party-lørdag

Hallo bloggen, håper alle har en fin søndag så langt! Jeg våknet i 09-tiden, tidlig for å være meg (og søndag). . Dro som sagt ut i går, først vorsjet vi hos en venninne med favorittene mine, og så dro hele gjengen på byen! Riktignok ble det kun bilder fra vorsjet, men jeg husket iallfall på å bruke kameraet for en gangs skyld, haha! Jeg elsker faktisk å dra på byen, jeg har hørt fra alle at det suger og er så kjedelig men det er FEIL, det er så gøy som man gjør det til selv. Om man bare vil sitte der å se sur ut så blir det såklart kjedelig, jeg vil danse hele tiden å snakke med folk, både kjente og ukjente. Synd jeg er den eneste av venninne mine som vil danse hele tiden, men kan forstå det ettersom de ble 18 lenge før meg og har vært ute mye mer. 

Jaja, noki klaging fra min side. I dag blir det betydelig roligere enn i går, skal bare være sammen med Mathias, så blir en bra søndag! :)

Elsker disse sangene, spilte de på repeat i hele går! To nye sanger fra Miley Cyrus, kan det bli bedre?

38 kommentarer
    1. Heiii!!
      Skal ut på torsdag, så lurte på om du kunne du skrevet eit innlegg om hva du kan blande Vikingfjord Bringebær/blåbær med, og noe du kan mickey finn med? Tips til gode driker ???

    2. Oi så slem den ene anonyme der var, synes hun asiateren var kjempe søt! Og ikke minst pen, husk at det å rakke ned på andre sitt utseende ikke gjør deg til en bedre person, anonym!
      Ha en fin søndag sophie!:-))

    3. er du virkleg ein av dem som vælj venna ette utseende?? woooow, sjokk da! Tviler på det er tilfeldi at alle vennan din er pene, det er allti en potet i vennegjengen, synd dere ikk har en, avslører deg så jævli ass;);););)

    4. Du burde virkelig se So Undercover med Miley! 🙂 Veldig søt kosefilm. Den minner meg litt om Mean Girl og Bring It On filmene

    5. herregud jenter. dere er flotte ass..hun asitaren og. virker som hun har gjort noe med de forferdelige øynebrynene hun hadde for noen år siden. jaja…dere er alle flotte. kos dere og lev livet. YOLO

    6. unnskyld mæ, men “decisions” er slettes ikke Miley sin sang. Borgore har laga hele sangen, inkludert sunget hele greia sjøl, Miley e bare i refrenget. Sangen brukte å være mye mindre Miley før, sia Borgore released akkurat samme sang bare litt tidligere, der Miley ikke va fullt så mye med. Som en fan av Borgore, eller ei “Borewhore” som det så fint kalles, blir æ så jævli irritert når folk sir det e Miley sin sang, når ho ikke gjor en dritt, bortsett fra å sønge litt i sangen og spelle i musikkvideoen…. Vet det her ikke bare e dæ, og ekke meninga å være slem mot dæ personlig, e bare at æ blir så frustrert over enkelte “smileys” som ikke kan gjør skikkeli research før dem gir Miley full credit førr sanga som ikke e hennes engang,

    7. ÅÅ jeg er så sjalu på hårfargen din! Du så riktignok bra ut før, men du ser helt utrolig STUNNING ut med det brune håret! Det passer deg utrolig bra:-) har hatt lyst til å farge det slik i to år nå.. skal endelig gjøre det i mars for første gang:-) wish me luck! Heldig som er 18 du… blir 18 på en FREDAG i USA på utveksling.. kan ikke engang kjøpe drikke lovlig da.. haha uff:-(

    8. herregud, så frekke dere er! Jeg synes dere dær hjemme burde begynne å tenke litt over hva dere skriver. Hvorfor kaller dere hun på bilde i midten noe så slemt? Det dere sier sårer. Plis, ikke sitt hjemme å skrive og kommentere ting dere ikke har peiling på! Jeg selv kommer fra Kina. Jeg blir såret om noen kaller meg kineser! De som ser ut litt annderledes enn deg selv, skal bli rakket ned på? Sårry meg, men synnes faktisk at det er tragisk at dere ikke gidder å vokse opp, begynne å gjøre noe annet enn å kommentere og kalle andre stygge ting! FOLKENS, VOKS OPP!

    9. Wow, kinesren burde virkelig fikse bryna sine. Det ser jo helt forferdelig ut!
      Det er forresten litt morsomt at du sitter og tviholder på flaska når det skal tas bilder. Oppmerksomhetssyk much?

    10. Hun kineseren børr gjøre noe med brynene de ser ikke ut og hun er ikke mye pen heller men hun er rett og slett feit og stygg som faen serriøst se da :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg