kvinnelig sjarm

Som sagt er jeg enda i feriemodus, og sekundet jeg kommer hjem fra skolen er jeg så trøtt at jeg nesten vil spy og må bare legge meg ned et par minutter (eller timer). Har noen av dere opplevd at man er halvvåken, altså man sover men er våken likevel. .? Vanskelig å forklare, men slik har jeg iallfall hatt det de siste nettene. Men nå har jeg ikke sovet etter skolen slik at jeg forhåpentligvis får sove i kveld, og kan funke som normalt igjen.

Haha, her får dere noen litt mindre pene bilder.. Den kvinnelige sjarmen er på topp ser dere!

Toppen jeg har på meg er fra chiquelle.com 


 

Akkurat nå sitter jeg i stuen og drikker litt smoothie i godt selskap av Amanda! Jeg har hatt lyst på smoothie så lenge, jeg elsker når den er så tykk i konsistensen at man kan spise den med skje. Mmmmm! Vil dere ha oppskriften, kanskje?

Høres senere, og igjen – beklager for den dårlige oppdateringen. Lover å gjøre det godt for dere!




70 kommentarer

Siste innlegg