følg eksta godt med

Først må jeg bare si tuuusen takk til side3.no som har utnevnt meg til en av 10 man bør følge ekstra godt med på i 2013! Føler det er en stor ære og mye å leve opp til, så da får jeg bare sørge for å gjøre mye sprøtt i år også da. . Haha, neida. Men sånn “karieremessig” har jeg allerede en stor plan på agendaen som dere alle kommer til å få med dere, både de som leser bloggen min og ikke. Det kan bli spennende, gleder meg til å vekke mer reaksjoner!
Og forresten så vet jeg at noen av dere blogglesere er litt sure på meg for tiden, men la meg bare si det sånn – noen ting vil man faktisk holde privat. Selv om jeg skriver en blogg om meg, så er det også mye jeg gjør for min egen del som jeg vil holde skjult, rett og slett fordi andre ikke har noe med det å gjøre. Man lyver ikke om noe bare fordi man velger å ikke uttale seg. For eksempel så er det ikke slik at jeg benekter at jeg har kjæreste bare fordi jeg ikke skriver om det hver dag. Det er bare ikke alt man trenger å åpne seg om!

I dag har jeg vært på spa å fikset brynene mine, vet ikke om dere ser en forskjell men jeg ble veldig fornøyd med resultatet! Etter det dro jeg og mamma på jysk for å kjøpe et til klesstativ til meg, og i morgen må jeg dra å kjøpe ENDA ett. . Luksusproblem! Jeg måtte skru opp stativet alene og brukte rundt en time, det er muligens det verste drittstativet jeg har sett i mitt liv. Stativet var 1.50 høyt, så når jeg hadde satt det opp tenkte jeg bare ” holy fuck jeg er lav”, haha. Jeg er jo 1.58 og det stativet så virkelig sykt lite ut. .  Men det er enda et kaos inne på klesrommet mitt, så om noen melder seg frivillig som min slave for å rydde, si ifra!

Den som rydder kan få noen blogggaver!



52 kommentarer
    1. Kunne godt kommet å ryddet for deg, haha. Men dessverre bor jeg på andre siden av landet, hehe ^^

    2. Hei, syntes du har begynt å sminke deg mye mer naturlig og begynt å kle deg mindre dristig. Dette er såklart positivt. Pleier vanligvis ikke å kommentere, men når noen er pene fortjener de å få høre det:-)

    3. Selvom du har en blogg som du skrive om deg selv og hva du gjør til daglig så kan du vell holde noe litt skjult. Enig med deg der:) Du er en flink blogger fortsett sånn !:) du er helt fantastisk nydelig pen! Skulle ønske jeg hadde vært like pen som deg !:) fortsett sånn som du gjør! Du er en av de beste bloggerne jeg vet om ! Så folk har ikke noe med alt som har med deg og gjøre! Noe må du vell holde for deg selv , selvom du er en toppblogger!:)

    4. på IKEA har de perfekte klesstativ, jeg har et derifra fordi jeg rett og slett ikke når opp til de andre klesstativene, men den i fra IKEA er akkurat passe så du kan ha god oversikt over alle klærne dine.

    5. Synes det har vært helt forferdelig å lese mange av de kommentarene du har fått de siste dagene, såklart lyver du ikke bare fordi du ikke snakker om det, du må da få lov til å ha et privatliv uansett om du er en blogger… er ikke ALT hele verden trenger å vite om, hvis du har operert eller har en kjærste er vel det privat, hvorfor skal andre folk blande seg inn, er da ingen grunn for folk å bli sure på deg?! tåpelig av dem..
      Utrolig fine bilder av deg da, legger godt merke til det nye objektivet ditt! blir jo kjempe fine og lyse bilder 😀 gleder meg til å følge bloggen din videre i 2013! 😀

    6. Har full forståelse at du har lyst til å holde noe privat❤ jeg kan forresten rydde for deg hvis du gidder å kjøpe flybillett fra Oslo til Harstad;):P

    7. Jeg hadde nesten dødd av latter hvis du blir med i paradise hotel eller noe♥
      Elsker bloggen din, og du er utrolig pen♥

    8. visse ting velger du og holde privat?????? bullshit! du har stått fram om både sekusuelt misbruk og abort bare for og nevne noe..er ikke det privat så vet ikke jeg..om du har kjæreste eller ikke er vel knakende likegyldig.

    9. Jeg og pappa så etter Ipad, så gikk vi inn på sol.no. Så var du der og jeg tenkte bare ”Der er jo SOPHIE <33'' Så løp jeg opp på min PC for å se hva det var så var det, det! 🙂
      Sophie, du er forbildet mitt! DIGGER DEG! <3

    10. Du må jo være en idiot som utgir deg selv for å være en også. Drittstativ? Så hvorfor i alle dager kjøpe ett til. Jobbet på Jysk lenge, aldri kommet noen for å klage på stativet. Men problemet er vel så stort for deg, siden du har så mye penger og kan kritisere alt og alle sammen. Virkelig, latterlig er du! Skjønner ikke at noen bruker tiden sin på og lese en så sinnsykt blogg som din. Jeg klikket innom fordi jeg fikk dette innlegget linket. Uff, du burde skammes av foreldre og alt rundt deg.

    11. Privat? Hva er privat for deg sånn plutselig? Du har delt hele livet ditt med alle detaljer possible på bloggen! Alle vet at du har tatt silikon, hvorfor er det plutselig så privat for deg? Du har jo tatt bilder av kløft og boobs tytende ut av bluser og BH’er hver eneste dag, nå er det plutselig mere dekkende tøy på overkroppen din, ingen bilder av boobsa som flommer over i en haug av BH’er….Alle vet at det er fordi du har tatt silikon, og prøver å skjule bandasjen/trenings BH’en. Jeg ler. Du har skrevet om abort, voldtekt, fyll, restylane i lepper,sex osv.osv. Herregud hva er så big deal med å innrømme at du har tatt silikon?? Det har du sagt at du skulle gjøre den dagen du fyller 18, privat my ass. Oppmerksomhets behov heter det!

    12. Jeg kan rydde litt!
      Alt du trenger å gjøre er å sende klærne du ikke liker så godt, til meg så har du blitt kvitt problemet “for mye klær”! Ta kontakt på mailen min som jeg har skrevet over:)
      Hhaha, det hjelper da!

    13. Du burde kjøpe det hvite “tynne” fra ikea, tror det tok meg å søstera 5 minutter og skru sammen og fikse, og vi er vel ikke akkurat eksperter på sånt! Det er utrolig fint, og har ingen feil ved det! 🙂

    14. Hei! Jeg har aldri vært den personen som liker å dele kommentarer som ikke er så fult hyggelige, da holder jeg dem for meg selv isteden. Egentlig like greit. Før så var jeg en daglig leser, men hvorfor jeg stoppet, aner jeg ikke? Men noe jeg syntes er pussig er at du har sagt “jeg er ingen typisk rosa blogger”, se på deg selv, Sophie. Du er en herlig og virker som en skikkelig livfull jente. Men på bildene dine blant annet, så er det ikke annet en “duckface”, bilder å se og får å være dønn ærlig så ser du ut som en barbie på headeren din. Det har i allefall vært i Photoshop en del. Hvis vi bare hadde sett et ordentlig smil på bloggen engang i blant, for jeg er sikker på at det er ingen feil med tennene dine!
      Stå på, unner deg alt vel! 🙂

    15. jeg kan rydde! elsker klær! og ALT i klesskapet mitt henger etter type plagg og farge!!:D funker kjempe bra og ser fint ut i tillegg;)

    16. hvorfor tar du så dålige bilder?
      du er en barbie.. dette burde du si: “mom says i’m pretty so fuck off!” du er en barbie å burde ikke angre på det… håper du blir på første plass!!!

    17. Jeg hater å ryddde og det er helt seriøst noe av det verste jeg vet! Men det å rydde klær, henge det opp, få orden på hva jeg har, er kjempegøy! <3 hva gjør du med pakker du får som du ikke vil ha?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg