fat mama

Sitter nå og leser i boka jeg jobber med i særemnet, til dere som ikke vet hva særemne er – lucky you. Jeg liker egentlig å lese, men når jeg vet at jeg må analysere boka og jobbe masse med den i ettertid mister det jo litt av sjarmen.

Senere i dag tenkte jeg å lage et innlegg som dere har etterspurt, nemlig et litt mer personlig innlegg med meninger som jeg brukte å ha mye av før! Det er en ting jeg har tenkt på mye i det siste, etter at jeg fikk mange kommentarer om at jeg har blitt feit. . Da fikk jeg mye inspirasjon til hva jeg kan skrive om nettopp det! Er det noe dere vil lese om da?

I mellomtiden tenkte jeg å tipse dere om denne fantastiske sangen! Jeg døøøør helt på 4:09, Justin Bieber mixet med rack city? Ja takk!

53 kommentarer
    1. Elsker når du skriver om dine egne meninger! Blir så inspirert når toppbloggere som deg ikke kun skriver om shopping, men også om hva de virkelig tenker om forskjellige ting. 🙂

    2. Hei! Jeg leser bloggen din hver dag, og liker den! Når jeg ser det er noen som kaller deg feit, som veier 44(!!!)kg. Så tenker jeg, “hva i alle dager er JEG da??” Jeg er 1.75 høy og veier 75kg… hvordan tror du jeg føler meg? Jeg føler meg KJEMPEFEIT. Overvektig. Udugelig. Det er noe jeg tenker på hver dag pga. at jeg leser dere toppbloggere, som knapt veier 50 kg. Jeg har til og med vurdert å slutte og spise pga dette… er jeg feit?
      Håper gjerne du kan skrive ett innlegg om det ja 🙂

    3. OKEI, nå ble jeg forbauset. Feit? Du? Det er du ikke, du er drit tynn og du har den kroppen alle jenter drømmer om. Så jeg skjønner ikke hva folk mener med det. STÅ PÅ!
      DU er perfekt, elsker bloggen din!

    4. vil gjerne ha et personligt innlegg :)) elsker hvordan du klarer å skrive ned følelsene din ! btw. du er så langt fra fet som det går ann !! elsker virkelig kroppen din <3

    5. Hva faen, feit??? du er tynn og jeg synes kroppen din er nydlig!!
      Btw: jeg syns det er kjekt å se på bilder av deg og vennegjengen din (ikke pedo ment), når du va 14 og oppover.. OG du var ikke stygg som 14-åring! 😀

    6. Du er søren meg ikke feit, de som skriver det er misunnelig fordi du er perfekt som du er! Ikke bry deg om stygge kommentarer, fokuser på de positive, det er de som betyr noe:) Du er perfekt som du er sophie!
      Forresten veldig bra sang! takk for tipset:)

    7. 44 KILO…ja,ja,du er skikkelig overvektig vil jeg si…strengt tatt er du for tynn og smal,så noen kilo opp i vekt skader ikke.

    8. Du burde se deg selv i speilet å undersøke deg selv! Rompa, magen å lårene dine er jo perfekte! Du er tynn og har en veldig fin kvinnekropp! Folk som kommenterer om at du er feit mener jo at de som har anoreksia er en perfekt kropp, slik at ribbeinene synes å det ser ut som om dem har sultet i flere år. Ikke bry deg! Du er perfekt slik som du er nå sophie, jeg misunner kroppen din! 🙂

    9. Jeg vil gjerne at du kommer med det innlegget.
      Jeg selv synes ikke du har blitt tykkere, men det er bare etter at du tok silikon som får deg til å se tykkere ut..

    10. koffer ska du skriv om at folk kalla dæ feit? du å æ å dem veit innerst inne at det ikke sant.. så ka der e å skriv om egentli?

    11. Marte: Du trenger ikke å sammenligne deg med andre! Hater når folk ikke har sine enge meningen men hører bare på hva topp bloggere og andre sier.. Hvis du synes du er feit, så trenger du ikke la vær å spise, men heller begynne å trene!

    12. Blir faen meg forbanna. Du er ikke feit!
      Det håper jeg du vet, for det er du virkelig ikke!
      Det er bare folk der ute som er misunnelige der ute, og prøver å ødelegge selvbildet ditt. Er sånn de får selvbilde selv, ved å knuse andre sitt selvbilde.
      Stakkars mennesker… Som ikke har noe bedre å gjøre…
      Jeg digger deg Sophie! Og du ser JÆVLIG bra ut! Den sprettrompa, store pupper og flate mage, ja, du har jo rett og slett drømmekroppen!

    13. Hvor får du kommentarer på at du er feit? Jeg har aldri lest noe slikt. Du sa jo også at du ønsker å legge på deg, fordi du var for tynn. Og du er obviously ikke feit. Så hvis noen har kommentert at du har lagt på deg, så er det jo et kompliment.

    14. Du skal vite at du ikke er feit i det hele tatt, og at du har en fin kropp sånn som den er!:)
      Hørte på hele sangen, kjente nesten igjen alle sangene, elsker den!!

    15. Du er ikke feit i det hele tatt Sophie – du er tynn. Du har også veldig fin kropp så ser frem til et fightback innlegg! Står ved deg!

    16. Ikke hør på de drittungene, som sliter noe jævelig, som sier at du er feit! Dette er ikke noe jeg bare sier, DU HAR DRØMME KROPPEN! jeg skulle ønske jeg hadde din kropp, så sykt! du har kjempefine pupper, tynn, dritpen, og siden du ikke er sånn kjempehøy(som meg), kan du gå med høye heler! du er så heldig, screw de jævela køddene som sier at du er feit

    17. du feit? hva er jeg da? sykelig overvektig? Nå vet ikke du hvordan jeg ser ut, men har aldri sett på meg selv som feit, Og jeg har mye mere fett på kroppen enn deg. Jeg tror kanskje du har min drømmekropp<3
      Men et slikt innlegg tror jeg likevel ville vært intressent

    18. Har lyst til og lese om det, men hvem i H****** er det som sier du begynner å bli feit…! Du er fa** ikke feit du er helt perfekt å nydelig å ikke feit!!!
      Du er perfekt nydelig å bare best♥♥♥♥

    19. Feit? Jaja, noen har visst et rimelig pussig syn på idealkroppen… Må si du er en utrolig inspirasjon! Beundrer virkelig både deg og kroppen din, virker virkelig som du har bein i nesa! Stå på 🙂

    20. Der gjør du det IGJEN!!! Henger deg opp i enkelte kommentarer, og lager deg et innlegg senere hvor du “fisker” etter komplimenter fra lesere. Fy søren så utrolig manipulerende du er. Du burde jo egentlig bare ha ignorert sånne kommentarer, enn å hause det sånn opp med å lage et innlegg om det. Orker ikke å lese bloggen din lenger, for i det siste har det blitt for mye av at du henger deg opp i negative kommentarer og lager et innlegg, bare for å få bekreftelse og fisking etter komplimenter. Blir du aldri lei av å søke bekreftelse??

    21. Og hvis noen mener du er “feit”, så mente de sikkert bare det at du ser litt større ut fordi du har fått større pupper. Og det er jo naturlig..

    22. du har drømmekroppen <3 når jeg trener er det du som inspirerer meg til å fortsette;);) Uten deg hadde jeg nok ikke sett ut slik jeg gjør:) vil gjerne at du skriver det innlegget <3 jeg gleder meg alltid til å lese de innleggene når du deler dine meninger<3
      Du er forbilde mitt og jeg har lest bloggen din hver dag siden du startet å blogge<3 den dagen du slutter å blogge kommer til å bli en katastofe for meg :(( men du må vite at du ser fantastisk ut å at jeg ELSKER bloggen din<3
      Klem agnes<3

    23. jeg vedder på at det er du som kommentere alle her sophielise siden du sier selv at du tror du er feit liksom !?Mye å ta i – mye å være glad i ! helt eing hva så om folk er feite elr tynere enn andre enste som teller er personheten!!

    24. hahhahah, man er ikke feit hvis man veier 44 kg? veier 45 kg sjæl, og jeg er undervektig? ååshittaass, jeg er så feit! mest latterlige jeg noen gang har hørt, og man er ganske fucka i hodet hvis man kaller en jente feit! du er sterk sophie, digger deeg

    25. Du har fått maks 10 kommentarer på det det siste halvåret. Hvor MANGEN har du ikke fått om at du har drømmekroppen og at de skulle ønske de hadde kroppen din? Er så teit at du tar til deg sånne småting som muligens 1% av Norges befolkning mener. Og en ting du kan tenke på er jo at du må da være satans tynn, når kneskålene dine er større en låra og selve benet – i’m just sayin’. Så nei, vil ikke lese om det dumme kroppshysteriet gang på gang. Tenk litt på hvor mye kroppsfokus du har på denne bloggen fra før av!

    26. Jøsses, hvor oppmersomhetssyk er du egentlig. Du fisker ett komplimenter som faen,sånn som på det forrige innlegget. Skaff deg et liv liksom. Kunne ikke sagt det bedre enn komentaren som kom inn 19.05

    27. Fy søren så bra musikkvideo! Daniel Kim er jo bare råbra!! Kunne du kanskje ha lagt ut flere sånne musikkvideoer, altså, om du er noe du virkelig digger? Hadde vært litt gøy å se hva type musikk og sånn du liker! 🙂

    28. Tykk, hva i…?! Du må skjønne at de bare vil psyke deg ned på en eller annen måte. Du har en dritbra kropp, og er LANGT ifra feit. Hvafaen… stakkars folk, haha! 🙁

    29. Hvafaen? Du er vertfall ikke feit. De som sier du er det er helt syke i hodet. Du veier jo 44(vertfall UNDER 50) og du er 18 år.. Jeg er 14 og veier 50… Dere får komme å kalle MEG feit heller.
      Du har utrolig fin kropp, Sophie! Håper du ikke føler press på å slanke deg. Du har en kropp tusenvis hadde gjort alt for å få.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg