bleke tennene

Hei! Jeg stresser som vanlig rundt, har tusen ting å gjøre og rekker ikke engang å sminke meg før jeg må løpe til byen – det er meg det er snakk om, jeg har aldri vært uten sminke noen steder så og si. Men nå må jeg bare, haha. Skal i bursdag til Amanda i kveld skjønner dere, før det må jeg kjøre rundt å hente forskjellige ting, kjøpe drikke, ta solarium, finne fram antrekk og pynte meg pluss blogge innimellom alt dette. I can do it!

Dessuten har jeg planer om å rekke å begynne med å bleke tennene i dag – tror jeg skal gjøre det hver dag i en periode framover. Bestilte hjem noe som heter Denta White for en stund siden, og det virker veldig bra  etter hva jeg har lest rundt på nettet. Jeg har brukt morgenen på å lese bruksanvisningen og det virker jo forsåvidt enkelt nok, skal oppdatere dere senere på om jeg syntes det funket eller ikke! Har noen av dere prøvd denne fra dentawhite? Eventuelt vet dere noen andre som er bra?

Den kan kjøpes HER iallfall! Det ser rimelig brutalt ut med sprøytene og alt, haha. Mamma spurte meg ” hva er det du har der?” og jeg svarte like gjerne ” heroinsprøyter”.

41 kommentarer
    1. Den er kjempe bra, brukte den i en lang periode ifjor. Tennene så ut som de var redigert kritthvite. Beste tannblekningen jeg har brukt 🙂

    2. føler du deg ikke noen ganger fake, jeg mener du er jo aldri naturlig ? å bruke sminke, har byttet på hår,tenner,hudfarge osv.
      ikke for å være frekk bare lurte, ville bare vite hvordan du tenker 🙂 digger bloggen din

    3. Har prøvd den, den funker kjempebra, hvis du er villig til å lide! det iser så sykt i tennene etterpå! jeg bleket tennene mine sist for to år siden, jeg får rett og slett frysninger når jeg tenker på det:P men det varer lenge da, men det er vel på tide med en ny runde snart.

    4. Jeg bleket tenne för med noe som heter Dentaworks, og det var utrolig bra 🙂 Pass på at du ikke har hull i tennene når du gjör det, for det blir vooond ising 🙂

    5. Den tannblekingen har jeg aldri prøvd, men den skal visstnok være bra! 🙂 Bare ikke gjør det så altfor ofte, har sett eksempler (ikke med denne type bleking, men likevel) hvor nederste del av tennene blir nærmest gjennomsiktige av all emaljen som forsvinner.
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv som gravid – og ellers litt utenom det vanlige.

    6. Skummelt produkt. Jeg har hørt at det spiser opp tannemaljen om du bruker for mye av det. Jeg råder deg til å la være. Du skal ha tennene dine resten av livet. Ikke ødelegg dem aletede mens du er ung.

    7. Kan du ikke legge ut bilde av deg selv uten sminke? Du skrev det jo selv “natural is the new skinny”. No hate digger deg!
      Men en ting til, er det ikke skadelig å bleke tennene? (holdt på å skrive hvite tennene xD) blir de ikke gjennomsiktig?

    8. Synes du burde bleke tennene dine hos tannlegen, du har trossalt, after all.. penger til det! Det der har jeg hørt er veldig skadelig for tennene dine og verste fall, ødelegger emaljen din!

    9. du er utrolig proff! du tar bloggen og leserene dine seriøst, og tar deg alltid tid til å blogge 🙂 takk!

    10. Du lager jo bare duckface på bildene, og da vises jo ikke tennene dine uansett.
      “Natural is the new skinny” yeah, right.

    11. Alt du gjør med deg selv…
      Hvis du nå hadde tatt vekk alt som er uekte på deg, så lurer jeg virkelig på hvordan du hadde sett ut.
      Under alt det der er du helt sikkert en myyye søtere jente… uten tvil.

    12. Smile lab er veldig bra, anbefalen! 😀
      elsker bloggen din, kjenner jeg blir så irritert av alle disse stygge kommentarene, de er bare sjalu, you go girl!

    13. hvis du vil ha det gjort ordentlig gjør det enten i stol hos tannlege, eller la tannlegen lage blekeskinner til deg!

    14. Hei Sophie! Vil anbefale deg å oppsøke en tannlege, da får du bleking gjort på en sikker og skånsom måte. Hilsen jente som selv er tannlege

    15. Bra at du er så naturlig.. Jeg syns virkelig det er utrolig teit av deg å oppfordre leserne dine til å være naturlig, også er du så fake selv. De som ser opp til deg gjør ikke det du sier, men det du gjør. Derfor må du stå for det du sier, og det klarer du tydeligvis ikke.

    16. Ikke blek tenne dine hver eneste dag Sophie, kanskje annen hver dag ettersom du ser forskjellen på “før” “etter”! Stoffer i tannblekingingen kan lage skade på tenne dine hvis man bruker det for ofte!! Jeg har bleket tenne mine, men produktet er kjøpt på apoteket:) iallefall et sted som er sikkert og med proffesjonell hjelp, kan være dyrt, men det kommer an på merke! Oppfordrer alle som eventuelt har problemer med tenne sine å oppsøke tannlegen deres om tannblekings produkter eller gå til nærmeste apotek for det er aldri sikkert på nettet om tannbleking!! Ikke så digg å gå med skadede tenner livet ut 😉

    17. Jeg prøvde denta white, men turte ikke mer enn en gang, for jeg fikk sånn fryktelig vond ising i tennene, og ble livredd :/ Så nå bruker jeg smileLab, og det er bedre for mine tenner 🙂 ET TIPS! smør vaselin på tannkjøttet, så du beskytter det mot etsinga i blekemiddlet, hvis ikke får du sår i tannkjøttet og det gjør fryktelig vondt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg