om 30 timer er det 2013

Nå er det bare 1 dag igjen til 2013! Det er virkelig sykt hvor fort tiden har gått, spesiellt det siste året. . . Det føles som tiden bare går fortere for hvert eneste år, er dere ikke enige? I fjor på nyttårsaften husker jeg at jeg og Anne-Sofie fikk helt psyko mye kritikk fra dere blogglesere fordi vi så oversminket og brun ut. Tror det var over 500 negative kommentarer i det innlegget, og slike ting husker man jo. Satser på at dere liker looken min i år litt bedre!

Og nå til dagens spørsmål; hvordan skal dere feire det nye året? Med familien? Ute med venner eller kjæresten? Middag? Fest? Fortell! Jeg personlig skal gjøre alt det der, men det får dere vite mer om i morgen.

Her kommer en liten sniktitt på hva jeg skal ha på meg i morgen!  

73 kommentarer

Siste innlegg