min lykkedag

God morgen, haha. . Våknet opp etter en powernap nettopp, når jeg skulle slå av alarmen tenkte jeg ” ååh, vil ikke på skolen!”, så det var deilig å innse at det faktisk enda er kveld og ikke skole på et par timer til! Har foresten vondt i hele kroppen. . . Vetafaen hva jeg har gjort, må ha hatt en ordentlig god treningsøkt i søvne haha. . 

I dag har virkelig vært min lykkedag! For det første har jeg spist sinnsykt mye godt, min kjære klokke som jeg fikk i julegave kom til rette etter å ha blitt sjelt i går OG i siste time på skolen i dag hadde noen sinnsykt deilige gutter danseoppvisning hvor de viste fram både mage og armer (og litt mer). God damn sier jeg bare, kan godt avslutte hver skoledag slik! 

Skal hoppe inn i dusjen nå og så ta outfitbilder til dere, blogges! 

Og nei, såklart viser jeg ikke nippel på bildet. . Slikt passer jeg jo på før jeg legger ut. Det er skygge! 

51 kommentarer
    1. Ahh digg med sånne dager! Avslutningen var ikke dårlig og jeg har selv klart å miste min Marc jacobs klokke som jeg håper kommer til rette også … Du er super sophie, og uansett ha du gjør så er du et forbilde. Folk velger jo hvem de skal følge eller ha som forbilder og du gjør det DU vil og hva DU ønsker! Stå på Sophie, ikke la noen idioter som er anonyme ødelegge noen dager for deg, du virker som et fantastisk og godt menneske 🙂

    2. har du ikke kjæreste lenger? Bare lurer altså:)
      Misunner deg utrolig mye! Spesielt på hvordan du fortsetter å legge ut bilder DU vil, uten å bry deg om andre sine meninger!! Du er utrolig heldig med det! 🙂

    3. utrolig teit å skrive det med de guttene på bloggen, DERSOM du fortsatt er kjærest med han gutten. sånne tanker kan du holde for deg selv hvis du er i et forhold

    4. Ida: Hun ligger på ryggen, dumma! da “faller” puppene til siden, men regner med du ikke visste det? lol.

    5. Til hu som skrev det med kjæresten: Det er ikke “teit” å skrive at andre gutter er kjekke selv om hun har kjæreste, det er jo fortsatt lov å syntes at andre folk kan se bra ut selv om man har en kjæreste. Det betyr jo ikke at du mener kjæresten din er mindre pen. Jeg hadde ikke brydd meg hvis jeg hadde en kjæreste og han sa at venninna mi så bra ut, jeg hadde ikke brydd meg for jeg hadde vist at jeg var den han hadde følelser for. Og hvis jeg hadde hatt en kjæreste hadde jeg fortsatt sagt at andre gutter så bra ut. Så hva er krisa ? Man er jo liksom ikke utro heller da.

    6. Jeg vet puppene legger seg mer “ut til sidene” men på tanke på at ho har såpass store pupper +silikon, burde det ikke være et så STORT mellomrom. Så må nok ha blitt litt fail ved operasjonen 🙂

    7. “OG i siste time på skolen i dag hadde noen sinnsykt deilige gutter danseoppvisning hvor de viste fram både mage og armer (og litt mer). God damn sier jeg bare, kan godt avslutte hver skoledag slik!”
      Wow, du har kjæreste og sier at du vil se på deilige gutter som viser frem deilige mager? Hvis jeg hadde kjæreste hadde jo ikke jeg likt at kjæresten min bare så på kroppene til andre jenter.

    8. Herregud, er helt lov å skrive det om de guttene! Gutter driver jo å snakker om hvor digg forskjellige jenter er osv, selvom man er i et forhold. Slik er hvertfall de fleste. Så det der er ikke noe ille å si. Har vel lov å synest at andre gutter er deilig! 🙂

    9. du vet at du ikke kan bruke pushup etter du har tatt silikon på ett halvt år? bare nevner det. de blri sikkert kjempefine når hevelsen har gått ned 🙂

    10. Poenget med bildet? Lurer bare, litt random og holde hånda over munn og ligge naken under dyna og flæshe tits.

    11. Du er veldig vakker !! <3 men du bli enda vakker ved og slutte og ta barbie dop 😉
      Men husk du et kjempe pen <3

    12. wow, så dramatiske folk skal være. tok meg tid til og lese kommentarene over. Noen av dere burde virkelig passe på dere selv, enn og gå rundt og tro dere er moren til Sophie. Hun er voksen, hun må kunne bestemme hva enn hun vil legge ut. Det er trossalt hennes blogg, så liker dere det ikke.. vell stopp og les bloggen hennes? Uansett, utrolig bra du har hatt en fin dag, sophie. 🙂

    13. Haha e så sykt glad før at æ ikke e ilag med nån av dåkker dramatiske småjente. Hallo, vest dåkker mene at typen dåkkers ikke skal få uttale sæ om utseende til andre jente syns æ virkeli synd på han. Det sir sæ sjøl at når ei jente ser en døds kjekk/fin gutt ikke tenke “oi han va ikke fin før æ har jo type” haha latterlig…

    14. Du e den finaste bloggeren jeg 4 EVER har sett liksom!!!!
      Du er så HELDIG!! Kan du legge ut video at du tar på løshåert ditt?
      Kan du bade med løshåert?
      I love your blogg!!:-)

    15. He he……pumpa opp leppa igjen? Går det virkelig ann å være så forfengelig…….synes faktisk synd på deg……

    16. Etter at jeg ble sammen med typen min har jeg ikke synes at det finnes noen andre kjekke gutter, menn og gutter jeg før synes var kjekke synes jeg ikke er pene mer i det hele tatt. Og til alle dere som sier hun må få lov til å si sånne ting; jeg vet med meg selv at jeg hadde blitt såret om kjæresten min skrev om noen jenter på skolen sin på den måten, og omvendt. Det er stor forskjell på å si slike ting om fks. en kjendis og om folk du lett kan komme i kontakt med privat. Tror Sophie selv er enig i at hun ikke hadde synes det hadde vært så kult om Matias/Mathias?? skrev at det var noen driiitdeilige jenter på skolen i bare bh.

    17. Herlighet, til Silje:
      Hva er det du tenker med? SELVFØLGELIG er det alltid noen man synes ser bedre ut enn andre. Selv om du har fått det kjæreste betyr ikke det at du slutter å legge merke til andre gutter – men du slutter å bli tiltrekt av dem. Men du kan ikke nekte på at du ikke synes noen som helst er fine lenger, da er det noe galt med deg. Da tør du bare ikke innrømme det, verken du eller typen din. For det er helt naturlig å synes andre er fine eller ser bra ut, selv om du ikke føler deg tiltrekt til dem på den måten som at du kunne tenkt å gjøre noe med dem – for du har jo kjæreste. Men å si at du ikke synes noen er pene i det hele tatt, HAHA. Beklager, men det blir for dumt. Lurer på hvor gammel du er, 15? Du kan ikke bli såret om kjæresten din synes noen andre er fine. Selvfølgelig er det ikke gøy å høre, men det er faktisk naturlig og dere kan umulig ha et så fantastisk godt forhold om ingen av dere får lov til å si noe sånn. Om du har ei kjempepen venninne og spør typen din om han synes hun er pen, hadde du blitt glad om han løy og sa hu var stygg?

    18. ingen som vet at du har stygge nippel ellr ikke kan ikke du legg ut mere a ! <3 helt naken liksom med hendene foran ! ?

    19. Jeg vil bare si at du er fantastisk!
      Du er en person som mange ser opp til, og det fortjener du! Du er nydelig.
      Stå på videre! Har virkelig troen på deg!
      U go Sophie<3
      Haters: Gi faen, har du noe slemt og si, så kan du holde munn. Få dere vekk fra bloggen hvis dere ikke liker den:)

    20. Unnskyld meg Therese, men hvorfor driver du snikreklame for klokker og ringer fra GLITTER?? Har du et samarbeid med dem som vi ikke får vite om?? Og hvorfor ligger du naken i senga?? Og hvorfor har du silikon-negler?? Og hvorfor har du egentlig Harry Potter dynetrekk?? Drøyt altså!!!

    21. Synes det er litt komisk at du sier “såklart viser jeg
      ikke nippelen”. Du viser jo praktisk talt alt, så
      en nippel eller to hadde ikke gjort noe fra og til
      på dette bildet. Just saying:p Liker bloggen din, men
      forstår bare ikke hvorfor du føler du må vise “alt”
      hele tiden. 🙂

    22. haha eneste du husker på å gjøre er å sikkre deg at puppene dine vises, å så vidt nipplene dine ! Vet du liker å leke deilig, but that just trashy

    23. Hadde ikke gjort noe om man så nippelen din , siden man ser alt annet uansett. Når du ser så jævla hore ut så kommer gutter bare til å bange deg og så stikke. Bare vent og se , kommer ikke til å ta lang tid før han kjæresten din forsvinner.

    24. Særriøst! Ka syns føreldran dine om at du lægg ut så sykt lettledde bilda av deg sjøl? På dissan bildan her flasha du jo så å sei brøstan dine

    25. Silikon kan være fint og restylane i leppene.. MEN når det blir overdrevet og ser veldig fake ut så er det etter min mening too much og ikke fint. Ser ut som mange bloggere i det siste slenger seg under kniven med engang de har fylt 18. Penger er makt og tydeligvis kommer det frem. Hvor ble det av naturlig skjønnhet?? Noe Sophie faktisk hadde,før plastic fantastic…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg