et lite tips

Noen ganger elsker jeg skolen jeg går på, vi har sykt mye fri! I dag, for eksempel. Å ha fri etter en ganske slitsom helg passet meg perfekt, så er veldig glad for det! Nå skal jeg bare fikse meg litt kjapt, så drar jeg å trener med Anne-Sofie. Ja, det stemmer. . Jeg, Sophie Elise, skal TRENE. . 

Tenkte bare å tipse dere i disse juletider om at det er gratis frakt med sporing hos luxushair hele desember, da sparer dere fort noen kroner! De har også en julekalender gående på facebooksiden deres, hvor man kan vinne flotte premier hver dag. Det finner dere HER! Jeg har nettopp klipt mitt hår litt, det er jo 65 cm så jeg kortet det med ca 15 cm. Jeg synes den lengden er perfekt, så jeg skal definitivt bestille 50 cm neste gang! Det finnes dere HER! Husk å bestille håret innen 15. Desember om dere vil ha det i tide til jul!

Har som sagt fundert litt på microringer eller keratin den siste tiden, jeg har hatt clips siden jeg var 14 år og begynner å bli litt lei av å ta det av og på hele tiden. . Det går jo mye tid til det! Men clips sliter ikke på håret, noe jeg tror for eksempel keratin gjør. . ? Har hørt fra venninner som har brukt det at håret har blitt en eneste stor floke til slutt, det vil jeg ikke risikere! Noen som har positive / negative erfaringer? 

Jeg har farge #8 og er sykt fornøyd med den! Har satt inn noen gamle litt mørkeblonde extensions her og der for å få litt variasjon når jeg har krøller. Det anbefaler jeg dere med mørkt hår å gjøre om dere har noen gamle på lur, gøy med variasjon!

94 kommentarer
    1. Har ikke noen erfaringer med extensions, men siden du er så fornøyd har jeg lyst til å prøve 🙂 takk for tipset 😉

    2. du er sånn kjempe pen !! skulle ønske til 1000 at jeg hadde ditt hår ! 🙂 ps. bloggen din er kjempe bra 😀

    3. bruker microringer / micro LOOP fra pilus.no og er sinnsykt fornøyd med det! sliter ikke på håret å holder lenge og veldig enkelt å feste! kvaliteten er sykt bra. har hørt at microringene fra luxushair ikke er så bra …

    4. Jeg brukte også clips extensions i flere år før jeg prøvde keratin, jeg er utrolig fornløyd med det, og håret mitt ble ikke tynnere eller spesielt slitt etter jeg tok det ut, selvom jeg har veldig tynt hår fra før av. Anbefaler virkelig å gjøre det! men viktig å dra til en litt “ordentlig” frisør, slik at jobben blir gjort bra 🙂

    5. Keratin slit dessverre en del på håret, og æ har sett “galskapen” på så mange venninne, så det vil æ på ingen måte anbefale! E også sant som du har hørt, at tilslutt vil alt bare bli en eneste stor floke (kan unngås om du får noen som e proff til å sette på). Ta heller microringer eller tape da 🙂

    6. Har prøvd microringer, håret ble dreads helt inntil hodebunnen og jeg mistet MASSE hår og ville bare gråte når jeg skulle gre flokene ut!! Anbefales IKKE!!

    7. Har brukt keratin før og det har gått kjempefint! Men du må nok bytte de ut oftere enn det du gjør med klips… Så lenge du bytter regelmessig så blir det ikke en stor floke 🙂 Og selvfølgelig være veldig oppmerksom på å sove i flette og slikt ^^
      MEN har du tynt hår/ ikke så mye hår, så kan det se grusomt ut… Flere av mine venner har opplevd at de har fot tynt hår, altså de ser festene gjennom håret, og det er lite fint å se på.. 🙂

    8. Anbefaler deg å bruke tape extensions. Det sliter ikke på håret i det hele tatt. Det hverken syns eller kjennes. Myeeee bedre enn clips.
      Micro ringer er også ganske greit. Det sliter ikke like mye på håret som keratin 🙂

    9. har hatt microringer,til meg satte de dårlig og sklei lett ut igjen og var et evig stress. Følte også de vistes mye bedre
      har også hatt keratin, da satt jeg det på til en proff og det slet ikke på håret og de holdt seg lenge og var lette å ta ut igjen. Vil anbefale deg å ta keratinfester til en proff 🙂

    10. Jeg har brukt kerantin extentions, og om du ikke pleier håret veldig bra og greier igjennom det ofte så kan du få store floker. Når jeg skulle ta ut mitt etter 3mnd var det en stor floke og derfor mistet jeg mye hår! ;s Men er jo også mange fordeler med å ha kerantin ved at du slipper å ta det av og på!

    11. microringa e bra, og slit ikke på håret i det hele tatt 🙂 e veldig enkelt å ta av og på også kan du bruke det flere gang. F.eks at du vil ha ditt eget hår litt, så tar du det bare av også kan du bruke samme hår om igjen, nokka du ikke kan med keratin. Mye lettere enn clips, også super bra at det ikke slit nåkka på håret! 🙂

    12. Vil anbefale microringer på det sterkeste! Har microringer selv i håret nå, har hatt det i i ca 2 måneder og er kjempefornøyd! Det er ikke dyrt, lett å sette på i håret, sliter over hode ikke, synes ikke, heller ikke vondt å sove med! 🙂 anbefaler å kjøpe herfra http://www.locksandbonds.com

    13. Lurer virkelig på hvor mange ganger du har spurt om det samme spørsmålet der….
      Clips SLITER på håret!!
      Anbefaler Tapehair som alle andre gjør, det sliter nesten ingen ting og det er BEST!
      Om du er i tvil så dra til frisøren da vel, der får du vite hva som er best og ikke, there you go!

    14. Keratin sliter ikke noe mye mere på håret om du er flink til å stelle det. Da er det nok venninnene dine som ikke har stelt det nok når de får en stor kluss :p
      Det du må gjøre når du skal ha keratin er at du må kjøpe en ordentlig extensionsbørste som er ment for extensions. Også må du gre håret godt hver dag, du må nå ordentlig inn i hodebunnen hvor det innerste håret er, og gre godt imellom festene, hvis ikke er det jo åpenbart at det blir kluss. Også må du såklart flette det om natten. Men det viktigste er å gre det ordentlig, da blir det ikke klussete.

    15. For det som skjer når det klusser seg er at festene klusser seg sammen 🙂 derfor må du gre godt imellom dem.

    16. Har hatt keratin og det ble ett helvette å ha i håret! Alt ble en stor floke på hodet, pga at man ikke får børstet/vasket det ordentlig. I tillegg fikk jeg det ikke av heller, så jeg måtte KLIPPE det av… Du kan bare se for deg hvordan jeg så ut…? Anbefaler deg å fortsette med clips, gjør det selv nå 🙂 eller om du er lei av clips, bruk microringer 🙂 det sliter ikke på håret og er enkle å fjerne.
      Hilsen ei frøken med erfaring 🙂

    17. Dra til frisørn å få dæ teip exension, det slit ikje på håret, ikje mye ivertfall, høre det e bra!

    18. Hei 🙂 jeg har prøvd både clips, kreatin og tape. Kreatin er ikke til å anbefale! Jeg hadde relativt tykt hår frem til jeg skulle ta ut kreatinen igjen, hadde nesten ikke hår igjen. Når kreatinen falt av selv falt liksom alt håret det hang i av sammen med det. Clips river også av en del hår. Men tapen er helt fantastisk! Holder kjempe bra! River ikke av ditt eget hår og floker seg ikke lett! Trikset er bare at når man tar det på tar man ut remsen i håret man skal feste det på også tar vekk noen hår innimellom remsen slik at tapen klistrer seg bedre samme n (vanskelig å forklare) men finnes YouTube video

    19. Jeg har brukt extentions lenge, men som deg gikk jeg lei av å sette på hver dag. Jeg har nå hatt på microringer i ca 2 mnd. Og jeg har fått verdens største floke bak i nakken som jeg ikke får ut.. i tillegg har jeg allerede mistet mange av ringene..
      Jeg angrer på at jeg tok microringer 🙂

    20. Må bare få sagt det at Clip-on extensions sliter faktisk en del på håret, for når man fester de i håret knekkes hårstråene man fester de på, noe som sier seg selv ikke er bra for håret. Det sliter selvsagt ikke like mye som keratin, for der har jeg erfaring fra selv, men clipon sliter faktisk en del på håret, selv om det ikke virker slik.

    21. Keratin smelter i stykker håret, og sliter det maksimalt. Prøv tape extensions, for eksempel hair talk. Helt skadefritt for håret, og flott resultat:D

    22. clips extension sliter også på håret 🙂 men hadde ville tatt microringer istede for kreatin. Jeg er frisør.

    23. Bruker selv mikroringer, og har hatt det fire ganger. Kjempe kjekt, og det sliter ikke om du er flink å ikke rive ut ringene (noe jeg er veldig flink til å gjøre…).
      I tillegg er det veldig lett å etterpåfylle om du mister noen, jeg bruker som regel å gjøre det selv i tillegg, så det er ikke vanskelig! 🙂 Merker ikke at jeg har de engang.

    24. Jeg har naturlig veeldig tynt hår.. og jeg bruker til vanlig clips for å få det tykkere, så ble jeg lei av å feste av og på hele tiden så da limte jeg på keratin. Da jeg var ferdig med keratin hadde jeg nesten ikke hår igjen på hodet:( og det var slitt, så anbefaler ikke keratin! pluss at visst du har tynt hår så kan du nesten ikke ha annen frisyre enn vanlig.. jeg kunne ikke ha hestehale engang.. mikroringer er mye greiere(har prøvd det også) og det er lett å feste på igjen om det detter av:-)

    25. Har prøvd begge deler. Jeg har dårlig erfaring med microringer, men fant senere ut at jeg tok dem ut feil. Keratin liker jeg kjempegodt! Det kommer bare helt an på hvordan du steller det og at du er flink til passe på det 🙂

    26. Jeg og venninna mi hadde microringer og det anbefaler jeg VIRKELIG ikke! Det kleia helt sykt mye, man kunne aldri ha håret i hestehale uten at de ringe viste. Dessuten mistet man ofte hår og når man da endelig skulle ta de ut så forsvant halve håret. Aldri hatt så tynt hår etter den opplevelsen!

    27. ALDRI prøv keratin. spessielt viss du har litt tynt hår fra før av. Jeg mistet halve håret mitt etter jeg hadde tatt det ut, og det var på en skikkelig frisørsalong.
      However, microringer elsker jeg. beste oppfinnelsen. Jeg var også utrolig hektet på clip-on og har brukt det i mange år, men så gikk jeg over til microringer og har brukt det hver eneste dag nå i 2 år(bytter såklart ut). Det er så lett, og sliter ikke på håret i det hele tatt siden det ikke er noe varme eller lim.
      Og de som sier at microringer sliter på håret/håret har blit ødelagt av det har tatt det på feil eller tatt det ut feil. for det sliter ikke i det hele tatt.
      However, luxushair sitt microringextensions er crap. Jeg elsker tykkelsen(de har kanskje det tykkeste extentionsstripsene når det gjelder microringer) men tuppen du skal feste i håret er helt FEIL. det er en rund tupp som gjør at det er helt umulig å feste det i håret ditt, og det faller bare av. Anbefaler å smelte de tuppene til de blir flate, også tre de gjennom microringene. da funker det fett 🙂
      Prøv microringer en gang i livet, sophie. Du kommer til å elske det og lure på hvorfor du ikke har prøvd det før.
      Keratin er helt jævlig, og jeg angrer sykt på at jeg tok det. Microringer however! love

    28. Hei sophie! jeg anbefaler virkelig ikke å ta microringer! Jeg hadde det i 2 månder, behandlet det så bra som man kan, (kura det, vasket det forsiktig, sov med flette), men likevel ble fåret til en kjempefloke og jeg mista utrolig mye hår fordi microringene datt ut og dro med seg mitt hår når jeg skulle prøve å få ut flokene, så hvis du er redd for å miste hår og for at håret skal bli slitt så anbefaler jeg deg virkelig ikke microringer. Det er det dummeste jeg har gjort og kommer aldri til å gjøre det igjen!
      Btw, jeg digger bloggen din sophie! du er virkelig en stor inspirasjon for alle leserne dine!
      you go girl <3

    29. Jeg har hadd microringer og var kjempefornøyd. Ikke noe slitt hår når jeg tok det av heller. Men pass på at du får microringer med silikonputer inni, hvis ikke sliter det.

    30. Du burde jo helt klart ta teip extension! Det som slitter aller minst etter clips, og ser mer naturlig ut enn keratin også:)

    31. Har hatt både keratin, mikroringer og clips.
      Håret mitt ble en svær floke tilslutt etter mikroringer og keratin så tok det ut, og endte opp med halvparten så lite hår på hode som før jeg satt i extensionene.. så du burde ikke ta det..

    32. De som sier microringer ikke sliter på håret, lyver! Microringer er helt forferdelig. Jeg fikk mine extensions med microringer festet hos frisør, så jeg vet de ble satt i rett, jeg kjøpte extensionsbørste og det som er – og aldri har jeg gjort noe så dumt for håret mitt.
      Altså, ett problem er jo at de første dagene du har microringer gjør det vondt å sove, f.eks, da hodebunnen er følsom og ikke vant til de harde ringene som trykkes inn i den. Dette går seg riktignok til etter et par dager, men ihvertfall jeg syntes det var ubehagelig.
      Men først og fremst og det største problemet, er at microringene drar med seg ditt eget hår når du skal ta dem ut. Ringene ligger rundt håret ditt og gnager så lenge du har dem i, og med en gang du løsner dem, faller også noe av ditt eget hår ut. Dette er uunngåelig, og det ser helt grusomt ut. Jeg har alltid vært kjent for å ha tykt hår, men etter microringene har jeg rett og slett blitt så tynnhåra at jeg prøver å ha håret mest mulig oppsatt til alt er vokst ut igjen.
      Kutt ut extensions nå, Sophie! Extensions er så sykt 2010 uansett, og du er finere med kort hår og ikke med den lange torva du har nå.

    33. Hei:-) jeg hadde keratin før og ente opp med en stor floke som jeg nesten måte klippe av, men søstra mi hadde sånne microringer og hennes hår var helt fint når hu tok det ut igjen:-)

    34. Jeg har prøvd både keratin og mikroringer, og vil absolutt ikke anbefale keratin! Mikroringene var jeg ganske fornøyd med, men det blir masse floker mellom hårfestet og mikroringene etterhvert. Man får jo ikke gredd mellom der 🙂 Mikroringer er enkle å ta ut og det sliter derfor ikke mye på håret 🙂

    35. Jeg hadde keratin, og det endte opp med å bli en gigantisk floke etter 2-3mnd(?) Anbefales absolut ikke.
      Vurderer å kjøpe meg klips nå, å håper jeg blir fornøyd med det!:)

    36. Jeg hadde keratin i 6 mnd, å da vart jeg lei, hodebunnen var full av lim, og jeg klarte ikke vaske hodebunnen for det var så flokete og fullt av lim. Da jeg tok det av og skulle få ut alle flokene, så mistet jeg nesten alt av hår, og røytet unaturlig mye i et par dager, Anbefales IKKE.

    37. Kreatin sliter ikke på håret i det heletatt clip extensions sliter mye mere på håret det enn Kreatin extensions jeg er veldig fornøyd med Kreatin har prøvd med clip og men det tar så lang tid og sette på om morgenen og viss man har dårlig tid så jeg anbefaler deg og ta Kreatin. 🙂 håper du finner ut hva du skal ha 🙂

    38. Har brukt extensions i 6 år nå, har prøvd både clips, microringer og keratin. KERATIN vil jeg virkelig anbefale. Første gang fikk jeg en del floker når jeg tok det av,men jeg hadde det i ett par mnd forlenge og det sier jo seg selv at da blir det flokete. så lenge du steller med det, får festet det skikkelig og tar det av når det har vokst såpass langt ut, kommer du til ¨å være superfornøyd!
      Det er så FANTASTISK å dusje med det, våkne opp MED langt fyldig hår og bare kan sette det opp i en dott og det ser fortsatt bra ut. slipper å stresse med å ta det av og på osv. anbefales 🙂

    39. Hei kjære, nydelige sophie! jeg har også veldig god erfaring med extrensions. har brukt både clips, microringer og tapeextensions fra luxushair. Og det er en grunn til at jeg ikke har prøvd keratin. Det sliter enormt på håret! Man mister halvparten og resten ender opp som en stor floke. Miroringene syns jeg var ekle å ha på, de klødde, og datt ut hele tiden. Men tapeextensions deriomt, er det beste jeg har brukt! Veldig enkelt å feste og ser naturlig ut. Klødde ikke, og var ikke vonde!
      hilsen kristina:)

    40. Har kjempe god erfaring med luxushair sine extension keratin. Brukt fra annet sted før, der det floket seg uansett hva jeg gjorde. MEN keratin fra luxushair er gull gull gull!!!!!!!!!
      Pleier å kjøpe 65cm, og får venninna mi som er frisør til å klippe det. Er også hun som setter det på og tar det av! VELDIG viktig at du får en som kan det til å ta det på og av. Det sliter minst! Så klart vil det slite litt på håret, men hva er det som ikke sliter? Hvis du bruker gode hårprodukter, naturbøste og sover med flette så kan jeg nesten garantere null floker 😉
      Jeg sverger til luxushair! Ei venninne har hatt sitt på nå i 8mnd, helt syyykt. Og det ser fortsatt helt fantastisk ut. Kan ha noe med at det er mørkt hår og mørkt holder nok lengre enn lyst. Men jeg pleier å ha det i ca 5-6 mnd før jeg tar det ut.
      Keratin fra luxushair gir iallefall null floker hvis du behandler det riktig 🙂
      Håret mitt vokste (!!!) imens jeg hadde i keratin. Det var lengre når jeg tok det ut. Husk å bruk en god kur, så vil det ikke slite kjempe mye.

    41. Vil anbefale tape-extensions fra luxushair! Er frisør selv, så derfor har jeg prøvd meg frem med det meste innen extensions, og det er helt klart luxushair sin tape-extensions jeg har vært mest fornøyd med. Ved riktig påsetting sitter det som ett skudd, og sliter utrolig lite på håret i forhold til keratin og microringer, etter egen erfaring. Tape blander seg mye bedre i ditt eget hår også! Keratin opplever jeg at det ofte blir ”strimlete”. Det er gode prodkuter det også, men om jeg hadde vært deg hadde jeg prøvd tape først! Kan garantere du vil bli mer fornøyd!:) Det beste av alt er helt klart prisen, og FOR en kvalitet! Kjøpte mitt i begynnelsen av august, og det sitter enda og lenger skal det være 🙂 Håper du velger tape, absolutt det beste!

    42. Jeg har hatt microringer, og det er absolutt ikke å anbefale. Etterhvert som du dusjer, løsner ringene mer og mer – du får nærmest rastahår innerst, og “limet” rundt hver slingre etser opp.
      Jeg er fast bruker av extensions, og hatt det i snart 3år, og ettersom jeg ikke likte microrings, brukte jeg clips. Nå har jeg gått lei av det, og satt i tapeexstenions hos Hendrix Hair på Frogner. Det kostet 5600,- , og er verdt pengene. Hatt håret i snart to uker, og det er fortsatt like fint!
      Snakk med Andrea Badendyck, Fotballfrue, Anna — alle de har satt på hår derifra. Veldig bra kvalitet, og du trenger kun å skifte tapen hver 3 mnd ca (spørs hvor fort håret ditt vokser)
      Så håper du vil vurdere det, myyye bedre enn clips!

    43. Jeg har alltid hatt kreatin også var det en gang i sommer hvor jeg satt på ringer og var like fornøyd med det, men priblemet med det var att det syntes veldig liksom etter vært… dilsike
      Men har hatt kreatin mange ganger og jeg digger det, og det faller naturlig inn i håret ditt, og er du flink ti og kure det så biir det perfekt i og med da blir det nesten ditt naturlighår. så jeg liker kreating, men har bestil klips nå, og jeg hater det siden et synes og jeg synes det er vannskelig og sette på derfor liker jeg kreatin nå, men får se om jeg får det til nå!
      Men ønsker deg lykke til videre! også får du gjøre det du vil selv!!
      Lykke til!;D

    44. Har god erfaring med extensions.
      Det med at clips ikke sliter på håret er ikke sant, når du bruker clips knekker hårstråene sakte men sikkert der du har extensionet. Du legger ikke stort merke til det siden du ikke klarer å sette det på samme plass hver gang, men hvis du sover med det kan du pluteslig merke det 😉
      Har selv hatt kreatin og det skadet ikke mitt hår i det hele tatt. Jeg var kjempe førnøyd! 🙂
      Microringer har jeg ikke prøvd, men en ting kan jeg si, aldri bruk det tape extensionen, der skal jeg love deg det blir en alvorlig tugg!
      Håper dette hjalp deg!

    45. Heisann. Et raskt spm. Jeg har aldri farget håret mitt, av den grunn at jeg er ganske fornøyd med fargen, men jeg har lyst på extencions men syntes det er vanskelig å bestemme meg, siden jeg ikke kan farge håret og extencionsene til å bli samme farge av frykt for å ødelegge håret mitt. Har du noen tips? 🙂
      Klem!

    46. Dette blir ganske langt siden det handler om mine erfaringer med clips,keratin og microringer.
      Jeg begynte først med clips som jeg hadde i ca et år.
      Etterhvert ble jeg lei og bestemte meg for å dra til frisør å sette på keratin siden hun anbefalte det, jeg satt det på og var ekstremt forsiktig med det og børstet og pleiet det hver dag men etter ca en til to måneder så hadde jeg bare knuter over hele håret som var helt umulig å gre ut, jeg børsta håre mitt konstant i to timer men knuta ble ikke mindre og etterhvert så ble jeg så dritt lei så jeg prøvde på gre håret med stålbørste som ikke hjalp noe.
      Da bestemte jeg meg for å ta de ut (som må gjøres med neglelakk fjerner og tang) og det tok noen dager siden frisøren min sa at det var min feil når jeg etterhvert fikk vite at hun hadde satt festene alt for nærme hverandre.
      Etter det dro jeg til en dame som har sitt eget selskap for extensions og hun anbefalte veldig doble beeds( som er microringer bare med to microringer istede for en pga bedre sikkerhet)
      De var fine i ca 2-3 måneder.
      Ulemper med de:
      Det håret som skulle fallt av naturlig hver dag sitter fast i festene og det blir noen ganske store klumper med hår i selve microringene.
      De setter seg fort sammen så du må løsne på de noen ganger om dagen
      Det er akkuratt helt likt å ha sex med de som om det er å sove urolig med clip on masse knuter.
      Du må helst sove med en lav flette eller så blir det bare knuter.
      De drar ut mye hår av hode ditt.
      Og de er veldig synlige.
      Før jeg begynte med keratin og micro ringer hadde jeg tre ganger så tykt hår som det jeg har nå.
      JEG ANBEFALER DEFINITIVT SOW IN det ødelegger ikke ditt hår og det er lett å bytte ut, du kan bruke akkurat det samme håret du bruker til vanlig det er bare å klippe bort spennende så er de klare til å brukes så lar du bare enheten bit av ditt eget hår ligge på toppen så det blender lett inn 🙂 søk på YouTube
      Lykke til håper dette hjalp.<3

    47. Anbefaler veldig å bruke tapeextentions fra “hairtalk” .Trenger bare å heises opp hver 6 uke. Så slipper man floker. De faller ikke av og blir en del av håret ditt.De bruker også to forskjellige farger i håret så du får den samme effekten du bruker nå. Jeg ble iallefall veldig fornøyd! 🙂

    48. Jeg brukte keratinextensions en gang, ble ikke flokete, men når jeg tok de av mistet jeg mye hår.. og jo, clips sliter også, og man mister hår av det, selv om man ikke merker det, så går det gradvis.

    49. Jeg har mye erfaring med alle slags extensions. Har brukt extensions siden jeg var 14, og clips er uten tvil den slagen man kjenner minst(i hodebunnen), den som ser mest ekte ut og den som er lettest å ha med å gjøre!
      Keratin er dødsvondt å ta ut, og det ser fort ut som spagetti hår :p

    50. Jeg hadde keratinextensions, og jeg ble så lei.
      Satt en time om dagen og bare gredde floker.. så om du har tynt hår som lett floker seg burde du hvertfall ikke kjøpe det!
      Har hørt de som bruker tape-extensions ikke får floker, så det er vel verdt å prøve:D

    51. Har hatt både mikroring og kreatin,etter 2måneder tok jeg de ut og jeg brukte nesten hele dagen på å få de ut! Jeg har aldri grint så mye i hele mitt liv tror jeg, håret mitt ble i tillegg utrolig slitt….

    52. Hei 🙂 jeg brukte også lenge clips, men gikk over til teip. Det var jeg utrolig fornøyd med, ble ikke floker og håret var like pent når jeg tok det av 🙂

    53. Jeg har masse erfaring med extensions, og jo; clips sliter like mye på håret som keratin gjør og alle andre slags extensions. jeg anbefaler keratin siden man slipper å bruke masse tid på å ta av og på håret.
      De som sier at det har blitt en stor floke har ikke passet nok på det. sov med flette om natten, eller en “bolle” om jeg kan si det. gre det morgen og kveld og IKKE tupper der det er fester så slipper du floker 🙂 også veldig viktig å bruke en extension børste og gre over festene 🙂 håper dette var til hjelp! Du vil ikke angre.
      kan også si at great lenghts er det DESIDERT beste merket på extensions! bla.Miley Cyrus, Britney Spears og Tyra Banks bruker det. Ganske dyrt, men håret ser nytt ut og blir ikke slitt før det har gått 12 mnd+++ jeg har benyttet meg av det håret i åååårevis 🙂

    54. Heihei!
      Jeg har brukt hair talk sitt extension, og anbefaler det viirkelig! Det er dyrt, men værdt det! Det sliter ingenting, og håret mitt ble faktisk bedre av det. Absolutt noe å prøve 🙂

    55. Jeg har prøvd det meste av ulike extentions fester.. og det beste, synes jeg, er uten tvil tape!!
      Tapen river ikke ut hår på samme måter som små loops/keratin/mircro ringer osv 🙂
      Med tape har det tunge extentiions håret mer å “henge” i, meeen ulenpen er at noen oppsatte frisyrer kan gjøre at tapene viser..
      Skal ENDELIG sette på nye tape extentions nå 20. desember og gleder meg virkelig!! ^^

    56. Hei jeg kjøpte hår.. micro ringer og fik en frisør til og feste di men etter en uke begynnte di og falle av og gli ut av håret .. og ja det var nok hår inni .. og det gikk hardt ut over mitt egent hår … det var veldig tynt når jeg tok av meg micro ringene .. det var liksom halvparten fra de det var .. så det var jeg IKKE fornøyd med .. det var dyrt og ikke vært de ..

    57. Jeg anbefaler deg IKKE å ta keratin! jeg hadde keratin fester før, jeg hadde drit tjukt og langt hår før jeg begynte med det.. nå har jeg kjempe tynt og ikke så langt hår som jeg hadde. Så angrer på at jeg begynte med det, det eneste som var positivt var og vokne med langt hår å slippe stresset med clips. Men skal aldri bytte ut clips nå, siden keratine ødla håre mitt helt..<3

    58. Har microringer og har tidligere bare brukt clips. Microringer vil jeg si er helt greit, sitter bra på. Noen få faller kanskje av. Ser naturlig ut og lett å style osv. Men det eneste negative er at det syns bedre, det er omtrent umulig å ha håret i strikk uten at man ser noen av ringene. Og det er jo drit irriterende. Så floker det seg veldig ved hodebunnen etter en stund. Så jeg skal gå tilbake til clips.

    59. clips sliter på håret ja, når du fester en stram spenne samme plass over lang tid kan det til slutt knekke

    60. Keratin ødela håret mitt totalt. Det ble kjempeslitt, og jeg måtte klippe meg veldig kort. Jeg satte de på hos frisør. Når jeg børstet håret (forsiktig) datt dem etter hvert ut, en etter en, sammen med mitt ekte hår.

    61. ‘Har brukt microringer og de fungerer sykt bra! ;3 Håret ble nesten ikke slitt (merket ingen forskjell) Og dte var så deilig å kunne bruke dme hele tiden. Men jeg lurer på hvor lenge dine extentions varer?? Kan du legge ut et bilde av deg uten extentions?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg