skal se om jeg tør å ta mot i å snakke med han jeg har en crush på :] Du får ha en fantastisk fin dag videre sophie 😀 <3

    7. Koselig da! 😀
      I motsetning til mange har jeg en litt dårlig dag siden jeg fikk huepine. Og når jeg får det blir jeg helt bortevekk. Så istad satt jeg mat i ovnen og håpet på det beste, for å så gå å legge meg uten å passe på maten.. Wait, watttt. Kan ikke tru jeg gjorde det.
      Nå er jeg jo tilbake til meg selv igjen da heldigvis. Maten ble bare liiitt brent! Høydepunktet i dag var å få en hilsen fra han duden i den råe reklamen! Den “mannen som levde i en film”, haha!

    8. Har ikke gjort noe spesielt. Skulle egentlig ut å spise med kjæresten, men vi fant ut av at vi heller skal lage en driiitgod middag til lørdag siden vi får huset for oss selv i helga. Kjøpte noe konfekt, jorbær, rosa brus og pynta noen fine glass med hjerter og duer, så fikk jeg en bukett med 14 røde roser og et nyyydelig kort hvor det stod så mye søtt inni at jeg nesten ville gråte av kjæresten <3

    9. Jeg hadde planlagt valentinsdagen og gledet meg skikkelig fordi det er første gangen jeg faktisk ikke var singel på denne dagen. Så får jeg melding av kjæresten i natt at han ville ta en pause.. Så jeg har grått i hele natt og ligget i sengen i hele dag. Glad dagen snart er over.

    10. Kjæresten min er på kurs noen dager nå, så det ble dårlig med valentine sammen. Men, men, sånn er det 🙂 i stede skal jeg og ei venninne ha smoothieparty, så det blir helt sikkert en bra kveld 🙂

    11. Koselig 🙂 Jeg gav kjæresten en rose i morges, og skal snart gjøre meg klar til å dra dit. Vi skal lage litt cocktails og drikke vin før vi har et bord kl 9 på en fransk restaurant. Blir nok kjempekoselig 🙂 Har skrevet et kort, og få rnok et tilbake. Fikk kort og 3 retters middag (laget av ham) i fjor, det var skikkelig romantisk gjort. I år skal han få slippe å lage mat, og siden jeg ikke er særlig god (og det vet han), spiser vi ute heller.
      Vet at en del single veninner av meg skal ha “rom-com” kveld (romantic comedy) med god mat og drikke.
      Kos deg!

    12. Jeg har ikke kjæreste, men koste meg allikevel i armkroken til en veldig god kompis av meg, like koselig det også! 🙂
      Også ga jeg hjertesukkertøy til en av bestevenninnene mine, du kan bare tenke deg hvor glad hun ble! 🙂 Og da ble jo jeg like glad fordi hun smilte.. hehe

    13. Fikk blomster, bamse og et søtt kort med blomsterbud på jobben fra min kjære, så jeg er storfornøyd 😀 ble mange misunnelige arbeidskollegaer, kniiiiiis!

    14. Fikk blomster og gave fra kjæresten! Vi har vært sammen i hele dag 🙂 dette er vår andre valentinsdag sammen. Håper du koser deg! 🙂

    15. Endte opp med å tilbringe dagen med ekskjæresten min faktisk… Rart hordan en spesiell dag kan føre folk sammen igjen 🙂 Og plutselig kan man ikke engang huske det halve året man hadde fra hverandre, litt forvirrende egentlig!
      Håper du koste deg masse med kjæresten og at han var snill og god, for det fortjener du! 🙂

    16. “kjæresten min” slo opp med meg på tirsdag :-(. men jeg vil ikke ha kjærlighetssorg (som nesten alle vennene mine har)så prøver å unngå det!
      kos deg videre med dagen 🙂

    17. Nå er jo dagen over! Men jeg fikk besøk av en venninne (planlagt da) og vi bakte brownies, poppet popcorn og så filmen Valentine’s Day! Det var utrolig koselig!!

    18. skal ingenting fordi kjærestn min er i miltæret.. kjipt! men når jeg kom hjem fra besøk hadde han sendt blomster til meg!:D fra stavanger til alta!:D vist du vil se blomsterne kan du gå på instagram på: julieevjen96

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg