svar på spørsmål om hår

Nå var det på tide å svare på noen av de spørsmålene som konstant kommer inn om hår! Er det en ting som irriterer meg litt ( bare litt, hehe) er når folk sender meg mail, skriver kommentarer eller på facebook og spør hvor jeg kjøper extensionene mine og så blir folk sur når jeg ikke svarer. Det er to ting jeg kan anbefale dere : google, eller å faktisk se i kategorien min som heter extensions før dere begynner å mase på meg om ting dere kan finne ut på egenhånd – håper dere forstår det! Håret jeg bruker er fra luxushair, det har ikke endret seg og jeg kommer til å bruke derifra så lenge jeg holder på med extensions. Sånn, nå vet dere!

Fargen jeg har på håret nå er nr #8, den er vel på kanten til å være lys brun som dere sikkert ser på bildene mine. Egentlig kommer det an på hvordan lys man står i, men jeg ville sagt mellom/lysbrun! Om dere vil ha hjelp til hvilken hårfarge dere skal bestille, så kan dere sende inn et bilde til [email protected] – enten bilde av deg selv eller hvordan hårfarge du vil ha. Om du skal til frisøren, bestill extensions først og ta håret med deg til frisøren slik at de kan farge ditt eget hår mest mulig likt. Er i alle fall det jeg gjør! 

Jeg synes det er en fin farge jeg har nå, men tenker å gå litt mørkere til farge nr #4 eller noe lignende (fargekartet til luxushair kan dere finne HER). Da blir fargen mer nøttebrun og ikke lys, slik som nå. Jeg har jo naturlig veldig mørkebrunt hår, så jeg føler det blir finest på meg om jeg først skal være brunette. Når man har mørkt hår ser extensionene MYE finere ut, det blender seg bedre inn i håret og det er bedre kvalitet – altså håret holder seg lengre. Jeg bruker for tiden en pakke med 180 gram 65 cm som dere finner HER, men siden jeg er så lav tror jeg at jeg må bestille litt kortere extensions neste gang, 50 cm 180 g finner dere HER og hele utvalget av clips HER ♥

Haha litt random bilde, men her kan dere se hvor tykt det er! 

 

40 kommentarer

Siste innlegg