LEGGOOOOO

I går var en ganske spessiel kveld, nemlig min første gang på byen! Hele tiden når jeg var inne tenkte jeg ” jeg er alt for ung til å være her, nå blir jeg kastet ut, hva skal jeg gjøre” haha veldig utilpass, tar vel sikkert en liten stund før man vender seg til det. Men til dere som er under 18 og enda ikke har vært på byen, så har jeg kun en ting å si (iallfall om utelivet i harstad) : oppskrytt. Det er som en kjedelig hjemmefest, enkelt og greit! Det kan sikkert være enkelte kvelder hvor det er mer morsomt enn andre, men inntrykket jeg har fått var litt . . lunkent. Og så ble det litt bråk, kaos og fyll som vanlig, og jeg hadde en litt snefylle (altså at man er sur). Ble et lite surmonster på slutten der haha. . .

Fikk ikke blitzen på kameraet til å fungere i går, men satser på at det går fint?  ♥ Jeg har fått en stor blitz i julegave som jeg skal bruke i kveld, da blir det mange fine bilder til dere!  

Og om dere lurer på hvorfor overskriften er LEGGOOO så er det fordi chris brown roper det i turn up the music på 3:41, haha! Hver gang det kommer tar jeg og jentene heeelt av. .

 

Dro vel rundt halv 3 og sov hos Mathias i natt! Tok en stund før vi sovnet, men har sovet syyykt godt i natt! Kom hjem for en stund siden og har akkurat spist julegrøt, snart blir det en liten powernap før jentene kommer hit i kveld. Vi vorsjer alltid her ettersom jeg har egen stue, til dere som lurer på hvorfor! Er ganske enkelt og greit. Jeg blir riktignok ikke med de andre på byen i dag, så blir nok en tidlig kveld!

 

38 kommentarer

Siste innlegg