nyttårsløfter

♥ Jeg skal bli flinkere til å trene oftere og spise sunt. Vet dette er et løfte de aller fleste legger, men jeg er kanskje den mest usunne personen i flere mils omkrets og selv om det ikke vises på utsiden, så vises det nok på innsiden. Kondisen min er heller ikke noe å skryte av for tiden, jeg vil gjerne kunne ha en gymtime uten å bli så sliten at jeg helst vil dø, haha.

♥ Jeg skal bli flinkere til å blogge oftere, ta med meg kamera mer og generelt vise bedre at jeg setter stor pris på dere som leser bloggen min og alt det har gitt meg. Jeg skal også bli flinkere til å ta mulighetene jeg får, ofte har jeg tenkt “gidder jeg virkelig å dra til oslo idag, jeg skal jo bare gjøre et intervju og en photoshoot”. Aner dere hvor mange ganger jeg har droppet kule ting fordi jeg heller vil ligge i sengen på se ugly betty? Alt for mange ganger. Det skal ikke skje mer!

♥ Jeg vil slutte å spille tøff. Jeg har en tendens til å late som jeg ikke bryr meg om noen/noe, og skyver bort de jeg bryr meg om fordi jeg “ikke trenger dem”. Men jo, jeg trenger jo vennene, kjæresten og familien. Herregud, det er jo det jeg trenger mest av alt. .

♥ Jeg skal dra til USA, til et varmt sted jeg ikke har vært før, på festival og på mange konserter. Jeg har forsåvidt vært flink til å oppleve ting i år, men jeg kan bli enda bedre. Jeg er utrolig heldig som har klart å spart meg opp så mye penger som jeg har, derfor har jeg en god mulighet til å reise rundt å se. Det må jeg bli flinkere på.

♥ Og så, den vanskeligste av alle. . Jeg skal slutte å tenke så negativt om meg selv. Det er kun meg selv jeg ødelegger for ved å ha en slik tankegang. Jeg er god nok!

Har dere noen nyttårsforsetter, og hva synes dere om mine?  

 

43 kommentarer
    1. Lykke til! ;*
      Har ingen spesielle bare det vanlige,spise sunt,trene mer,bli flinkere på skolen osv, haha!

    2. Så langt har jeg ikke tenkt ut noen nyttårsløfter, hehe. Et kan være å kose meg på bursdagen min i morgen…. det blir tøft…..
      Men godt nyttår, Sophie ♥

    3. Kjempefine nyttårsløfter. Har mange av de samme og kanskje spesielt den siste. Det er en ting jeg gjør altfor ofte og som du sier; det ødelegger bare for deg selv 🙂

    4. Sophie, du er ikke bare god nok du er mere enn god nok! Du har noe spessielt ved deg og det er en grunn til at du er litt anderledes enn andre. Noen må bane vei- og du er en av dem som går foran for å åpne opp for nye tankebaner. Never stop being you.

    5. Hvert år har jeg hatt en million nyttårsforsetter, og har aldri klart å oppfylle dem. Derfor har jeg i år bare ett, som er å bli et sunnere menneske og trene mer. Jeg blir jo litt deprimert når jeg har klart å spjære flere bukser og den nye ikke passer. Okei, grunnen til at buksene spjæret var fordi de var utrolig gamle og slitt, og grunnen til at de nye ikke passer var rett og slett fordi jeg kjøpte en størrelse for liten, men jeg kunne ikke dy meg når de er sååå fine, jeg har ønsket meg de i evigheter og det var den siste som var igjen. Jeg er klar over at jeg ikke har blitt feitere ellernoe, for faktisk har jeg gått ned i vekt. Men jeg hadde ikke hatt vondt av en sunnere livsstil uansett.

    6. Synes det er helt fantastisk at du skal slutte å tenke negativt om deg selv du har ingenting å klage eller tenke negativt om..! på du er sykt pen virkelig helt perfekt♥♥♥ Godt nyttår beste sophie elise♥

    7. Gode løfter! Og spesielt det siste, du er utrolig pen og positiv, det burde du alltid ha i bakhodet!♥ Kos deg masse i kveld, Sophie 🙂

    8. Nyttårsforsett 2013
      – Snus
      – Røyk
      – Alkohol
      – Få best mulige karakterar
      – Drite i kva andre meina om meg
      Er kanskje for noko en dritt dorlig utvalg av nyttårsforsett men eg meina dei er gode, fordi eg vil slutte å bli so drita at eg ikkje får gode karaktera fordi eg ikkje klare å prestere bra på skulen når eg er fyllesjuk. Prøve å slutte å røyke og kutte ned på snusbruken, men er ikkje lett.
      “Heldigvis” for meg vart det ikkje nyttårsfest i år fordi eg no har vert sjuk i nesten 3 veke i strekk å orka nesten ingenting.
      PS: Likte dine nyttårsforsett fordi dei var enkle og “nyttige”

    9. jeg skal begynne å trene 2 til 3 ganger i uken! :)) og være flinkere til å spise regelmessig, det er nok de to løftene jeg har for meg selv.

    10. According to research, by far the most successful resolutions are those that tend to be extremely specific. For example, one shouldn’t resolve to, like ‘get healthy’ or ‘start working out’, but rather hammer out the details in the resolution, using that example, a better approach would be, ‘I will eat one apple per day’, and ‘I will walk/run 3 miles per day at least 4 days per week’. I wish for the people of the world to make 2013 a better year and shake off all of the negativity and bad habits that have hindered the blossoming of their dreams. Please know and believe Sophie, for it is the truth, that you are good enough, indeed, more than good enough, very beautiful, kind, smart, and eminently capable of fulfilling every precious wish you aspire to for this new year of 2013, and beyond to the beautiful future.

    11. har ikke turt å fortelle nyttårsløftene mine fordi jeg vet folk syns det er teit, men mine er-
      1. Få tilbake kjæresten min, han slo opp pga avstand og at han slet mye med sjalusi..
      2. Bli en bedre kjæreste/venninne, jeg har gjort mange feil som jeg har innsett som jeg VET jeg kan gjøre det mye bedre på.
      3. Gjøre det bra på skolen og få 5 i snitt, hvis jeg kommer inn på skole neste år som jeg vil så flytter jeg til et annet fylke- fylket til eks-kjæresten min. Han ville jeg skulle flytte med han siden linjen han skal gå videre ikke er her i nærheten, så selvom han har slått opp nå vil jeg søke sånn at jeg har et valg i sommer hvis jeg kommer inn og han tar meg tilbake.
      4. Jeg skal ta vare på det jeg har, for jeg har den tendensen å ta ting forgitt. For eksempel så gav jeg ikke kjæresten min (eks nå forsåvidt..) komplimenter så ofte som jeg burde, og jeg startet ofte diskusjoner/krangler for en bitteliten bagatell.
      5. Jeg skal fortsette å være fornøyd med meg selv, uansett hvor kliss det høres ut. Eks-kjæresten min fikk meg fra å skade meg selv til å godta meg selv, til å kunne stå i speilet og si “det er jeg fornøyd med”. Han viste meg at jeg faktisk har et litt fint smil, selvom det visnet etter bruddet..
      6. Jeg skal ikke forandre på kroppen min, uansett om jeg har litt fett på magen. Eks-kjæresten min sa “Uansett hva som skjer, så elsker jeg kroppen din akkurat som det er. Jeg vil ikke du skal forandre på den for den er perfekt nå.”
      Som du ser så er alle løftene knyttet til eks-kjæresten min, og det er litt derfor jeg kommenterer nå.. Jeg trenger råd fra deg, jeg føler jeg ikke har fått råd som funker når jeg har spurt noen venninner. Mailen min ligger i kommentaren, hadde satt stoor pris på om du har kunnet hjulpet meg.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg