tusen takk!

Hei! Jeg kom hjem fra oslo seeent i går kveld, og sto derfor opp nå nettopp. Jeg skal snart farge håret mitt igjen ettersom jeg har fått så mye rødskjær og det passer ikke helt 100% til extensionene. . Og så er jeg så sulten, skjelver i hendene og venter på at mamma skal komme hjem med mat (hilsen hun som ikke kan lage mat selv og sulter ihjel når foreldrene ikke er hjemme).

Ellers vil jeg bare sende en stor takk til fine Hedda som hadde skrevet et utrolig bra innlegg om meg! Hedda er faktsik favorittbloggeren min, fordi hun har så mange dype tekster og det er der jeg henter motet ifra til å skrive slike ting selv. Jeg blir så utrolig glad når bloggere skriver positive ting om hverandre og bygger hverandre opp istedenfor ned, dette er jo en jobb hvor mange snakker dritt om hverandre og alle vil være best – så jeg føler meg heldig som faktisk har fått et par gode venner som driver med det samme som jeg, man forstår hverandre på en litt annerledes måte uansett hvor rart det høres ut. Dere kan lese innlegget hennes HER. Og en av de tingene hun skrev i innlegget fikk jeg til å tenke litt . . Dere vet når mødre på 40+ skriver drittkommentarer på min blogg, som for eksempel at jeg ser ut som en hore, er et dårlig forbilde og at barna ikke skal få lovt til å lese min blogg? Haha, da setter jeg litt spørsmålstegn ved at JEG er den som er dårlig forbilde, om mamma hadde skrevet horekommentarer til en jente på 18 år hadde jeg blitt så flau at jeg hadde flyttet ut hjemmefra, sånn seriøst. Sykt at voksne damer kan bli så sjalu.

Så må jeg bare slenge inn dette bildet av Hedda, ettersom hun er en av de fineste jeg vet om

52 kommentarer
    1. Alle som skriver noe negativt er ikke sjalu, de har kanskje bare levd litt lengre og har litt mer livserfaring og vet hvordan det virkelige livet er. De fleste klarer også og lage seg mat selv 😉
      Det er vel de færreste av de som er litt eldre som kunne tenkt seg å være 18 igjen 😉

    2. @Ano, la oss si at selv om de voksne som har egne barn (hvertfall skriver at de har det) og kommenterer at Sophie er hore ikke nødvendigvis er sjalu, så er de fremdeles mye dårligere forbilder enn henne! Fyfaen, hadde skammet meg sånn om jeg hadde en mor som satt og skrev dritt [da mener jeg nedsettende kommentarer, ikke bemerkninger om at det er sjokkerende at hun ikke kan lage mat] på blogger! Det bare demonstrerer hva slags kvalm person man er. Liker man ikke Sophie (eller hvilken som helst annen blogger) så la vær å lese, og for guds skyld, la være å kommentere dritt – hold dere for gode til det!

    3. kan du skrive om det å ta silikon om opperasjonen og hvor mye gram du har tatt ? 🙂 Er veldig nysjerrig for har tanken i bakhodet på å ta silikon selv

    4. @Ingrid, kan være enig i det du sier om horekommentarene, dette er noe alle; uansett alder, burde holde seg for gode til og hører ikke hjemme noe sted. Om voksne mennesker og da spesielt de med barn, kommenterer slike ting, så sier vel det mer om dem selv enn om selve bloggeren.

    5. Herregud Sophie, bare fordi mødre kommenterer bloggen din og mener du er et dårlig forbilde betyr ikke at de er sjalu? Man kan faktisk synes du ikke er et godt forbilde uten at det er sjalusi i bildet, idiot. De fleste ville nok ikke vært deg om de så fikk betalt for det sånn som du fremstiller deg.

    6. koffer sku 40 åringa vær sjalu på dæ??? å viss ho e en av de finaste du kjenn så kjenn du fan ikje mange fine.

    7. Du er flott du Sophie! Fortjener ikke de stygge kommentarene du får. De er ikke “konstruktiv kritikk”, men rett og slett slemme! Stå på, og vær deg selv, det er derfor bloggen din er så bra:)

    8. herregud, du er 18 år gammel. Du klarer fint å lage mate selv, uten at foreldre må komme hjem med mat til deg…

    9. WTF!!??? MØDRE SJALU?? PÅ DEG!??? seriøst!! de sier kanskje det fordi de orker ikke tanken på at dattera deres skal bli LIK som DEG da vettu!! og det kan jeg SKJØNNE faktisk… de dømmer kanskje veldig med å kalle deg for hore osv… MEN å være veldig lettekledd på bilder kan tolkes veldig desperat for dem da? MEN å si at man er SJALU på deg ? NEI ASS!! trukke det Sophieelise! 😛

    10. Hei Sophie! Dette er ikke meningen å være en negativ kommentar, bare sånn at det er sagt. Jeg er enige i flere som kommenterer her at puppene dine kan vær litt i det størse laget, enkelte bilder er litt for drøye og øyevippene dine er litt i det meste laget. MEN, jeg beudrer deg virkelig! Du er kjempe tøff og modig. Du tørr å stå for den du er, i motsettning til andre jenter, uansett hvor mye de sjalue jentene som ikke har noe bedre å ta seg til enn å kommentere hver minste ting de mener du gjør feil. Jeg beundrer deg for at du er den du er, uansett hva andre sier og mener. Håper du får en strålende dag, og ikke lar deg påvirke av de frekke og meningsløse kommentarene her på bloggen.
      Dette er min første kommentar på din blogg, selv om jeg har lest den i over ett år ca. Men jeg syns du fortjener ros for det du gjør, så jeg skal nå begynne å kommentere alt det fine med deg, fordi DU fortjener det! I mine øyne er du et godt forbilde, fordi du er deg selv 100% uansett hva. Og det er det som gjør deg til et godt forbilde. Hvis mødre mener at du ser for horete ut, kan jo de bare droppe å lese bloggen din og sperre den for ungene sine, ikke sant?
      Stå på Sophie! klem <3

    11. Pen blogg snygging! Min søster og jeg har en nettside som heter snyggtoppen.
      Du bør være der! Vi har et stort antall besøkende, som i sin tur kan bli din
      lesere og beundrere hvis du dukker opp på vår side 😉 ..
      Bare gå til siden og skrive at du ønsker å være me! ..
      http://www.snyggtoppen.tk

    12. For det første så vil jeg bare si til alle som kommenterer stygt osv. “If you can’t say something nice, don’t say nothing at all.” Jeg tipper alle de 40år gamle mødrene som kommenterer dritt her fordi de mener at Sophie er et “dårlig” forbilde, er skikkelig gode mennesker og da går jeg ut i fra at de forteller barna sine at de har kommentert at Sophie er hore osv, som da gjør dem til verdens beste forbilde! Take a look in the mirror! En hver mor vil vel at ungene deres skal slenge drit på nette, noe som faktisk er mobbing, det gjelder også det de skriver selv.
      Så til det jeg egentlig skulle skrive… Sophie er faktisk et godt forbilde for de aller fleste unge jenter! Selv om at hun gjør ting jeg kanskje ikke alltid er enig i, respekterer jeg hver eneste ting hun gjør. Folk kan gjøre feil og hun er faktisk et menneske hun også (sier ikke at hun har gjort noe feil, men hun har kanskje det i noen andres øyner). Sophie viser jenter rundt i landet at de skal stå for den de er og det de gjør. Hun viser jenter at de kan se ut som de selv vil uten at de skal la andre påvirke det. Hun viser jenter at selv om folk kommenterer stygt til dem så sier det mer om de som kommer med kommentarene. Hun kommer med sine synspunkt på forskjellige ting, men hun lar også folk få ha sin egen mening. Hun viser er stor styrke med hvordan hun takler alt hatet hun får! Jeg tror Sophie er med på å lede mange jenter i en riktig retning mot sine meninger og selvtillit!
      Det virker som om at folk fokuserer bare på det negative som da er det de er uenige om. Ja, Sophie har tatt silikon. Har noen av dere kanskje tenkt hva det gjør med Sophie i stedet for å tenke på at du må se et bilde der Sophie har større pupper en før? Hva viss Sophie aldri har sett på seg selv med bedre selvtillit før, men hva har vel det å si for dere? Jeg tenker selv at det er en grunn til at hun har tatt silikon, å det må man bare respektere! Sophie ser ut slik som hun gjør fordi hun har lyst til å se slik ut. 2 bad 4 you!
      Stå på Sophie! <3

    13. Tror ikke folk er sjalu, tror folk blir provosert over hvordan du framstiller deg selv som jente og som norsk. Greit at man skal ha rett til å si og gjøre stort sett hva man vil, men det å legge ut halvnakenbilder og provosere med vilje er i dagens samfunn ikke akseptert. Så tror heller du bare må prøve å venne deg til kommentarene og heller kanskje tenke litt over dem 😉

    14. Du er forbildet mitt Sophie! Elsker bloggen din og leser denn hver dag. Før fekk jeg ofte dritt- kommentarer om at jeg er bimbo, fjortis, tragisk, hore osv.. men du får meg til å ville blogge mer! Drivkraften din er helt fantastisk! Og ikke minst er du min definisjon av perfekt 😉 <3

    15. Enig, hvis man ikke liker noen trenger man ikke å gjøre noe særlig ut av det.. Og uansett så har dem ingen grunn til å være imot deg.

    16. Du er så pen Sophieelise, og jeg skjønner ikke hvorfor folk prøver å bryte deg ned med ordet “hore” og “stygg” osv. Du er jo så utrolig pen og du er jo ingen hore bare fordi du har silikon og har kun én kjæreste, jeg tror faktisk ikke at de idiotene vet hva ordet “hore” betyr, hore er ei som selger for ja du vet, ikke ei som er penere enn deg selv og har en kjæreste!! Så du burde virkelig ikke få slengt hore kommentarer etter deg, du fortjener ikke det og du er vakker! Stay strong beautiful 🙂 <3

    17. Du er utrolig nydelig Sophie! Du fortjener ikke å bli kalt “hore” og “stygg.” De er kun sjalu på deg, ganske sikker! Du bestemmer selv hva du skal gjøre med livet ditt! Foreldrene som kaller deg et dårlig forbilde for barnet sitt, og sier at du er “hore,” er et dårlig forbilde selv.
      Du fortjener ALT det positive du skal få, ikke det negative. Ingen fortjener noe negativt, ikke du heller! Stay strong!

    18. Du er like pen! Du liker konstruktiv kritikk, sant? Du er nydelig, så jeg elsker når du viser bilder uten så mye sminke! 🙂

    19. Så snilt av henne å skrive det! Du er ett fantastisk godt forbilde, Sophie. At du ikke spiser kjøtt, blant annet, utrolig bra<3 🙂
      Så teit av disse 40+-mødrene.. Åhh, så irriterende. Det virker som om det eneste de bryr seg om er søndags-fjellturer og å gå rundt uten kroppspleie og sminke, og klage på yngre.. :s
      Det er opplysende nok ikke alle som har fått helt utvikla hjerne, selv når de er så gamle.
      Du er fantastisk, Sophie! Ser virkelig opp til deg 🙂

    20. Hei! Lurer bare på når du tok silikon? Var det når du sa at du hadde blitt solbrent i solarium så hadde du egentlig tatt silikon? lurer veldig

    21. Tviler på at du leser dette men … kunne du lage en video hvor du lærer/snakker tysk? Det hadde vært SUPER kult.

    22. Sjalu? Du har begynt og få bra selvbilde nå i og med at ALLE er sjalu på deg inkludert mammaer til lesere? Nå må du serriøst roe ned litt her, du fikser kun etter komplimenter og fine kommentarer og klager på at folk skriver dritt? Det du ser på som dritt er kunstruktiv kritikk og noe du faktisk burde lese og ta til deg!! Og jeg er helt enig med mødre, jeg hadde ikke latt ungen min sitte og leser ikke bare din blogg med slike “rosa” blogger hvor alt går i operasjon av pupper, solarium for alle penga, restylane i det ALLER største lager og lettkledde bilder! Det er klart 14 åringer blir påvirket, vi lever i 2013 og presset på å være brun, ha størst pupper og best utseende og best kropp er STOR!! Du er ett forbilde for mange ja, men overhode ikke ett bra forbilde! Ja man skal være segselv, men er man det når man legger seg under kniven og fikser på alt? Greit nok at så og si alle jenter har vært gjennom en “oversminka” periode! Men det er for det første ikke pent og de aller fleste kommer over det stadiet hvor det å være naturlig og ha ekte varer og ikke se helt plastisk ut er det som gjelder! Ja alle vet du mener det ikke er å være lettkledd når man har på seg bikini for det har man jo også på stranda, alle har bikinibilder av segselv, men å fokusere på pupper rumpe og lår, hva er greia med det? Enda mer press for de som ikke har fått de største puppene eller den sprettrumpa.. Skal 14 åringer bli påvirket av deg for å ta silikon og restylane og se fake ut når de allerede ser bra ut som de er og ikke trenger å fikse på noe?
      Så nei sophie, det er ikke så mange som du tror som er sjalu på deg, og det vet så og si alle som leser her utenom degselv. En dag ser du degselv i speilet og angrer! ! TRUSTME

    23. Hahaha, det handler ikke om sjalusi, kjære vene.
      Det handler om bunnløs fortvilelse med tanke på hva som skjer med unge jenter.

    24. Det er kanskje ikke alle kommentarene dine som burde ha blitt skrevet slik de har blitt, men etter tid burde vel du ha skjønt hvordan bilder og innlegg kan skape reaksjoner. Derfor synes jeg at det er litt merkelig hvordan du klarer til alle tider å se deg nødt til å fortvile deg over det, til alles plage.

    25. Du er virkelig bra dum!! Sjalu??? Hehhh… Må gå an å si meningene sine Sophie uten at man er sjalu, ånei de fleste synes ikke duckface og plastikkpupper er noe å være sjalu på. Veit, sannheten svir nå jævlig… Er ikke sjalu, synes bare synd på deg.

    26. må le av kommentaren ovenfor her, “henrik” 🙂 rett og slett tragisk å dømme folk man ikke en gang kjenner. inegn av leserne til sophie kjenner hu foruten om bloggen, så ti still “lille venn” :*

    27. Hei Sophie ! Jeg vil bare si at for meg, så er du et forbilde. Ikke fordi du har fin kropp og et pent ansikt, men jeg har stor respekt for deg og det du har opplevd av drittslening på bloggen. Synd at vi skal leve i en verden full av respektløse mennesker som ikke er annet enn sjalu på deg og bloggen! Selvtillit er ikke noe alle har desverre.

    28. Det er overhodet ikke rart at folk slenger dritt tel deg,sofie.det gir jo uansett penger i kassa til deg..for jo mer dritt slenging du får det betyr flere lesere.er det ikke dette du prøver og oppnå med og legge ut innlegg som både provoserer og irritere??????? kommer med dobbelmoralske meninger,legger ut omentrent nakenbilder av deg selv osv,osv..også går du rundt og tror at alle er misunnelige på deg?????? hæ?? sofie..en ting du kan ha klart for deg; du fins ikke pen.du ser ikke ut med de oppblåste leppene dine,store hodet ditt og den pittelille kroppen din.i tillegg har du fått operert inn sillikonbryster som ikke så spesielt bra ut.du har verdens korteste bein.du har jo kropp som en 12-åring.bloggen din er drit kjedelig og du fortjener ikke og ligge så høyt oppe på topp lista med slike kjedelige innlegg-du ser jo likens ut på alle bildene du tar av deg selv.få deg et liv.hvis du tror at dette er noe du kan leve på for resten av livet så må du tro om igjen.du driter deg ut offentlig og blir og få problemer og få deg en vanlig jobb når den tid kommer.kom deg ned på jorda. JEG misunner deg hvertfall ikke.

    29. Gi dere nå! Hun mener jo ikke på en selvgod måte at dere er sjalu på henne, hun mener bare at når godt voksne kvinner tar seg tid til å lese å kritisere bloggen til en 18 år gammel jente så virker det jo som om de nesten er litt sjalu pga. oppførselen deres. Jeg syns det er så stygt at dere skal kritisere og snakke stygt om stakkars jente, la henne være seg selv! Dere kritiserer og sier hvor overfladisk hun er, men hun kritiserer ingen enkelt personer, det er jo DERE som gjør det.. Så i mine øyne er det alle dere som sier sårende og frekke komentarer som er overfladiske, hva får dere ut av å være slem? La henne være seg selv, dere kjenner henne ikke så dere har ingen rett til å dømme henne, dere trenger ikke å være enig i alt hun sier og mener, men det gir dere ingen rett til å være ekkel mot henne.. Voks opp, hvis dere absolutt må være kritisk, så si det på en finere og høfligere måte!

    30. Jeg skjønner poenget ditt med dritt kommentarer fra mødre, de bør heller skrive ting på en hyggelig måte. Men, Sophie, jeg skjønner at de reagerer når du f.eks legger ut bilde av deg selv i gstreng i sengen når du ligger ved siden av en gutt. Du må huske at du faktisk er et forbilde, enten du vil det eller ei.
      Leser bloggen din hver dag, så er ikke noe vondt ment 🙂

    31. Jeg kommenterer bloggen din anonymt, men jeg kommenterer aldri stygt. Har ikke grunn til det heller. Du er utrolig nydelig og du har etter hva jeg vet en fantastisk personlighet! Elsker å lese bloggen din og du er absolutt et forbilde, og grunnen til det er at, ja du er deg selv. stå på sophie!

    32. Haha, jeg heter også Hedda!!! Så når jeg så bloggen skjønte jeg ingenting, men så gikk jeg inn på den, og skjønte alt!!!!! Haha, rare meg!

    33. hmm..du vet at du slenger dritt no?
      assa ingen er sjalu på deg , vetu.
      du sier at du ikke er falsk..
      du har silikon , fake neiler , bruker sminke, bruker exstison eller noe sånt.
      jeg trur damer ikke er sjalu !!!
      kansje du burde legge ned bloggen ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg