jeg er på tv i dag!

I dag hadde jeg, Amanda og Lisa egentlig en lunsjdate men det ble det ikke noe av fordi jeg var den eneste som faktisk møtte opp til avtalt tid haha, så jeg dro hjem til Anne-Sofie i fritimen og spiste, mens hun var på skolen. Jeg kommer nok til å rulle rundt i russetiden, og da mener jeg ikke i russebuss eller bil men på min egen mage med tanke på hvor mye jeg har spist den siste tiden! 

I dag skal jeg foresten være på tv, klokken 17:44 ( rart tidspungt, i know) på tv2! Husker dere jeg fortalte at jeg hadde blitt filmet en hel dag i oslo mens jeg gjorde diverse jobbting, som photoshoot og radiointervju? Del 1 vises i alle fall i dag, del 2 vises i morgen. Håper så mange som mulig av dere ser på og gir meg tilbakemelding senere, jeg personlig er sykt nervøs! Men satser på at det går helt fint ♥ Da får dere se den “ekte” meg, og om dere vil se det må dere få det med dere  dag ettersom jeg ikke tror det blir mulighet for meg å legge det ut senere.

Prøver å preppe meg selv litt opp her, haha. . Vanskelig! 

Woho, favoritten var endelig på tv idag, fairly odd parents!

Nå har jeg fått sett designet også i “levende live” og det ser ganske bra ut faktisk! Blir bare godt å bytte ut det her.. 

 

36 kommentarer

Siste innlegg