stress

Åhhh. . Dette er en sykt dårlig periode for meg, jeg har så mye stress inni hodet mitt. Hver eneste dag skriver jeg opp en liste på telefonen over ting jeg må huske å gjøre, kjøpe, bestille, blogge om, mailer jeg må svare på, lekser jeg må gjøre, ting jeg må rekke. Jeg får aldri sove fordi jeg ligger å planlegger morgendagen i hodet hver eneste natt, det er så utrolig kjipt!! Jeg har det jo egentlig sykt bra og ikke noe stort jeg kan klage over i livet, men jaja. . Jeg tror at det kommer til å bli mye bedre når denne uken er over. Noen som kjenner seg igjen?

Sitter nå å drikker en kopp kakao, mens jeg ser på “10 ting jeg hater ved deg” som går på tv 2 bliss. Skulle egentlig legge meg, men så setter jeg meg ti sekunder forann tven så ender det med at jeg bare ikke klarer å gå, denne filmen er jo faktisk veldig bra! Vel vel, nå skal jeg snakke litt med pappa og planlegge en del greier, etter det må jeg nesten bare lukke øynene å prøve å få litt søvn. Goodnight!

29 kommentarer
    1. jeg sitter hver dag og håper på et skikkelig innlegg med flotte bilder av deg, bloggen blir så dyster uten deg..

    2. Nå vet du hvordan det er for oss med ADHD, bare at vi går rundt å tenker på alt hele tiden. Planlegger, finner ‘problemer’ som kommer til å oppstå og tenker ut løsninger til de, aldri fred å få i hodet og bare stress…
      Litt annerledes når man har ADHD da, jeg personlig har ihvertfall begynt å venne meg til det. Men fyfaen, det er stress uansett.. !
      Sååå vær glad du bare har dette i perioder, og ikke som er permanent greie!!

    3. Hvorfor såå depressiv Sophie? Du smitter leserne dine med alt dette negative som skjer i hodet ditt. Begynn å blogg positivt igjen, slik du gjorde for 5-6måneder siden. Bloggen din er tross alt levebrødet ditt der du tjener tusenvis av kroner i uka. Digget bloggen din, men nå vet jeg ikke lenger.

    4. Nam! Nå fikk jeg skikkelig lyst på, kansje jeg lager meg noe varm sjokolade litt senere! 🙂
      Er så glad for at du begynte å blogge mer enn hva du har gjort de siste dagene, eller ukene!
      Å lese bloggen din er dagens høydepunkt for meg. Jeg blir så skuffet når jeg går innom bloggen din etter en hel dag også står der enda bare det sammme innlegget som jeg leste dagen før…! Så jeg håper for Gudsskyld du ikke gjør det samme som TCMN, hun blogger så sjelden at det ikke blir gøy å følge henne engang!
      Ellers ha en fin dag! 🙂 <3

    5. Det er sann med me også jeg lager ein liste som denne:
      1.rydde
      2.besøke folk
      3.gjøre lekser
      osv…
      og det gjør jeg heletiden og det er så plagsomt!!

    6. Kamille...BFFSAKNGILAL. (BEST FRIENDS FOREWER, SOM ALDRIG KRANGLER NOEN GANG I LØPET AV LIVET )<3<3<3<3<3<3<3 sier:

      RETT I KOPPEN ER DRIT DIGG, herregud lizzzzzzzm!!!
      Jeg er stressa i dag, TOOOO, lykke til, hvordan går det med deg og nussebassen din, kan du skrive et inlegg om det….
      Jeg ønsker at du kan legge inn et inlegg med noen av de fineste klærne dine, og sminken du bruker!!!
      jeg vil bli som deg, du er drit pen!!!!!
      håper du leser kommentarene jeg skriver!!!
      HILSEN KAMILLE DIN ALLER STØRSTE FAN, TA VARE PÅ MEG SÅ LENGE JEG VARER, SÅ SKAL JEG HJELPE DEG MED Å TA VARE PÅ PLASSEN DIN PÅ TOPPLISTEN, SÅ LENGE DET VARER…..
      JEG KAN TA VARE PÅ DEG OGSÅ, HVIS VI EN GANG BLIR BFFSAKNGILAL. (BEST FRIENDS FOREWER, SOM ALDRIG KRANGLER NOEN GANG I LØPET AV LIVET )<3<3<3<3<3<3<3

    7. Ja, jeg kjenner meg så igjen. Det er livet mitt. Det høres kanskje dumt ut, men jeg blir kjempestressa bare jeg skal kjøpe noe på butikken. Planlegger hele tiden, skriver ned, og krysser av når jeg endelig er ferdig med det og det arrengementet.

    8. du vet forside bilde ditt sopie du ser gravid ut og jeg tror di fleste er enig med meg ! ? elr kanskje du er feit pågrunn av du ikke trener så mye lenger ? har jeg rett elr ikke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg