fuck em all

Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg om at jeg har hatt en dårlig dag, men det har visst vært mange slike i det siste for meg. Så, det er vel ikke en dårlig dag, men en dårlig periode. Noen ganger føler man at alt går til helvette, så snur det og verden er best, haha. Jeg hater å blogge når det er slik, fordi jeg blir aldri fornøyd med bilder eller noe jeg gjør. . Og dette er ikke noe jeg skriver for å få sympati, men slik at dere kan forstå at jeg ikke har en helt topp periode og ikke klarer å prioritere helt rett. Jeg skulle så ønske jeg kunne skrevet om hva jeg går igjennom og hvordan jeg har det, men det er vel grenser på hva man kan dele offentlig. Faen at alt skal være så vanskelig. 

Jaja, har akkurat parkert meg selv forann tv’en og tenkte å se et par episoder two and a half men. Har ikke gjort så mye annet i dag enn å slappe av å gjøre litt lekser og bloggjobb. Forresten så ser jeg alle spørsmålene dere stiller hele tiden om silikon, og jeg synes det er synd at bare fordi noen bloggere velger å prate åpent om det, så betyr det at alle som har fikset på noe skal gjøre det, og om ikke er man et dårlig forbilde. .? Jeg har ikke tatt silikon for å få mer oppmerksomhet på bloggen, så dere kan slutte å mase om det. Om jeg vil skrive om det, så gjør jeg det. Det er jo min blogg.

Ringen er fra madlady.se 

114 kommentarer
    1. Håper det ordner seg for deg, stå på! Elsker bloggen din, synes du er så pen, og skjønner jo at alle hate-kommentarene er sjalusi tvers gjennom! <3

    2. Jeg synes det er kjempekult at du har tatt silikon! Det hadde vært kult om du hadde skrevet et lite innlegg om dette, fordi jeg vil også ha det, og har lest litt om det, men det føles tryggere med noen du ser opp til sin erfaring!
      Du er kjempenydelig, og du er en kjempeflink blogger! Stå på! <3

    3. Det pleier alltid å være mye tyngre på vinteren, sånn har jeg det også. Men; nå er det snart vår! Og alt ordner seg til slutt for ærlige og gode mennesker, dermed vil det ordne seg for deg 🙂 Klem.

    4. Hahhha, har du bare godt av! Duckface, Barbie, stygg! tcmn har så mye bedre blogg enn deg, slutt å blogge!

    5. Hadde blitt veldig glad om du hadde skrevet om det, du er ei utrolig tøff jente! Jeg selv vurderer silikon men har veldig lyst til å høres andres “historier”. Selvfølgelig skjønner jeg at du kanskje ikke vil ta det opp nå med en gang, men tenker nok at det er flere enn meg der ute som er desperate etter hjelp..
      Stå på, du er bare nusselig!

    6. hei sophieelise, jeg leste en gang for kansje ett år siden at noen lurte på om du hadde blitt voldtatt på fest, svarte var bare noe som “dette tar sophie opp om hun ønsker det selv” for det var en venninne av deg som hadde spm. runden. men mitt spørsmål var om du kunen skrive lit om det, hvodan du taklet det og hvordan du følte deg og hvor lenge det tok før du hadde “glemmt” det (om det er sant), for du skjønner jeg har nemmelig blitt voldtatt på fest og ingen tar meg seriøs så jeg har ikke så mange å snakke med dette om, noe jeg trenger, eller å høre andres meninger og tips. og helsesøsteren våres er ikke akuratt den beste og snakke med for å si det sånn og mine foreldre er heller ikke det

    7. du ser blekere ut når du har brunt hår, FÅ DET BLONDT IGJEN! særriøst, mye finere på deg, mye mer ”deg” <3

    8. å livet er så vanskelig. Har du noen gang vært i slummen, i Afrika? Bortskjemte jente!
      Alle har sine perioder ikke er sånn man skulle ønske, men herregud hva kan være så ille? Sulter du, har du midten sett noen bli drept foran deg, neppe.
      Og du får masse penger du ikke engang fortjener i mnd/året. Om du feks. For 50 tusen, og JA jeg er sjalu på deg, få så sykt mye penger på å skrive “å idag så jeg den kjekke gutten, dette er outfiten jeg brukte idag..) syntes ikke at man skal tjene penger på å skrive på en blogg og egentlig helt meningsløse ting man gjør i hverdagen. Alle de pengene fortjener de som aldri får levd aldri får gjort noe annet enn å være redd for å ikke klare å få tak over hodet.
      Seriøst syntes å blogge å tjener syke summer er helt på trynet.. Hvordan har verden blitt? Tjener sykt mye for å skrive om klær man har kjøpt på nelly? Faen blir så sur på vvordan verden har blitt. De pengene skulle gått til de som virkelig trenger det! Ikke fjortis jenter som skriver på en blogg som har alt de trenger men får så mye MEER !

    9. Alle har dårlige perioder, og alle har mange av dem!
      Jeg har lest litt i bloggen din, og for meg virker det som at din identitet kan være ett tema. Innimellom av deg, men ofte av de som kommenterer.
      Mange sier du er falsk osv. Hvordan kan en sånn påstand oppstå av noen som kanskje ikke kjenner deg? Det som oppfattes som “falskt” hos noen kan være rett hos andre. Identitet kan kun komme gjennom dialog med andre, og derfor vil identiteten alltid endre seg i forhold til hvem man er sammen med, eller hvilken situasjon man er i.
      Det som er viktig er at man er den man er, når man er det. Press fra andre, dårlige perioder osv vil bare være med på å gjøre deg til den du er:)
      Jeg syns du skal gjøre/blogge om akkurat det du vil, med god samvittighet. For det er det som er deg:-)

    10. så kjipt … skjønner at du ikke har lyst å skrive om det på bloggen, men håper virkelig at det ordner sæ for dæ snart! <3 fine bilda! 🙂

    11. Seriøst du er i tenårene det er meningen at du har dårlig og gode perioder!
      Har du fått brannskader i ansiktet så du føler deg så stygg at du vurderer selvmord?
      Har du kviser stygge urenheter som ødelegger det sosiale livet ditt?
      Har du blitt utrolig feit å blitt fortalt at du kan dø om bare noen få år, og blir mobbet så mye av det at du har gitt opp?
      Har noen nær deg, foreldre død av en annen grunn en alderdom?
      Nei tror nok ikke det å kunne kommet med enda flere grunner, så ikke klagg til tusenvis av mennesker når kanskje noen av leserne dine har det så mye verre! Å tar det hele med et smil og lever livet. Rett P slett blir for bortskjemt du prinseessa ! Eller skal jeg si dronninga

    12. Alle har dårlige perioder. Jeg har hatt flere. Jeg liker ikke de periodene, men de kommer. Og jeg har lest igjennom kommentarfeltet her. Noe jeg ofte gjør fordi jeg vil lese hva andre skriver. Og det er ikke bare fine ting de skriver.
      Noe er at du tjener så mye, og de innrømmer at de er sjalu. Noen klager på hvordan du ser ut og ja. Alt. Jeg er også sjalu på deg. Men det betyr ikke at jeg vil hetse deg og snakke negativt om deg. Jeg har faktisk snakket om deg i en klassetime. Og sagt at jeg ser opp til deg. Og det er til alt det du står for. Selv er jeg for lat til å gjøre noe. Eller ha noe med politikk å gjøre. Siden jeg faktisk ikke forstår noe av det. Jeg er heller ikke den som kanskje bruker så mye sminke som andre igjen gjør. Men, altså. Poenget er. Alle er forskjellige. Noen tjener penger på blogg. Da kan de vel få bruke de pengene. Ikke sant? Og ja, folk sulter. Men verden er dessverre urettferdig. Og i dagens samfunn er det vanskelig å få alle valgene og alle drømmene til å gå i oppfyllelse.
      Lev livet, Sophie. Gjør det virkelig.

    13. I en dårlig periode er det bare å fortsette å jobbe hardt og legge til side hva nå enn det er som plager deg (med mindre det er noe fysisk). Dra på treningssenteret, det hjelper utrolig mye. Å kunne koble av i en time og bare fokusere på dysiske ting som å løfte vekter og glemme omverdenen er en kjempebra følelse og får meg gjennom dårlige dager bedr enn å ligge inne og råtne bort med TV serier.
      Tror at hvis du tar opp trening skikkelig, får du fokuset vekk fra det negative og tilbake på å ta vare på deg selv! 🙂

    14. Woooaaachh!! Sophie, du er helt SICK pen. Fy fader… ! Et stykk sjalu jente over her hvertfall. Dét pene håret, fine lepper ;ei døds-søt jente rett og slett:) alle har dårlige perioder, jeg tror det bare handler om å finne en slags ‘kur’ som kan få deg ovenfor igjen (hvis du skjønner!)
      Stå på Sophie, jeg digger deg! (Ikke no sånn lesbisk-greie her nå assa, haha :)! )

    15. Du är verkligen en förebild och inspirationskälla för mig ocj många andra!
      Hoppas du snart mår bättre ♥
      Allting kan inte alltid vara perfekt, man får ha dåliga dagar/perioder fast man är bloggare.. Du är bara människa!
      Kram

    16. er det mulig å digge seg selv så mye? “jeg har en skikkelig dårlig periode” let’s go and take some pictures of myself. herregud, få prioriteringene dine på rett vei.

    17. Skjønner godt at du ikke deler alt. Det er jo en blogg alle kan lese. Og du får jo ekstremt mye kritikk for ingenting. Jeg digger bloggen din fortsatt,en helt klar favoritt! Og det øverste bildet i dette innlegget var helt sykt fint av deg! Helt nydelig, du var helt rå liksom. God bedring for jeg vel si 🙂

    18. Hei mine venner sier at du er gravid at det er derfor du har det så dårlig…….
      Er det sant?
      Kommenter tilbaks

    19. okei… hva skjer med de rare grimasene? skjønner meg ikke på det. Kommer innpå bloggen din, leser innlegget og blar litt ned og plutselig ser sånn creepy/rart ansikt.
      Dårlig periode? Mensen og hormoner overalt, sette seg ned og gråte fordi leppene er mye større på den ene siden enn den andre pgr. av restylanen som er blitt sprøytet inn. det er merkbart for å si det sånn.

    20. Håper dagene dine snart blir lysere! Alle har dessverre sånne perioder:-(
      Respekterer at du vil holde deler av livet ditt for deg selv, som du sier så er det ikke alt alle trenger å vite om 🙂 Stå på, du er nydelig!

    21. Du blir alltid nydelig på bilder Sophie, ikke bekymre deg for det! 🙂
      Alle har vel dårlige dager, skjønner godt det ikke er lett å blogge på slike dager…
      Kunne du forresten hat en videoblogg snart! 🙂 Syntes det er så gøy når du har det!

    22. eeh. Du skriver gjerne om at du har tatt abort og legger halvnakne bilder av deg selv her, men å skrive om at du (åpenbart) har pumpet ting inn i kroppen, nei det blir for drøyt….

    23. vis du ikke vil ha sympati hvorfor i all verden skriver du det over innternett da? Og på en blogg som du vet mange leser? Det gir jo ikke mening? Altså du vil ha sympati.
      Ja okei god bedring da! Med en dårlig periode som vi ALLE har!

    24. Få blondt hår igjen! Du er så pen og søt som blondine. Da jeg misunner utseende ditt da du var lys !

    25. Du er perfekt, Sophie!
      Og bloggen din er fantastisk hele tiden, dårlige perioder eller gode, den er fortsatt min favoritt blogg <3
      Du er et stooort forbilde for meg (hadde dødd på meg å snakket med deg for å si det mildt, haha)
      Håper du får en fin kveld og kommer i et godt humør igjen snart <3

    26. du sier du ikke har tatt silikon, men du la jo nettopp ut et bilde der du hadde teip under puppene og skrev at den teipen var der for de som hadde tatt store inngrep eller oprasjoner? så det er teit at du plutselig skal begynne å si at du ikke har tatt, når venninnen sin også har bekreftet at du har det

    27. Du er nydelig, Sophie!!!! Og du over her, hold kjeft 🙂 Ho nektet jo aldri for at ho tok silikon? Det ho sier er at ho ikke vil blogge om det, kanskje fordi ho ikke søker oppmerksomhet, og fordi ho vil unngså slike drittkommentarer som du kommer med, anonym.

    28. hørt du skulle få blonde håret tilbake er det sant? Det mørke blir så mørkt for deg, og du burde være enda litt brunere for at det skal være fint så såpass mørkt hår.
      Men med blondt å en sånn fin brunnfarge hadde blitt så utrolig fint! Hvertfall nå på sommeren!

    29. Det var akkurat det samme jeg tenkte i dag. Det er ikke bare nok en dårlig dag, men har nok gått inn i en dårlig periode. Har også slitt med depresjoner, og vet hvordan frykten er for å falle tilbake, selv om det kanskje bare er en periode og ikke et tilbakefall. Prioriter deg selv fremfor leserene dine. Av og til trenger man litt tid alene, selv om det ikke er like lett for alle å forstå.

    30. Samme her.. I det ene øyeblikket er du superhappy og alt er bra, men så plutselig snur det. Hva bruker du å gjøre for å få opp humøret, eller i det minste tenke positivt?

    31. skjønner hvordan det er å gå igjennom denne perioden der alt går til helvette .. skjønne godt hvordan du har det : ) har nettopp hadd en slik periode jeg og, men den var ikke så ille men skjedde et par ting.. : / hater den jævla shiten ! men håper det går bra med deg : D <3

    32. “Oda
      eeh. Du skriver gjerne om at du har tatt abort og legger halvnakne bilder av deg selv her, men å skrive om at du (åpenbart) har pumpet ting inn i kroppen, nei det blir for drøyt….”
      ^Så enig.

    33. WOW!
      Disse bildene var helt nydelige av deg! 😮
      Du er utrolig pen med naturlig sminke, og håret ditt er fantastisk fint :))

    34. kjedelig med dårlig periode..men sånn er det når man er 17/18/19/20 år..for de aller fleste! det blir bedre, men dagene blir jo som man gjør de til! ser opp til de menneskene som kan se positivt på livet i nesten alle situasjoner,det er en gave.
      det blir nok bedre:)
      jeg synes og det er helt ok at du ikke snakker om silikonen din, men det blir litt latterlig når du sier du tok det for deg selv men samtidig går i topper med sinnsyke utrigninger for å vise de frem, blir litt two-faced;)

    35. vet du hva , jeg fårstår deg , sån ca , har det helt ræva selv fordtiden , og en jææævlig dårlig periode, føler jeg ikke ser bra ut , føler jeg har begått en rekke feil og føler alt har gått i helvette , rett vest … så jo , jeg håper det går oppover, du har i hvertfall en kjæreste som sikkert støtter deg ^^

    36. Du har fint hår men det er jo fake så kan bare kjøpe meg fint hår for mye penger selv så var det problemet løst.

    37. Kan du ikke få blondt hår igjen ? Det er så mye finere med sminke og alt. Og du ble mer Barbie posetivt Barbie er jo pent og søtt vil se litt Barbie jentette selv (berte) om du skjønner 🙂 med brunt hår er du så naturlig sånn litt kjedelig, med blondt skilte du deg litt ut i mengden, lyste opp om du skjønner !
      <3

    38. eeh. Du skriver gjerne om at du har tatt abort og legger halvnakne bilder av deg selv her, men å skrive om at du (åpenbart) har pumpet ting inn i kroppen, nei det blir for drøyt….
      SÅ sykt enig. Du kan gjerne flekke halve fitta (sikter til handywoman innlegget du dro ned trusa halvt ned på fitta) til oss, som forresten bare er kvalmende. Greit å vise skillet, men det der var faen meg drøyt og ekkelt, fikk faen meg lyst å spy når jeg så det bildet ;p er ikke sjalu som noen sikkert kommer til å si, hvis jeg hadde lyst til å legge ut horete bildet hadde jeg gjort det, så ikke noe sjalusi her i gården. Så silikon er sykt tabu, dat kan du IKKE skrive om, men å legge ut ekle halvnakne bilder er heeelt ok? du er faen meg syk i hodet! de bildene kommer til å være der resten av livet ditt. tenk når du blir 30 år, ungen din googler deg og finner sluttye bilder av deg? haha

    39. Syns du er så fin Sophie! Du er en av de bloggerene som faktisk har litt vett oppi hodet, og som kombinerer ”rosablogging” med seriøse tema! Drit i de som slenger drit om silikonen osv, det er ditt valg og din blogg og du gjør som du vil 🙂 Håper du føler deg bedre snart! 🙂

    40. Du kunne gjerne ha snakket med meg om alt, men jeg er jo mindre enn deg så tror ikke akkurat jeg hadde vert den første du ville pratet med.

    41. Ja uff, har du det ikke så bra med deg selv nå som det er så lenge siden du har fått sprøyta gift stoffer inn i kroppen. Jeg forstår, det blir vel som en slags lykkerus for deg og operer 24/7.
      Faen for ett dårlig forbilde du, tcmn, tuvaw osv er.

    42. Kjenner meg igjen der. Ettersom jeg blir kjent med nye mennesker ser jeg det at hver og en har et problem eller fler. Så jeg vet jeg ikke er alene.
      Men det er visst ikke meningen at livet skal være lett heller. Noen ganger er det bare utrolig vanskelig. Man får nesten bare ta ting som de kommer, og se hvordan det går! Har det ganske leit til tider jeg å, men prøver å fokusere på det positive og skyver all dritten til side for en stund til jeg på “face” det igjen. Håper det vil ordne seg for deg uansett hva det er!

    43. Vis du ikke vet det selv så er du helt fake
      – fake hår
      – fake lepper
      -fake pupper
      -fake negler
      – fake vipper
      -fake osv
      Men plastic er jo fantastisk 🙂 greit å fikse på noe men guud vil du ikke være DEG? Deg som er født liten og søt? En å være helt fake ? Vis noen sier du er pen feks. Å du har så fint hår det er jo ikke deg! Å du har så fine lepper heldig, det er jo ikke deg alle kan kjøpe seg noen nye!
      OG DU KOMMER NOK TIL Å OPPERERE KRÅKENESA DI Å.
      Fine fake deg da 😉

    44. Jeg synes det virker som at TCMN tok silikon bare for å komme på topplista igjen.
      Kjenner meg igjen i det du skriver, men får eendelig (snart) medisiner , så kanskje det går bra med meg om en stund og 🙂

    45. Jeg blir provosert av enkelte kommentarer både her på innlegget ditt og utenfor nettet. Når noen sier de har en dårlig periode så hjelper det ikke å begynne med ”jammen du har alt, du har ikke noen grunn til å være nede på noen som helst måte”. Jeg orker ikke å begynne å forklare det, men jeg går gjennom en del sånn kritikk selv. Har hatt en dårlig periode nå, og har ikke vært på skolen, kommentarene jeg får er ”bare bit tennene sammen og gå”. Jeg føler selv jeg har gjort det så mange ganger uten å få noe tilbake at jeg snart gir opp. Men istedenfor å gi opp, så bruker jeg en stund på å samle krefter. Jeg har hatt min del med motgang og begynner å skjønne hva som skal til for at jeg skal få opp håpet igjen. Men det tar tid, og er så uforståelig for andre. Jeg mener at andre burde heller spørre om hva som skjer, enn å trekke konklusjoner på handlingene til hva en person gjør. Når jeg ikke går på skolen, så er jeg en lat skulker i følge alle andre. Det er utrolig sårende at folk trekker til sånne konklusjoner basert på min handling uten å høre hva jeg har å si først.

    46. Huffda, håper alt blir bedre:) Og jeg støtter deg fult ut med at du ikke skriver om hva du har forandret på. Det jo din blogg og så er det en privatsak vil jeg si. Dessuten er du et langt større forbilde som velger å holde slike ting til privaten;) Du er flink Sophy 😀

    47. HAHAHAH!! Det faktum at DU sier at det er grenser for hva man kan dele på bloggen er HYSTERISK morsomt!! Er det noen som overhodet ikke har grenser for hva som legges ut så er det faen deg, Sophie! HAHAHA!!!

    48. Første gang jeg bryr meg om å spørre om noe sånt, og du har sikkert blitt spurt førti ganger før men; kan du værsåsnill å vise oss hvordan du setter inn extensionet ditt? Det ser så ekte og bra ut!!

    49. Tenk å si slike stygge ting som de ANONYME leserne over her! Om TCMN velger å snakke om at hun tar silikon, så velger hun det. Dette betyr ikke Sophie ønsker det. Det er hennes blogg, det er hennes valg og hvis hun ikke er komfortabel med å snakke om det så respekter det! Kanskje ikke rart hun ikke ønsker å skrive om det, tenk så mye dritt dere haters hadde funnet på å skrive da! Og hvorfor gidder dere å lese bloggen hennes hvis dere har så mye i mot hun? Dere må virkelig ha et lite liv som går inn på en blogg dere hater, bare for å kommentere dritt. “Vis du ikke vet det selv du er du helt fake” Wtf ? Selvom hun har valgt å gjøre ting med sitt ytre, betyr det ikke at hun er fake tvers igjennom! Hvis du har LEST på bloggen hennes så gir hun utrykk for at hun har en utrolig flott personlighet, i motsetning til dere. Jeg blir ufattelig provosert! Skaff dere et liv! Liker dere henne ikke, så drit i å les bloggen hennes. End of story!

    50. blir så irritert av alle kommentarene ovenfor. når man har en dårlig periode så har det ikke noe å si om hvor rik man er, eller hvor fattig man er, eller hvordan man ser ut. det er noe med hvordan man føler inni seg. Bare fordi du ikke er fattig, alene osv. betyr det ikke at du ikke kan ha en dårlig periode. håper alt ordner seg

    51. Heia, Good bedring 😉 <3 Og eeelsker bildene dine her.. En nydelig genser..Passer deg kjeempe godt..Godt med sånne når det er så kaldt .. 😉 Godt valg...;) Det er veeldig bra for kroppen med mye varme 😉 Altid en balanse.. <3
      Hilsen blogg leser Jenny

    52. Hahaha! Du har hatt en dårlig periode helt siden TCMN kom ut med at hun skulle ta silikon også! Oppmerksomhets problemer much? HAHA!

    53. Det er sikkerrt vanskelig for deg å skrive om det. Men om du gjør det, ikke legg ut et trutmunn-poserings-bilde i samme slengen, da tar jeg og mange andre deg ikke alvorlig :S

    54. Folk er så stygge! Det er så lett å gjemme seg bak en pc-skjerm, skulle så gjerne likt og sett drittslengerne dele de dype meningene sine om deg face-to-face. Vet du sier at du ikke bryr deg, men ingen er lagd av stein heller 🙂 Og hvis du i tillegg har en dårlig dag er det nok ikke så lett å skille vekk disse idiotene.
      Ikke bry deg om dem som syter om at du ikke har noe å være lei deg for. Det er ingen her som kjenner ditt liv og hvordan du virkelig har det. Ja, barn sulter i Afrika og det bloggerne tjener gjør meg kvalm til tider, men det er jo trossalt jobbene deres. Og dere lesere som kommenterer dette – dere er jo med på å gi Sophie lønna si ved å klikke innpå! Dere er jo tydeligvis blogglesere (og dermed bidragsytere til lønna deres), så ikke få meg til å tro at dere er FN-ambassadører. Så det der skal du bare drite i, mer hyklerske mennesker finner du ikke mer av enn i kommentarfeltet til nettopp dere bloggere. Dette er jobben din. Og ja, den går til tider ut på å ta antrekksbilder o.l, og ja, det finnes viktigere ting i verden – men du har også de dype og gode innleggene dine som hjelper mange mennesker. Du gjør dagen til noen andre bedre når de har en dårlig dag. Og det er ikke alle som har den muligheter der som du har. Og den synes jeg du er du flink til å benytte 🙂
      Kommentarer om utseende håper (og tror) jeg virkelig at du ikke bryr deg om lengre. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ytrer seg om slike ting som ikke har NOE med dem å gjøre! Hvis noen kan gi meg svaret på dette – VÆRSÅSNILL! Det er ikke deres kropp eller deres liv, hva i alle dager…? Hva om dere var i Sophies situasjon?! Om folk kommenterte hva du hadde på deg, hvordan du sminket deg, hvordan du så ut – og sa at det var stygt? Er det mulig? Dere burde skamme dere! Jeg tror flesteparten hadde knukket sammen på 3 sekunder, og at de ikke skjønner det selv er helt uforståelig for meg. Ja, du har en blogg og må tåle litt. Men slike ekle og stikkende kommentarer til utseende bidrar ikke til noe. Det er da ingen andre som har NOE som helst med det å gjøre! Jeg blir helt forstyrret.
      Alle har lov til å ha dårlige dager. Alle har slike dager som du, så ikke bry deg ett sekund om de som synes du ikke har noe å klage over. I morgen er det de som har en dårlig dag fordi de måtte vente på bussen i ti minutter.
      Legg deg i sofaen (ikke senga siden jeg ser du har søvnproblemer, hehe), lag deg noe deilig mat og se på favorittserien. Det tar det i allefall vekk fra alt annet i et par timer – og så er dagen over 🙂
      PS: Tirsdag er den verste dagen i uken uansett!
      Stor klem fra meg <3

    55. Jeg og hadde en jææævliig daag! Møsta mobilen min på bakken 3 ganger og heldigvis kom det ikke en einaste ripe. Men så kommer det værsta av alt, jeg møsta mobilen min i snøen! Det er 35+ cm snø her så du kan tenka om me fant mobilen min? nei, har ikje fonne ann igjen. Finner me han ikje før om noen dagar så e der jo politiet next! Og mobilen jeg har e en samsung galaxy s3 og jeg har komplett L som abbonement. Så en tips til deg! ikje har mobilen i bukselomma…. Så skjønne godt at du har det mer jævlig enn meg når det gjelder periode så du e kje aleina om jævlighet!

    56. Unnskyld, men jeg kan ikke ta deg serriøst når du har de duckface bildene, greit at det er slik du vil være å at du syns det er fint, men jeg klarer bare ikke å ta deg serriøst.. :p

    57. du sier at du ikke har tatt silikon for bloggen? så hvorfor viser du hele verden alt du har hele tiden da? skal folk liksom tro at du ser så “bra” ut naturlig? alt på deg er fake… har sett bilder fra da du var 14, og du så ikke akkurat så pen ut sånn, før alt dilldallet med fake vipper og restylane kom inn i bildet..

    58. OMG!!!! Måtte du betale mye for og gjøre deg til barbie!! Det er ikke fint okey!!! Putt leppene der de skal være og ikke gidd fjortizzzzz duckface plis!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg