smilefjes

Hei alle fine! Kom akkurat hjem fra Stine Mari, jeg dro dit i kveld for å holde henne med selskap mens hun satt barnevakt. Jeg tok med pizza og hun stilte med brus og gossip, så vi har kost oss skikkelig i kveld ♥ Jeg og den jenta har faktsik helt lik humor, det er så herlig å være sammen med henne ettersom hun synes jeg er morsom og det er det ikke så mange som synes tror jeg, haha. . Det er faktisk aldri dårlig stemning mellom oss!

Nå er jeg så trøtt at jeg holder på å falle sammen, men først må jeg bare takke for alle fine komplimenter jeg får når jeg legger ut bilder hvor jeg smiler med tennene. Jeg blir så glad! Men, når dere sier ” du må smile oftere” så regner jeg med dere mener på bilder, fordi i virkeligheten smiler jeg så og si hele tiden. Men jeg skal prøve å gjøre det oftere på bilder! God natt :) 

105 kommentarer

Siste innlegg