love

Hei dere, beklager for at oppdateringen kommer så sent! Men jeg har sikkert skrevet dette innlegget 5 ganger uten å bli fornøyd, noen ganger er det faktisk veldig vanskelig å formulere hva man har gjort iløpet av en dag. . Spesiellt når man ikke har gjort noe særlig annet enn å være på besøk hos kjæresten og nå er han hos meg og skal sove her. Han sitter å maser på at jeg skal blogge fordi “fansen venter på et anlegg” som han sa. . (han mente innlegg, såklart).

Vi begynner på skolen i morgen så tankene mine har såklart vekslet mot det i hele dag, gruer meg til å stå opp tidlig. I ferien har det vært tungt å stå opp klokken 14:00 så skal bli spennende å se hvordan jeg klarer meg klokken 07:00. Så må vel sove nå, sammen med Mathias. Verdens beste måte å avslutte dagen på ♥

 

verdens fineste

58 kommentarer
    1. I knew it! 😀 Gratulerer så masse! Blir så glad på andres vegner når de er glad og har funnet seg kjæreste! <3 Sykt søde dere er! ^^,

    2. åfyfaen.. heldigen !!!!
      hva skjer med at alle Harstad gutter er så fine.. bodde en nordnorsk en her også, men han flutta, uheldigvis

    3. Har du sagt tidligere at du er sammen med noen eller så er det jeg ikke følger så godt med??? Btw dåkk va søte<3

    4. har dere pult a ? hva skjer med harstad-guttene har så småe pikker a ? ey sopie du ha black mamba

    5. Hva synes han om klesstilen din på nyttårsaften, da? Kan tenke meg at han var skikkelig stolt…! Sikkert kjempefornøyd med at hele Norges befolkning under 16 og over 50 har sett de nye puppene dine. Kult å ha dame som kler seg som en hore og gjør seg selv og kjæresten sin til noen alle ler av!
      -Mats K

    6. Søte! Heldig du som har type, unner alle som har et forhold det bra, men skulle ønske jeg også kan bli like heldig engang.
      Syns det er morsomt og lese bloggen din,men syntes du skal trappe litt ned pã duckface-bruken:) sier det bare for ditt eget beste og ikke for og kritisere:) jeg er en jente på din alder og tenker bare og si meningen uten og virke negativ:) lykketil.med forholdet og bloggen videre, håper ikke noen av leserne prøver ødlegge for deg og typen,mange sjalue og spessielt sjalue jenter der ute, som ikke tåler at andrr lykkes! Hilsen fra jente i oslo:)

    7. Så nydelige dere er sammen! er de og med de over Harstad gutter er fine! Her hvor jeg bor er det bare drittsekker.
      Håper dere får et langt forhold ^^

    8. Håper du har en bedre dag, men du må desverre tåle kritikk såvel som ros. Du er et ærlig menneske, og du har ærlige blogglesere. Jeg skjønner at du hadde veldig lyst til å vise frem de nye puppene dine etter å endelig ha fått av den hold-bh’en som måtte henge på i evigheter, men å fremstille deg som du gjorde var forkastelig. Jeg håper inderlig ikke du gikk ut sånn heller, for pent var det ikke.
      Du kan ikke stille deg så lagelig for hugg, for så å gå i kjelleren når det hugger til. Du vet bedre enn som så, da er det selvpining eller ignoranse som motiverer deg? Noe svar fra deg kommer det aldri, men jeg håper du er klar over dette allerede.

    9. Heeeeelt enig med RIZ, kunne ikke sagt det bedre selv! Trodde det holdt når Stine Mari la ut det bilde av deg i bikini fra siden… Håper ikke du er så TETT i hue som du virker!

    10. Hei! Jeg leste på bloggen din for lenge siden at du trengte hjelp med redigering av bilder. Så jeg lurte på om du fortsatt trenger hjelp. En kompis av meg melder seg frivillig for å redigere bildene dine.
      Kan du svare på dette spørsmålet i et innlegg, siden det er stress å bla gjennom alle kommentarene dine. Eller så kan du svare meg på facebook.

    11. “kjerlaik i luftå!!!!!!”
      LOVE LOVE, from me to your blogg…
      Håper du leser kommentarene dine!!!!!!!!!
      Den 23 desember var sikkert en fantastisk dag!!!!!
      Jeg har en kjereste, han heter Linus, han er drit pen, men ikke penere enn deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Kjeresten din er også penere enn Linus`min…
      Love bratz utsende dittt<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    12. Tatt sillikon? Du har fått større fastere pupper, alltid hatt lyst på det, går ikke med bher under kjoler og bruker sports bh? Jeg syns det er helt greit men syns du kan være ærlig med det. Stå fram for det du har valgt. Er du ikke fornøyd, står du ikke for det du har gjort? Du er forresten veldig pen og flink blogger, ett forbilde!

    13. Skjønna ka du mente i det forrige innlegget med at alle/de fleste har noe negativt å si hver gang man stilla sæ opp til å ta bilda av outfit, spesielt når man faktisk har puppa !! Har vært 85C lenge nu og æ e bare 15 år, det e vanskelig å finn noe som passa da og som ser fint ut uten at noen skal kommenter det.. Stå på Sophie 🙂 Cuz sometimes we just grab our boobs beacuse, well we can 🙂

    14. hvorfor sier du ikke bare at du har tatt silikon? er bedre å stå for det du har gjort og være ærlig, det sparer deg for mange drittkommentarer

    15. Så søte dere er! 🙂
      Men jeg bare lurte på en ting, hva synes kjæresten din om at du kler deg så utfordrende som du gjør? Liksom, ikke for å være frekk, men det eneste du ikke har lagt ut på bloggen er vel musa og brystvortene?

    16. Ey drittunger, sjalu eller?
      For det første hvorfor må hu fortelle dere alt, bilder sier alt kjære søte små
      Det å komme med dritt kommentarer hvorfor? For å føle dere bedre?
      Og hvorfor i helvete kalle hu hore? Før dere kaller noen hore så burde dere kanskje finne ut hva hore er. Hore er en som er på gata og selger seg å får penger for det. Det er en hore, jævla tullinger! Denne jenta er langt ifra en hore, hu er da faen meg ikke på gata og selger seg!

    17. Så søtt!
      Du fortjener virkelig en som tar vare på deg. Er utrolig glad på dine vegne at du endelig har fått en. Og de som klagde på antrekket ditt til nyttårsaften, er bare sjalu. Du må få velge akkurat det DU vil, fordi som du sa, alle er forskjellige, og liker forskjellige ting! Håper du har en fin dag videre, klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg