treg tirsdag

Dette er nok den tregeste tirsdagen noen sinne! Jeg har rukket å dusje to ganger, etter det har jeg bare vært plassert i sengen eller spist mat. Jeg personlig synes tirsdag er den verste dagen i uka og hundre ganger verre enn mandag, så det pleier å være en ganske slapp dag for min del. Oftest sitter jeg bare på badegulvet å kjører et lite “home-spa” med meg selv, rett og slett tar litt vare på utseendet mitt slik at jeg kan føle meg litt fresh – da blir jo dagen mye bedre! Jeg er allerede utrolig sliten etter denne uken, dagen i går var brutal og jeg tror ikke det blir særlig mye bedre.

Hadde forresten på meg min nye poncho fra sheinside.com på skolen i dag! Jeg ble helt forelsket i den, føler meg litt som lille rødhette i grå versjon, haha. Jeg kan aldri få nok av forskjellige ytterplagg, og fine kåper er det jeg liker best å kjøpe! Nå skal jeg vel legge meg i sengen og høre videre på min ”  chill-playlist “ på youtube som dere finner HER (det er en perfekt liste å ha på i bakgrunnen mens man er med kjæresten, bare et tips!)  

Vet ikke hvor den flekken midt på kom fra. . ? Den var ikke på ponchoen når jeg sjekket nettopp, haha! Mystisk . 

49 kommentarer

Siste innlegg