perfekt julegave?

Haha, noe litt morsomt jeg har lagt merke til er at flere butikker reklamerer med at man kan få mat hjem i julegave, altså en pose full av matvarer levert på døren.. Hva synes dere om det? Litt kjedelig å få masse mat i julegave, kanskje. . . Men for noen som f.eks nettopp har flyttet hjemmefra som slipper å handle store mengder med mat som man etterpå må stå i flere timer for å lage, er det kanskje ikke så dumt å få mat levert på døren!

Jeg personlig bor jo enda hjemme (og får maten servert) så jeg ønsker meg nok noe litt mer spennende i julegave. Men kanskje jeg skal kjøpe noen poser mat til mamma og pappa, det skulle jo være en stor fordel for meg også ettersom jeg da får bestemme maten, som dessuten blir sendt hjem til meg så får mamma og pappa bare lage å servere! ;) Bare min favorittmat hver eneste dag etter jul? Høres jo ikke helt feil ut!

Noe som dette hadde ikke vært heelt feil å få på døren. . Her har dere et par grunner for å IKKE slanke seg: 

Addict.

Tumblr_mdxy4q2j1f1rjcacuo1_500_large

405090_10152276711035389_776185303_n_large

Tumblr_mdvspsorqh1rcbta1o1_500_large

Tumblr_mcqqjmxznb1qis9uxo1_1280_large

Tumblr_m87upzfwnh1qmjez3o1_500_large

Tumblr_lm0nf5svbb1qapm7uo1_500_large

Img_4445_copy-002_copy_large

 

 

39 kommentarer

Siste innlegg