..

Har en ganske dårlig dag, klarer ikke å gjøre noen ting. Den verste følelsen i verden må nok være når man føler seg helt tom på innsiden, ikke glad, ikke lei seg. Bare tom. Men når året starter så kjipt så kan det vel kun gå en vei, og det er oppover ♥ Derfor trenger jeg en liten pause fra blogg, pc, mobil og alt i kveld, så snakkes vi i morgen!

Trenger litt filmtips fra dere slik at jeg blir i bedre humør, så kom gjerne med tips på litt feelgoodfilmer som kan gi humøret mitt en liten løft!

Tumblr_m42nrfhy7z1rpt2juo1_500_large

Tumblr_lgauvavkep1qa4th6o1_500_large_131710705_large



102 kommentarer
    1. sånn har jeg og det!
      filmtips:
      john tucker must die.
      twilight breaking dawn part 2.
      TED.
      Cop Out.
      loveyourblog <3

    2. så akkurat på the Hot Chick! utrolig søt jentefilm! 😀 eller john tucker must die, the holiday, tower heist, ferris buellers day off, the eagle, pretty woman, Ted! 😀

    3. Håper du får en fin dag Sophie!håper det går bra med deg vennen!Skrekk film,romantisk komedie/film,guttefilm/jentefilm!!:)

    4. Her er noen filmer jeg liker:
      – LOL
      – Tina & Bettina the movie
      – Did you hear about the morgans?
      – Bad teatcher
      – Brides maids
      Håper du blir i bedre humør, nydelige deg!

    5. kos deg med film Sophieeee!<3
      digger bloggen din, syntes litt synd på deg ved det som skjedde forrige blogginnlegg da alle kommenterte at kjolen du hadde på var liten ,menmen trur ikke du bryr deg om de ;D

    6. ikke rart han blir sur med tanke på oppførselen din i går…..
      se freaky friday som du liker så godt<3

    7. falt puppene dine ut i går? :/ huff. Håper du føler deg bedre snart 🙂 eventuelt lærer og kle på deg!:)

    8. En helt fantastisk film jeg ambefaler deg å se da, er Notting hill. Har sett den ihvertfall 14 ganger, og blir i like godt humør etter hver gang! Den er så søt

    9. Hei, Snuppa! Har et spørsmål til deg ang. extensions. Jeg har tenkt å kjøpe Clip On fra luxushair.com, men jeg lurer på: hvis jeg bruker løshår og bruker feks. hestehale, vil “spennene” da synes?
      Tenkte å spørre deg, ettersom du sikkert har litt peiling 😉

    10. haha, wow, det er morsomt å se på kommentarene dine! Man merker så sykt hvem som er sjalu.. !
      Uansett, stå på sophie! Du er ei råtøff, smart og nydelig jente!
      Easy A, er kjempe morsom, eller crazy stupid love, det må være en av de beste filmene jeg har sett!

    11. Flipped ! den er så søt, og den får deg til å føle deg så mye bedre! har vært mange ganger i samme situasjon som deg, og det er en sånn film som sitter midt i blinken 🙂
      Håper du føler deg bedre

    12. Hei snupp! Vet hvordan du har det, har hatt det på samme måte de siste dagene… Huff. Men du har rett, det blir bedre <3 Håper du føler deg bedre, snart.
      John Tucker Must Die er jo alltid en vinner 🙂
      Pitch Perfect har jeg hørt skal være bra
      Easy A
      Freaky Friday
      Friends with Benefits, elsker den
      Brides maides
      Ted
      Du har jo nok av forslag av folk her så 🙂

    13. Hei sophie 🙂
      Jeg har ingen filmtips til deg, men jeg har et spørsmål. Det er vinter og kaldt. Flere og flere kjøper canada goose,svea osv og jeg vet at du er i mot det, og det er jeg og! Jeg har en vinterjakke med fake pels, men jeg syns det er finere med ekte pels men aldri om jeg kjøper ekte pels. Hvilken vinterjakke har du? Kan du legge ut bilde? Tenk hvor mange som spiser mindre kjøtt og ikke kjøper ting med ekte pels pga deg! Jeg har så stor respekt for deg sophie! Håper på Svar 🙂
      Mvh tiril 🙂

    14. She’s the man og 21 jump street
      Førstnevte e æ 100% sikker på at du kjem t å flir av! Andbefales virkelig!

    15. I love you Beth Cooper 😀
      Eller så kan du se en morsom serie, en episode varer bare 20 minutter, NEW GIRL
      Du kan se de på project free tv eller noe sånt, bare søk det på Google så kommer det sikkert opp!

    16. Se på ” I Love You Beth Cooper “. Morsom og søt, og vil nok få deg til å trekke på smilebåndet. Håper du får det bedre snart 🙂

    17. Håper for alt det beste for deg Sophie i 2013! Trur du kjeme til å få et fantastisk år 😉 love.ya.crazy.chick

    18. For meg hjelper det å sjå triste filmen når humøret er dårlig. Filmen som the notebook, titanic, a walk to remember. Sånne filmar som ein griner i timesvis av.
      Då føles alt mykje betre dagen etter. Kanskje det hjelp for deg òg? Uansett håpar eg at det ordnar seg 🙂

    19. Kunne du hatt spørsmålsrunde snart? 🙂
      Ser de samme filmtipsene går i ett, så jeg kommer med noen nye, siden jeg er “The Movie Whisperer”
      – Something borrowed
      – Into the wild
      – This is 40
      <3

    20. Du aner ikke hvor herlig det er å høre at jeg ikke er alene om å føle meg helt tom av og til(ikke at jeg synes det er bra at du føler det da, er en helt grusom følelse)! Du fortjener det ikke, og jeg er sikker på at det går over og at ting blir bedre 🙂

    21. The hot chick, i love you phillip morris, 21 jump street, superbad, the break up. Se alt med vince vaughn eller jonah hill, så har du humorkvelden i boks:)

    22. “The other guys”
      Skikkelig morsom film som får deg til å le selv om alt virker meningsløst. Humoren er så dum og idiotisk at man bare må le 😀
      Håper ting bedrer seg for deg Sophie!

    23. du MÅ se “de urørlige” værdens fineste å morsomeste film , den er fransk så kan virke litt eh ja fransk , men det er den overhode ikke . beste filmen jeg har sitt på lenge !

    24. Du har blitt en sykt dårlig blogger.. håper du gjør noe med det før du havner lenger ned på listen. Jeg gidder ikke engang oppdatere så ofte som jeg gjore før, fordi jeg tar det for gitt at du sikker ikke har blogget uansett. Det veldig kjedelig og klikke seg inn her så det samme innlegget som har ligget siden gårsdagen liksom.. Virker som det ALLTID er noe personelig som skjer , og du kan VERTFALL ikke fortelle en dritt på bloggen, du har det sikkert helt forferdelig sofie ! poor you.

    25. Kjente meg så utrolig godt igjen i dette innlegget Sophie! Som regel når du skriver innlegg om hvordan du føler det, så ser jeg veldig mye av meg selv i deg. Du er nok en av de få som klarer å ordlegge følelser! Utrolig bra egenskap, og dette er uten tvil et av de tingene som skiller deg fra de andre toppbloggerne i Norge. Uansett hvor mye du, som en relativt anerkjent person, kan bli kritisert, så er det veldig beundringsverdig måten du klarer å vise sårbarhet. Vet hvordan det føles når det er tomt, ikke mye å se fram til og nesten ingenting får en til å le lengre. Men ikke gi opp – det er ALLTID når du minst venter det at oppturen kommer!
      <3

    26. Du kan ikke klandre ham. Akkurat det igår var mer din feil enn hans. Du kan ikke alltid ha rett og være “jeg driter i alt alt og alle, dette er sånn jeg er. Enten så tar du det eller så stikker du” hele tiden. Du kan jo snakke med han og si unnskyld og at du tok feil. Han er en fin fyr, definitivt en keeper 😛 Ble glad over at han faktisk reagerte, hadde vært rart hvis han bare lot deg drive på, respekt for ham. Men seriøst, han virker som en virkelig snill og skikkelig type, ta vare på ham!

    27. Skulle akkurat til å nevne det som Lise ovenfor meg her kommenterte. Vil du skal vite at jeg følger med på bloggen din hver gang og synes IKKE du burde vert med i det innlegget i det hele tatt. Det hun skriver om gjelder ikke deg en plass. Har også lagt igjen en kommentar på innlegget hennes hvor jeg skriver:
      “Haha, nesten litt morsomt å se på dette innlegget og alle kommentarene..
      Er enig med deg i ca 50% av det du skriver her. Du har dessverre fått litt feilinfo på noen av de tingene du skriver. Eksempel nr. 1: Du poster bilder av Sophie Elise, TCMN og TuvaW, men i kommentarfeltet snakker du om 13-15 åringer som bruker alle pengene på selvbruning, drikker seg møkings osv. For din informasjon er både Sophie Elise, Therese og Tuva 18 år, og har lov til å drikke alkohol. Når du snakker om at de er oransje ol. synes jeg måten du kommenterer det på blir litt for dum. Smaken er som baken, delt i to! Alle kan ikke synes det samme. Kanskje noen synes det er fint å være oransj, mens andre synes det er fint å være likblek. Det er opp til hver person det, er det ikke?
      Måten du skriver innlegget på er barnslig og ikke spesielt passende for en 26 åring å være. Du er 26 år, men oppfører deg som de fjortissene du klager på i innlegget. Hadde du vert litt mer voksen i skrivemåten hadde du lagt hele saken fram på en helt annen måte. Sånn du skriver kan virke nedtrykkene og ikke veldig passende for nettet der alle kan se det. Slik som du skriver virker det for meg som om du tror du har hele roen på hvordan ideal-ungdommene skal være nå i dag. Det virker som om du er ei overlegen dame som ikke har komt over fjortissperioden selv enda. Det er trist å lese. Har aldri vert innpå bloggen din før, så vet ikke hvordan du skriver ellers. Men erlig talt så fikk jeg sjokk når jeg så at du var 26 år etter å ha lest dette innlegget.
      En annen ting du burde tenkt på når du skrev innlegget, du kan ikke sammenligne Sophe Elise, Therese og Tuva med Heidi Alexandra. De er i to VIDT forskjellige kategorier. Heidi Alexandra er en helt på trynet rosablogger, som ikke har noe vett oppi hodet sitt. Hun skriver usaklige ting og har helt utrolig uforståelige synspunkt. Det vet du om du har lest bloggen hennes noen gang. Når vi snakker om Sophie Elise, Therese og Tuva snakker vi om noen HELT andre rosabloggere. Om du virkelig har lest bloggene deres så vil du forstå hva jeg mener. Sophe Elise har mange flotte synspunkter og meninger som hun deler på bloggen sin. Hun virker som ei jordnær jente som har beina plantet godt på bakken. Om hun anbefaler extentions og øyenvipper på bloggen sin, hva så? Det raker ikke deg hva hun velger å blogge om. Skal hun sitte å rakke ned på deg i et innlegg fordi hun ikke liker hva du står for og blogger om? Trukke det nei..
      Synes du burde passe litt bedre på hva du skriver og i det minste get your facts right før du utrykker deg om noe i det hele tatt. Tenk deg om 2 ganger før du poster noe på nettet. Hadde virkelig ikke forventet dette av ei 26 år gammel dame. Haha, herregud, tragisk er det.”
      Ville bare du skulle vite at jeg er totalt uenig i det hun skriver og at jeg la igjen en kommentar i innlegget fordi du absolutt ikke havner i den samme kategorien hun snakker om. Liker bloggen din veldig godt, og håper du setter pris på kommentaren jeg slengte ved !

    28. Hei 🙂 liker at du tør å stå fram med dine egne meninger! Stå på! Btw hvor kan man kjøpe “super tann” ??

    29. Hvorfor kan du ikke stole på leserne dine nok til at du forteller dem at du har tatt silikon i puppene? Jeg kan nesten garantere at det er bedre om du sier det enn om du bare ikke gidder å si noe selv om det er åpenbart.. Vet ikke om du får mye dritt for det, men om du gjør det burde du bare si det som det er. Du skal være stolt av det du gjør, ikke holde noe tilbake fordi du er redd for reaksjonen : )

    30. Håper du føler deg bedre snart, Sophie! Jeg har diagnosen depresjon og gikk inn i året med nettopp en god dose av dette. Hadde vært å foretrekke en opptur nå som det er en “ny start”, men livet har alltid sitt å by på. Som du sa, så kan vel dette kun bety en ting – nemlig at herfra må det gå oppover. Jeg skjønner ikke helt kommentarene over som sier noe om kjæresten din, men uansett hva som skulle ha hendt så må man huske på at alle gjør sine feil. Vi er mennesker som prøver og feiler gjennom hele livet. Da er tilgivelse, forståelse og kommunikasjon det som teller. Jeg tror mange av de som kommenterer usaklige ting, ikke har hatt opplevelser som kan sammenlignes med det enkelte går gjennom hver dag. Jeg skulle ønske noen kunne tenke seg litt om, vise hensyn og heller dyrke tankene sine i sitt eget hode fremfor å absolutt måtte fremme de til dem det måtte gjelde – spesielt når man ikke kjenner en persons historie eller situasjon.
      Håper du får en bedre tid i vente snart, Sophie! Og godt nyttår!

    31. vist du vil ha romantikk men samtidig komedie, så er what to expect when you’re expecting” ganske bra, eller så er det jo brides maides (?),ghost of girlfriend’s past, down with love og twilight filmene som funker. Man forsvinner liksom i de sin verden og glemmer alt annet. Lykke til videre, og jeg håper alt ordner seg. Du er en sterk jente!

    32. Hvis du ser en Elvis Presley film, så kan jeg love deg at du blir i litt bedre humør! De er så sjarmerende, romantiske og litt morsomme, i hvert fall hvis du liker litt gamle filmer:)Håper du føler deg bedre snart, har ikke hatt en god start på året selv heller.. God 2013!

    33. Når man går rundt på andre gutter når man har type må du regne med sånn. Ta konsekvensene, innse det og skjerp deg. Og for all del – si unnskyld til han.

    34. Off, håper du føler deg bedre i dag 🙂 Men du burde se “Just Like Heaven” hvis du ikke alt har sett den. Utrolig søt film! <3

    35. Visste at dette kom til å skje, du er faen ikke til å tro. Hold deg til han du har eller gi faen, sånne løse folk som deg gjør folk kvalm.

    36. Du burde prøve på “sex and the city serien”! jeg har sett på den i hele juleferien som har vært helt for jævlig og fant ut jeg hadde serien et eller annet sted hjemme og fant den og har sett nå tre sesonger.. hehe! den er perfekt for jenter som oss som ikke føler noe eller er i dritt humør! pluss begge filmene.. og siden du liker Justin Bieber så godt så kan “Never Say Never” være en god film! Eller kanskje “Marly And Me” “The Big Bang Theory” (som er en serie med MASSE humor)
      Håper humøret blir til GLAD!! 😀 God Nyttår Sophie Elise <3

    37. Så nettopp “Crazy, stupid, love” og den er en film som får deg litt på andre ting i en stund og er ganske så morsom da! Så den anbefales:-)
      Håper du får litt bedre humør da, utover dagen!

    38. Heiii Sophie! Ikke vet jeg hvorfor du var så tom i går, men om jeg tipper så bunner det vel i ganske mye.. Ettersom jeg, personlig føler meg gaanske tipp topp, fant jeg ut at jeg gjerne vil prøve å få deeg til å føle deg litt bedre! For det fortjener du!! 🙂
      Sophie du er ei nydelig jente, som står på, har gode rutiner, blogger hver dag (utrolig beundringsverdiig, for det tar tiden sin og vanskelig å få ting til å bli flott, spennende og interresant når man kan føle seg skikkelig deppa), du har et utseende jeg vet mange sikler etter, og du er en person mange ønsker å være. Du er ett forbilde for tusenvis av jenter, og folk (inkludert meg selv) er innom bloggen din fleere ganger om dagen med et håp om at du har lagt inn ett nytt innlegg.
      Du ligger jo på topplista, noe som gjør at du får både positive og negative kommentarer. Men for å trøste deg, så er 90% av de negative kommentarene fra folk som missunner deg, og som vil få deg til å ikke føle deg så bra.
      Gårsdagens kjole, var bare uflaks! Alle kan ha uflaks, og så lenge du var fornøyd med det du hadde på deg, syns jeg det er viktigst! Du har en flott kropp, og det at du viser den frem gjør ingenting så lenge dine venner, familie og ikke minst du er komfortabel med det! 🙂 Foresten, de negative kommentarene har en tendens til å doble seg om du skjønner. Altså når en har skrevet det, finner nestemann ut at den vil skrive det, og det baller på seg. Så ille som det ser ut i kommentarfeltet var det absolutt ikke, beundrer de som sto opp for deg der også, for lett å falle med flertallet!!
      Vet ikke om noee av dette kunne hjelpe, ville bare prøve å dele litt på lykken miin ❤
      Du er herlig!
      Trøsteklem fra meg 🙂 ❤

    39. Godt det ikke bare er jeg som har en dårlig dag. Har bipolar lidelse, og har klart å glemme medisinene de siste dagene, oppi alt stresset. I dag kom konsekvensene, og det føles aldri noe bra..

    40. Kjenner følelsen for å si det sånn! Men husk at du har mange lesere som vil støtte deg gjennom året selvom du ikke fikk den beste starten på året 🙂 Jeg vet iaf at jeg er en av de 🙂
      Har ikke mange filmer å anbefale, men jeg kommer iaf alltid i godt humør av “Zombieland”, “Eat, pray, love” og “Step up revolution” filmene 🙂 Eller så kan du jo se på en god, gammeldags episode av Ugly Betty.
      Håper du føler deg bedre snart <3

    41. Kan du begynne å blogge om trening og gi treningstips ogsånn ? 🙂 jeg har hvertfall lagt på meg sykt mye i jula (sikkert ikke den eneste)og jeg trenger hjelp for å komme i gang med trening og sunn mat og det hele..:P

    42. Jeg har lest bloggen din i to år og har fortsatt ikke sett et innlegg om leserene dine. Kanskje du burde skrive et innlegg og takke alle sammen? Jeg mener ikke og være frekk, men jeg sier mine meninger. Jeg har ingenting i mot deg som person. Du virker som en utrolig snill jente Sophie 🙂

    43. Jeg savner blogginga di jeg, Sophie. Det har vært litt dårlig idet siste. Mener ikke å klage, vet jo ikke grunnen, men synes bare det er litt kjedelig. Er innom opp til flere ganger om dagen i håp om et nytt innlegg, og da er det kjedelig når det gang på gang bare er det samme gamle. Men håper du etterhvert kommer til deg selv, og begynner å blogge som før igjen 🙂

    44. dumme hatere som måtte slenge så masse dritt om nyttårs antrekket ditt 🙁 de ødela humøret ditt 🙁 hvorfor fins sånne folk :((((((((

    45. Well certainly the first that comes to mind for that category would be ‘It’s a Wonderful Life’, the Frank Capra classic. It’s an old film, that has becomes a classic and part and parcel of the American cultural fabric, and madatory viewing over the holiday season. It has everything, a villain, a hero, timeless themes of love, friendship, everyday drama, dreams and overcoming adversity, and never fails to bring a tear of joy to one’s eye.
      Feel better sweetie,
      hug

    46. Heia Sophie!
      Æ har siden åttende klasse hatt dårlig selvtillit og egentlig ikke visst helt kem æ e. Før når æ snakka med folk følte æ at alt æ sa va kleint, feil, barnslig, uinteressant osv. Følte mæ rett og slett dårligere enn alle andre som va mye penere, finere, mer populær, høyere (æ e 1,54 og 17 år, ferdig å vokse altså), mer elegant, rikere, sexyere, ja you name it. Folk har fått behandle mæ som drit, sett ned på mæ, snakke stygt til mæ, frøsset mæ ut og så mye mere! Men i det siste har æ virkelig forandra mæ. Plutselig en dag æ skulle ut på fest, og ei jenta æ virkelig ville være venn med va sånn “av og på” om ho ville møte mæ eller ikke klikka det helt for mæ. Æ blei forandra inn til en bitch. Ho va virkelig ikke verdt det. Æ va så lei av depresjonen min! Hahaha, du sku sett spenninga mellom oss når vi møttes seinere helt tilfeldig om natta i byen (for å kjøpe nattmat). Kompisen min æ va lamme sa “Ooooh, Bitch” på kødd, men det va nok til å innse at æ va forandra.
      I det siste har æ ikke latt noen herse med mæ, og æ e selvfølgelig kun bitch om noen e frekk mot mæ. Æ har lært å verdsette mæ sjøl, og å fokusere på det rette. Æ har lært mæ å gå i de klærn æ like, farge håret helt rødt (har alltid vært lys blond hele livet), klipte det i bob selv om æ har spart til langt hår i snart 5 år fordi det e det som blir sett på som finest. Alt takket være dæ og den fantastiske kjæresten min! Du e en stor inspirasjonskilde, selv om du kanskje ikke alltid huske på det når du har fått mye drit på en gang.
      Tuusen takk! Husk på det du har lært andre, når du treng det sjøl <3 Ha et fint liv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg